Misschien. Zou vanavond een date hebben, maar moest worden verzet helaas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, genoeg SC.
Iemand nog een leuke date op t programma staan?
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
Overigens heeft ze gek genoeg geen flessen drank nodig gehad om mij te kunnen verdragen.
Ik had zelfs nog witte wijn klaargezet, omdat de vraag naar wijn altijd sterk is wanneer mensen een avond met mij op moeten trekken.quote:
Wel attent van je!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
Ik had zelfs nog witte wijn klaargezet, omdat de vraag naar wijn altijd sterk is wanneer mensen een avond met mij op moeten trekken.
IRL. Zat ook een ex bij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bekenden van de site of bekenden irl?
En dan je ex heel hoog beoordelen zodat je bij haar fotobewonderaars komt te staan. Over awkward gesproken.quote:
Dat werkt niet met cijfers he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geniaal.
Welk cijfer heeft je ex gekregen?
Hehe. en dat krijgt ze te zien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat werkt niet met cijfers he?Ze kwam wel bovenaan de stapel terecht maar ik weet niet of dat helemaal objectief was.
Date niet, maar ga wel binnen kort wat drinken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, genoeg SC.
Iemand nog een leuke date op t programma staan?
Dan hebben ze slechts bezocht ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:15 schreef Chokeme het volgende:
Ik heb me geregistreerd op lexa, hebben meer mensen hier problemen met die site? Mijn laptop heeft in een jaar tijd nog nooit kuren vertoond, zodra ik op lexa ga (3 keer tot nu toe) begint ie te zoemen als een gek, en werkt de helft van mijn geopende internetvensters niet meer![]()
Ik heb ook een aantal mailtjes gehad getiteld 'Er is iemand geïnteresseerd in jou!'. Houdt dit gewoon in dat diegene je profiel heeft bezocht?
Hmm, kutsite dus. Heb er sowieso een hekel aan als je geen contact op kan nemen met een support ofzo. Kijk wel ff naar een andere sitequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben ze slechts bezocht ja.
Lexa is zwaar klote als je niet betaalt. En als je betaalt moet je ook flink de portemonee trekken om alle functies te krijgen. Met een standaard abo kan je nog steeds niet veel. Ja berichten versturen, maar een gratis lid kan die weer niet lezen. Schiet niet echt op.
Dat, en de matching klopt van geen kant. Met voorkeuren wordt namelijk geen rekening gehoudenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hebben ze slechts bezocht ja.
Lexa is zwaar klote als je niet betaalt. En als je betaalt moet je ook flink de portemonee trekken om alle functies te krijgen. Met een standaard abo kan je nog steeds niet veel. Ja berichten versturen, maar een gratis lid kan die weer niet lezen. Schiet niet echt op.
Ik woon in het zuidwesten van Brabant, en word continu gematched met mensen uit Eindhoven eo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat, en de matching klopt van geen kant. Met voorkeuren wordt namelijk geen rekening gehouden.
Zoals ik in eerdere delen van deze reeks al eens heb aangegeven, zocht ik naar iemand tot 33 jaar die niet rookt, en bij de dagelijkse 6 matches zaten elke keer wel een paar rokers van 35 jaar of ouder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon in het zuidwesten van Brabant, en word continu gematched met mensen uit Eindhoven eo.
Dus heb m'n adres aangepast naar een dorp net in ZeelandVeel dichter bij.
Dat is wel heel slecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik in eerdere delen van deze reeks al eens heb aangegeven, zocht ik naar iemand tot 33 jaar die niet rookt, en bij de dagelijkse 6 matches zaten elke keer wel een paar rokers van 35 jaar of ouder.
Dus die site heb ik maar opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |