Cue_! Heb jij onlangs nog ge-internetdate? Of ben je nog steeds meer van irl?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Om dit moment komt ook_gek vooral sneu over
Een internet'date' gehad, of tewel meer gemeetquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
Cue_! Heb jij onlangs nog ge-internetdate? Of ben je nog steeds meer van irl?
Goedemorgen, fijne avond of hoe is het valt volgens Re onder SCquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar het is toch OT? Is Re nog extra strengerder geworden dan?
quote:Ja leuk daten, maar ik ben wel zwanger. Vind je niet erg he?
Uhm geen idee?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Aan elke vrouw in dit topic vragen of ze willen daten?(gewoon benieuwd)
Ik probeer alleen maar on-topic te blijven, en dan schilderen ze mij af als sneuquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Om dit moment komt ook_gek vooral sneu over
Iedereen maar te date vragen is niet ontopic. Dat dien je via pm/dm or whatever te doen. en je ervaring daarvan kan je in dit topic kwijt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik probeer alleen maar on-topic te blijven, en dan schilderen ze mij af als sneu
Is was meer on-topic dan alleen maar antwoord op haar vraag gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen maar te date vragen is niet ontopic. Dat dien je via pm/dm or whatever te doen. en je ervaring daarvan kan je in dit topic kwijt.
Het is bijna weer lente, dan zal het wel weer aantrekken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
Hey willen jullie nou weer even ontopic gaan jadat offtopic geouwehoer altijd...
Maar geen spannende verhalen of leuke updates begrijp ik
Ligt aan de definitie van succes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is bijna weer lente, dan zal het wel weer aantrekken.
Er wordt trouwens wel regelmatig gedate hoor, alleen nog even geen succesvolle
Da's waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van succes.
Normaal niet als het serieuzer is dan gewoon een eerste kenningsmaking.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet denk ik maar niet meer op Paiq gaan, want ik ben daar leuk aan het kletsen met een jongen uit de buurt, maar ik ben dus al met iemand aan het daten. Redelijk serieus toch wel al. Dus ik vind dat ik niet kan maken om nu ook nog met iemand anders te gaan daten.
Doen jullie wel eens met meerdere tegelijk daten?
Vaak genoeg gedaan, maar is erg lastig als er gevoelens bij komen kijken, bij 1 vd (minimaal) 3 partijen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet denk ik maar niet meer op Paiq gaan, want ik ben daar leuk aan het kletsen met een jongen uit de buurt, maar ik ben dus al met iemand aan het daten. Redelijk serieus toch wel al. Dus ik vind dat ik niet kan maken om nu ook nog met iemand anders te gaan daten.
Als het alleen voor de leuk is of je weet dat je huidige date geen relatiemateriaal is wel. Zodra je weet dat iemand the real deal is, kap je over het algemeen de rest af. Althans, dat is wel zo netjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik wilde zaterdag al, maar daar hoor ik dan niks meer opquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:35 schreef Silenus het volgende:
LEKKER IS DAT. Ik reis volgende week verdomme honderd-en-VIEFTIG kilometer in een skipak om speciaal voor jou carnaval te komen vieren in Venlo, en wat doet mevrouw?!?! Een beetje gaan zitten daten.
#voeltzich2ekeus
#gaatzichbezatten
Wauw, ik wil je aanrakenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik had een oneliner gestuurd op Paiq: wat heb je een mooie lach!
Pats, nieuw contact erbij
Ga eens ergens anders het chagrijntje uithangenquote:
Dit klinkt toch heel wat onaardiger dan 'je bent een uitzondering', wat hiervoor stond.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag al, maar daar hoor ik dan niks meer op![]()
Dus nu ben je te laat![]()
Ja tuurlijk werkt dat. Tenminste. Ze accepteert of blokkeert. En dan horen we dat van je hè.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders het chagrijntje uithangen.
Ik vind het gewoon grappig dat zoiets blijkbaar werkt.
Jij nog een leuke date gehad, recentelijk?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja tuurlijk werkt dat. Tenminste. Ze accepteert of blokkeert. En dan horen we dat van je hè.
Wat denk je nou zelf? Dat we hier 300 pagina's over niks zitten te neuzelen.
Euuh wacht ff
Haha ja he.. Ik had me bedachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit klinkt toch heel wat onaardiger dan 'je bent een uitzondering', wat hiervoor stond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |