Heb je zeker een vrij bijzondere naamquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef Linguine het volgende:
Wtf, die ene gast van Paiq heeft me gegoogled met alleen mn voornaam, leeftijd en stad terwijl ik in een grote stad woon. En dan zegt hij 'ben verder geen stalker hoor'. Het interesseert me verder weinig maar vraag me er dan naar ofzo?
Datquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je zeker een vrij bijzondere naam
Maar inderdaad creepy
Als ze seconden stil vallen en je aankijken, vinden ze je meestal leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
Wel net een date via paiq achter de rug
De dame die tegenover me zat was even 2 categorieen knapper dan de foto; net uit haar werk, asian + mantelpakjeIk voelde me ineens zo'n knulletje. Jammer dat we eigenlijk qua type niet zo matchen, maar ze gaf aan dat ze me wel beter wilde leren kennen. Kan ook niet zo goed omgaan met dames die zo nu en dan stil vallen en me dan secondenlang aankijken... Meestal zijn mijn dates net zulke ouwehoeren als ik
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
Wel net een date via paiq achter de rug
De dame die tegenover me zat was even 2 categorieen knapper dan de foto; net uit haar werk, asian + mantelpakjeIk voelde me ineens zo'n knulletje. Jammer dat we eigenlijk qua type niet zo matchen, maar ze gaf aan dat ze me wel beter wilde leren kennen. Kan ook niet zo goed omgaan met dames die zo nu en dan stil vallen en me dan secondenlang aankijken... Meestal zijn mijn dates net zulke ouwehoeren als ik
Nee niet eens, dat maakt het zo raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je zeker een vrij bijzondere naam
Maar inderdaad creepy
Huj date? Ik weet van niksquote:
In maart kennen we elkaar een jaar en in juli hebben we het een jaar. Die data halen we welquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:40 schreef Cue_ het volgende:
Hey Gods.. hoe gaat ie bij jou dan qua dating?
Nice!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
In maart kennen we elkaar een jaar en in juli hebben we het een jaar. Die data halen we wel
Jammer. Maar jij twijfelde ook al een beetje toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef Viking84 het volgende:
!!! Krijg net alsnog een mailtje van de vrouw met wie ik vorige week een date had. Ze is toch weer gaan twijfelen en denkt dat ze op dit moment onvoldoende voor iemand openstaat.
Dahaaag. Zo'n hekel aan die mensen die op internet een grote mond hebben en dan in het echt allemaal issues blijken te hebben. *delete en block*
Ja, ik wist vrijwel zeker dat het niets ging worden, maar dat maakt dit niet minder irritantquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer. Maar jij twijfelde ook al een beetje toch?
True, maar dit ging zover dat ze twijfelde of ze niet af zou zeggen omdat ze het te spannend vond. Dat klinkt als iemand die daten heel leuk vindt zolang ze veilig achter d'r pc'tje kan blijven zitten. Nou ja, dat soort types schijn je wel meer te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
Daarbij heeft bijna iedereen op internet een grotere mond dan in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |