irl-date(s). Ja dank je. Gisteravond nog trouwens. 1x sex.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij nog een leuke date gehad, recentelijk?Om het maar eens on topic te houden.
quote:
Voor herhaling vatbaar gezelligquote:
Heb je nou niets geleerd van murs laatste dateverslag? Is er geneukt, gefrustseld, gezoend of wat?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Joysa het volgende:
Voor herhaling vatbaar gezellig
We hebben wat gewandeld met de hond, en draadstaal gekeken
Haha, gezoend ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je nou niets geleerd van murs laatste dateverslag? Is er geneukt, gefrustseld, gezoend of wat?!
Op de wang of heb je je tong er in gehangen?quote:
Ik ben niet zo van de details op fokquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op de wang of heb je je tong er in gehangen?
Heeft hij je vrouwelijke delen nog aangeraakt?
Rook hij lekker?
Bijvoorbeeld over films praten ofzo, en dan voorstellen om er 1 samen te kijken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:54 schreef JaliD het volgende:
Algemeene vraag,
Heb geen enkele probleem met vrouwen en een gesprek aangaan. Ook tijdens dates gaat het makkelijk. Er is een ding dat ik voor geen meter kan uitvogelen en dat is wanneer je iemand op een date moet vragen. Tips?
En da doe ja na hoelang? Aantal dagen? Week? Dezelfde dag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over films praten ofzo, en dan voorstellen om er 1 samen te kijken?
Ligt er beetje aan.. Weekje ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
En da doe ja na hoelang? Aantal dagen? Week? Dezelfde dag?
Als jij dat wil, vraag je dat toch gewoon.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
is geen regel voor, gewoon doen wat jou goed lijkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:57 schreef JaliD het volgende:
[..]
Die gaat echt wel mee, er na drankje drinken en gezellig lullen. Er na op stap, wat dansen en dan hop tong er inquote:Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik weet het goed gemaakt, ik regel de bioscoopkaartjes en de drank, ben jij chefin van de popcorn en gaan we hem samen in de bios kijken!
Neeee niet biosquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Tussen 00:00 uur en 01:05 werkt het beste!
Nee maar gewoon bv inderdaad over films praten. Zij zal vast zeggen dat ze benieuwd is naar een bepaalde film en dan zeg je gewoon het volgende,
[..]
Die gaat echt wel mee, er na drankje drinken en gezellig lullen. Er na op stap, wat dansen en dan hop tong er in
na je 13e niet meer idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef ook_gek het volgende:
Bios is helemaal geen date optie wat mij betreft.
jij nodigt een wildvreemde jongen bij je thuis uit?quote:
Ja, niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jij nodigt een wildvreemde jongen bij je thuis uit?
Hoe kon ik ook alweer aan meer credits komen bij Paiq? Need more
zou ik niet doen, ook niet met vrouwen btw. Als je in het openbaar iets gaat drinken, kun je zelf weggaan wanneer je wilt, maar zie iemand maar eens je huis uit te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |