Ik ben de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vertellen jullie trouwens ook aan anderen dat je op datingsites zit? Of hou je dat geheim?
Een van mijn leidinggevenden reageerde heel verbaasd toen ik erover begon bij de koffieautomaat ("dat zeg je toch niet"), maar daarna tijdens een gesprek over mijn functioneren de helft van de tijd over date-ervaringen gepraat. Was best grappig.
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Wij praten op het werk ook gewoon over daten en datingsites hoor.
M'n collega was aan het daten met een jongen die nu z'n ex-vriendin met wie 'ie zo af en toe nog wel eens seks had zwanger had gemaakt. Van een tweeling
_!!! En hij wilde geen kinderen en dit was een ongelukje, volgens haar. Ja hoor
![]()
.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
M'n collega was aan het daten met een jongen die nu z'n ex-vriendin met wie 'ie zo af en toe nog wel eens seks had zwanger had gemaakt. Van een tweeling
![]()
.
Leuk om te horen Cue!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hele andere spanning. Echt kriebels gewoon haha
Mmm hopelijk komt mijn ex niet binnenkort met zulk nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:
![]()
.
Jammer Eef.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef eefje801 het volgende:
Hier de laatste dagen weinig initiatief of enthousiasme van date (morgen) en onderbuikgevoel zei me dat hij ging afzeggen. Zelf maar afgezegd en bleek idd dat hij van plan was af te zeggen omdat hij terug is bij zijn ex. Vragen naar hoe lang iemand vrijgezel is blijkt niet altijd overbodige luxe, zo zie je maar weer. En altijd naar je onderbuikgevoel luisteren dus
Ik 80% van de tijd, nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer krijg je nou eens een keer foto's te zien op paiq? Duurt maar lang. Overigens loopt het bij mij wel goed op paiq? Dames zijn gewoon dagelijks online bij mij. Nog wel iig. * Viking84 afklopt.
quote:I hate being superficial
Mja, zó veel issues?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat er nog best wat meisjes zijn die er iets mee kunnen. Wel meisjes met issues dan.
Een paar weken gemaild, dus eigenlijk heeft 't al wat te lang geduurd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Linguine het volgende:
Nah wat stom Eefje.. Jammer!
@ de_nachtwacht:Al lang contact? Wat gaan jullie doen?
Have fun, WW!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over een uurtje 2e date. Verslagje volgt vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |