Ik zou het op flessen gooien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
maar dat drankje lijkt me geen overbodige luxe.
Mooie post.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Tja, om ook maar even een reactie te geven op wat hiervoor gezegd werd; kneuzen heb je overal. Azijnpissers ook. Wat precies de definitie ervan is ligt toch voor iedereen anders. Het helpt alleen ontiegelijk als je je bedenkt dat je niet perfect bent en die ander ook niet. Ken echt wel wat vrijgezellen in mijn omgeving met wie ik niet snel zou willen daten alleen al omdat ze zo'n tunnelvisie hebben daarin. Daarvoor hoef je internet niet op![]()
Gelukkig zijn er ook nog veel mensen die daadwerkelijk openminded en realistisch in het daten staan en waarmee je een leuke tijd kunt hebben, ongeacht de uitkomst of het doel van de date.
Volgens mij verwar je me met iemand anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zou het op flessen gooien.
Als ze jou leuk moet gaan vinden tenminste.
Het blijft typisch hoe mensen reageren hè. "Nee er is met iedereen wel wat mis" "oh nee ik bedoelde alleen dat datingsites niets voor mij zijn". Hey, iemand is het met me oneens? Haha, gevoelige snaar zeker![]()
Zucht.
Goed, dan heb je echt geen flauw idee wat voor persoon ik ben en hoe ik mijn posts bedoelde. Maar dat is ook moeilijk op internet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Dizorn het volgende:
Dat eerste deel was reactie. Tweede deel algemeen.
Maar 't is moeilijk te begrijpen, dat snap ik
Leuk, verslagjes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou, kinders, kinders wat een haat weer zeg
Ik ga binnen kort een drankje doen met Perzephone en dan zal ik eens kijken hoe of wat.
Ik vermoed dat het gezellig gaat worden
En al is het geen date, zal ik er wel een verslagje van maken
Niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prachtig om alle reacties hier toen te lezen
Viking en ik vinden elkaar erg lief, maar niet op die manier
Je hebt het weer mooi voor elkaar hè?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou, kinders, kinders wat een haat weer zeg
Ik ga binnen kort een drankje doen met Perzephone en dan zal ik eens kijken hoe of wat.
Ik vermoed dat het gezellig gaat worden
En al is het geen date, zal ik er wel een verslagje van maken
Hoezo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt het weer mooi voor elkaar hè?
Jij wel dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook alleen maar omdat je nog nooit een goede clit gehad hebt
Neuh, ik val verdorie ook nog steeds op mannenquote:
Het valt niet mee allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neuh, ik val verdorie ook nog steeds op mannen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook alleen maar omdat je nog nooit een goede clit gehad hebt
Tis een zware last. Ik leer er beetje bij beetje mee leven. Moeilijkmoeilijkmoeilijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |