die met de valentijnsroosje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=JRRY&over=sof&noreplyfrom=0
16de post
ja mooie dag is mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
hier ok hoor!!
Tis inderdaad een prachtige middag geweest ;p
ik ga naar sof haar fbquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
JA MIJN ANDERE NAAM BEGINT WEL MET JER.
Meer krijg je niet te weten.
jeremyquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
Jerôme?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu krijg ik zin in friet door de OP
ja en deze:quote:
je liegtquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en deze:
nee ik vind jou op supersof na de aardigste.
liev hoorquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
lol waarom zeg je het dan sukkel_____
vraag het aan tom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:32 schreef JRRY het volgende:
gvd gvd gvd nu weet iedereen het meer krijgt niemand over mij te weten![]()
ik moet een grens stellen.
____
heet jij echt Jeremy whut wat in 1 keer goed omg omgquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik lieg nooit wat lieg ik dan zeg dan?
ik heb geen jer's op fb?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Jer heb je sof op fb? Zoja welke van de 2 ben jij?
Nee ik heb niemand alleen mensen die voor mij echte mensen zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Jer heb je sof op fb? Zoja welke van de 2 ben jij?
weinig andere namen die met jer beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heet jij echt Jeremy whut wat in 1 keer goed omg omg
godsammequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik heb niemand alleen mensen die voor mij echte mensen zijn
ja maar zo moeilijk is het niet, ik zal toch maaar jeroen of jerome heten ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heet jij echt Jeremy whut wat in 1 keer goed omg omg
dus wij zijn luchtquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik heb niemand alleen mensen die voor mij echte mensen zijn
jeroen jerome jeremy jerryquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weinig andere namen die met jer beginnen
Nee pixelsquote:
Jeroenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weinig andere namen die met jer beginnen
ja dat jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jeroen jerome jeremy jerry
Ja dat zijn er 4quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jeroen jerome jeremy jerry
ja 25 procent kans dus, niet zo moeilijk lijkt mequote:
ALI Bquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
Als de dag begint, en je voooelt dat het zonnetje brand, zorg dat je ontspand, het kan zo over zijn.
hihaho. je wist wel waar ik het over had. of had je net die link aangeklikt?quote:
toedelsquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef badschaap het volgende:
nou jongeren, ik zal eensch gaan werken. Tschüs!!
Ik wist wel waar je het over had jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hihaho. je wist wel waar ik het over had. of had je net die link aangeklikt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef badschaap het volgende:
nou jongeren, ik zal eensch gaan werken. Tschüs!!
wow, dat lied is al vet oud hequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wist wel waar je het over had ja
2006 ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik luister normaal eigenlijk geen rap
Dat ziet er ingewikkeld uit, wat is het?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naja ik ben met drums bezig, maar dan anders
[ afbeelding ]
baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Naja ik ben met drums bezig, maar dan anders
[ afbeelding ]
Ableton Live. Een Digital Audio Workstation (DAW)quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ziet er ingewikkeld uit, wat is het?
Heb je pils?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
Soort van housewarming aan het voorbereiden,lastig.
Dat en pils en je bent zo ongeveer klaar dacht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een datum verzinnen.
Ja ik maak denk ik gewoon een gesloten evenement aan op Facebook voor de mensen die uitgenodigd zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat en pils en je bent zo ongeveer klaar dacht?
colaquote:
Gesloten blijft handig jahquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik maak denk ik gewoon een gesloten evenement aan op Facebook voor de mensen die uitgenodigd zijn.
Een goede single malt kan ik ook wel van genieten. Lekkere sigaar erbij en klaar.quote:
ik drink geen bierquote:
Er is meer in het leven dan alcohol.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gesloten blijft handig jah
[..]
Een goede single malt kan ik ook wel van genieten. Lekkere sigaar erbij en klaar.
Wiet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan alcohol.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekkere sigaar erbij en klaar.
nooit gedronkenquote:
Ik zat een tijdje geleden stoned in de bios, kwam er zo'n reclame van 7.1 dolby surround.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nooit gedronken
ik heb nog nooit alcohol genuttigd![]()
Kleine meisjes en alcohol, blijft een grappige combi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nooit gedronken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kleine meisjes en alcohol, blijft een grappige combi.
Dat moet ik eens gaan doen stoned naar de bios.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje geleden stoned in de bios, kwam er zo'n reclame van 7.1 dolby surround.
Dan cirkelt het geluid om je heen om het te demonstreren en toen flipte ik een een beetje
oke oke danquote:
Juist goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nooit gedronken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
braaf klein meisjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nooit gedronken
Ik kan het je niet aanraden, ik ging baaaaad, very bad. Heb de wc daar nog van dichtbij gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat moet ik eens gaan doen stoned naar de bios.
daar tijd voor hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond met een vriend bier drinken in de kroeg
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het je niet aanraden, ik ging baaaaad, very bad. Heb de wc daar nog van dichtbij gezien.
jij gaat toch ook met je buurmeisje naar de ah?quote:
neequote:
is dat erg:? watdan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jij gaat toch ook met je buurmeisje naar de ah?
nou jij hebt daar toch ook tijd voor?quote:
persoonlijke mening natuurlijk. Ik lust nog wel eens een drankjequote:
Ja maar daar blijf je niet zo lang, hooguit 10 minuten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nou jij hebt daar toch ook tijd voor?
hmm ja okeequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar daar blijf je niet zo lang, hooguit 10 minuten.
je bent een drankorgel, geef het toe.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
persoonlijke mening natuurlijk. Ik lust nog wel eens een drankje
/understatement
euroshopper bier.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Als ik jullie 1 euro zou geven, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou het geven aan de zwerver bij de AHquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Maar ik geef het al aan jou.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou het geven aan de zwerver bij de AH
Met gematigde regelmaat. Huisfeestjes in studentenhuizen zijn zo machtig mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent een drankorgel, geef het toe.
Jij mag nog niet eens bier kopen?quote:
je snapt hem nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dus who cares ik heb miljarden op mun bank staan.
je hebt me door.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens bier kopen?
Hema-ontbijtje scorenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
Oh ik kom alleen meer op kinderfeestjes en daar drinken we pakjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met gematigde regelmaat. Huisfeestjes in studentenhuizen zijn zo machtig mooi
altijd.quote:
ook leuk enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik kom alleen meer op kinderfeestjes en daar drinken we pakjes
[ afbeelding ]
pakjes ja?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik kom alleen meer op kinderfeestjes en daar drinken we pakjes
[ afbeelding ]
jij zei: ik zou het aan de zwerver geven.quote:
Ohja, dat is wel een goedenquote:
ja tochquote:
oh jij zulke zeker jequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pakjes ja?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam ziet FoBo van supersof
[ afbeelding ]
Nee ik kan iets te goed over weg met mijn grote vriend Jan.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam ziet FoBo van supersof
[ afbeelding ]
oke die is wel leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik kan iets te goed over weg met mijn grote vriend Jan.
Hij is hertog.
ja jij hebt elk weekend zoveel keuze voor feestjes hequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef JRRY het volgende:
ik had een keer een feestje die ging niet door vanwege project x.maar ik had nog een feestje en die ging ik dan maar heen. effen.
neequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jij hebt elk weekend zoveel keuze voor feestjes he
Nee ik ben een sukkel tochquote:
oke okequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Take a compliment, woman!
Ik eigenlijk wekelijks wel. Veel underground feestjes waar ik toch niet naartoe kanquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee![]()
gelukkig niet ook. eens in de maand ofzo.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hier moest ik echt om lachen
Mijn opa heet josquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hier moest ik echt om lachen
Wat studeer je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wekelijks wel. Veel underground feestjes waar ik toch niet naartoe kan
Ja maar jij bent dan ook student enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wekelijks wel. Veel underground feestjes waar ik toch niet naartoe kan
hahahahaquote:
gvd nu weet everyone het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Jeremy. (toch? TOCH?)
[..]
Pizzaahaaah
HYPPOOquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Jeremy. (toch? TOCH?)
[..]
Pizzaahaaah
Communication and Multimedia Design in Arnhem. Maar ken genoeg mensen in de kroegen daar en van het een komt het ander.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat studeer je als ik vragen mag?
Arnhem?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Arnhem. Maar ken genoeg mensen in de kroegen daar en van het een komt het ander.
Woon je in Arnhem?quote:
ben ik wel ns geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
Zondag naar ArnhemBurgers zoo
burgers zoo is tof jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
quote:
Nog niet, na deze zomer is het plan. Nu nog in het alto-gehucht dat zich Zutphen noemtquote:
Ik ook toen ik 11 of 12 was... dus wel weer eens tijd om te kijkenquote:
Oh ja kom dan maar naar Arnhem jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet, na deze zomer is het plan. Nu nog in het alto-gehucht dat zich Zutphen noemt
Hoeraquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artis in Amsterdamquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die Burgers Zoo boven Ouwehands___!
Ik vind je nu al een stoere gozert.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
ArnhemHet is wel leuk om doorheen te rijden en eventueel te stoppen bij de McDonalds of de Kronnenburg waar je warm naar de winkels kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die Burgers Zoo boven Ouwehands___!
ok ok, meet in arnhemquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vrijdag 15 maart s'avonds een DJ-contest in Arnhem, in de Plaza, dus als iemand dan in de buurt is ofzo...
Vorig jaar kwam ik in de nationale finale dus ik maak wel kans denk ik....
Nee joh jij danquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een stoere gozert.
het ging me vooral om het laatstequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker enthousiast
Jaja dik een uur verplicht in me auto
ik wacht op sof die je gaat verbeteren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker enthousiast
Jaja dik een uur verplicht in me auto
Welke genre?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vrijdag 15 maart s'avonds een DJ-contest in Arnhem, in de Plaza, dus als iemand dan in de buurt is ofzo...
Vorig jaar kwam ik in de nationale finale dus ik maak wel kans denk ik....
Glitch-hop, electro, Dubstep, Drum and Bass.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging me vooral om het laatste
Ik vlucht daar wel gewoon
Welk programma gebruik je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Glitch-hop, electro, Dubstep, Drum and Bass.
Tax leert het nooit manquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wacht op sof die je gaat verbeteren.
Dubstep, Drum & Bassquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Glitch-hop, electro, Dubstep, Drum and Bass.
Nee alleen prom verbetert tax tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wacht op sof die je gaat verbeteren.
Ik draai nu met Ableton Live ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
Ja maar jij verbeterd ook heel veel mensen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee alleen prom verbetert tax toch
Maar wat doe je in Arnhem dan?quote:
Vetquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik draai nu met Ableton Live ook.
ja true truequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij verbeterd ook heel veel mensen.
![]()
Europa dacht ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
Is Carro Emerald nou een worldwide artiest of niet?
ja zij is echt vet. ik wacht op volgende albumquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
ZIj is de NLse Adele met die miljoenen albums verkocht enzo
Studeren op de HANquote:
Heel af en toe. Ik zit nu te focussen mijn producties en probeer wat meer interactieve livesets op te zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vet!
Verdien je ook geld met je DJ-kunsten?
Caroquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zij is echt vet. ik wacht op volgende album
Ik let de laatste tijd al veel meer opquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax leert het nooit man
ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zij is echt vet. ik wacht op volgende album
Oh welke studie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Studeren op de HAN
[..]
Heel af en toe. Ik zit nu te focussen mijn producties en probeer wat meer interactieve livesets op te zetten.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
Ben zo blij dat zweetteef deze postte
Is anders niet veel van te merken, zelf ik deed het gisteren bijna door jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik let de laatste tijd al veel meer op
me me me me me me
Haar muziek is relaxingquote:
Dat is ook echt supersof. muziek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
Ben zo blij dat zweetteef deze postte
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Arnhem. Maar ken genoeg mensen in de kroegen daar en van het een komt het ander.
hahahaha ja echt hequote:
Oh sorry overheen gelezen. Is het leuk?quote:
Zeker, zeker. Niet elke course is top, maar ik zit nog in de propedeuse. Volgend jaar mag ik zelf samenstellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry overheen gelezen. Is het leuk?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
maar deze is een van de beste
ga haten dan he
quote:
Maarja ik doe dat ook niet expres.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is anders niet veel van te merken, zelf ik deed het gisteren bijna door jou
Het wordt goedgerekend als je zegt: Ik heb me vergist. Niet in 'Ik heb me zin vergist'quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maarja ik doe dat ook niet expres.
Dan moesten er maar normale Nederlandse leraren op mijn school zijn.
"me" en al die bende is door die zogenaamde Nederlands leraren en leraressen altijd goed gerekend en heb ook geen zin om elke FOK/WA zin te controleren op fouten (wat ik overigens wel doe als ik reportages ed. moet schrijven).
Oh dat is wel beter danquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Niet elke course is top, maar ik zit nog in de propedeuse. Volgend jaar mag ik zelf samenstellen
ja omdat dat gewoon correct Nederlands isquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het wordt goedgerekend als je zegt: Ik heb me vergist. Niet in 'Ik heb me zin vergist'
Bij ons rekende ze alles goed, als ze maar van je af warenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het wordt goedgerekend als je zegt: Ik heb me vergist. Niet in 'Ik heb me zin vergist'
Pff mijne rekent alles fout, zelfs als je je naam niet met hoofdletter doet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij ons rekende ze alles goed, als ze maar van je af waren
ja is goed hoor schatquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maarja ik doe dat ook niet expres.
Dan moesten er maar normale Nederlandse leraren op mijn school zijn.
"me" en al die bende is door die zogenaamde Nederlands leraren en leraressen altijd goed gerekend en heb ook geen zin om elke FOK/WA zin te controleren op fouten (wat ik overigens wel doe als ik reportages ed. moet schrijven).
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij ons rekenden ze alles goed, als ze maar van je af waren
ze is ook enkelvoud en het ging om een lerares dus hij had het wel goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SorryzalhetnooitmeerdoenTaexon
Het is al te laat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SorryzalhetnooitmeerdoenTaexon
waarom dan waren?quote:
''als ze maar van je af waren'' Ik claim meervoudquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is ook enkelvoud en het ging om een lerares dus hij had het wel goed
quote:
Naw eigenlijk had ik het fout maar lekker boeiendquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze is ook enkelvoud en het ging om een lerares dus hij had het wel goed
jelle?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:34 schreef Hypocriet het volgende:
Welke FOK!ker heeft mij een friendrequest gestuurd?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''als ze maar van je af waren'' Ik claim meervoud
ze in deel 1 kon de lerares zijn en ze in deel 2 de school, ik heb het uiteindelijk verkeerd geïnterpreteerd dus mijn excusesquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''als ze maar van je af waren'' Ik claim meervoud
DM bàck :$$quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nope. Maar ik heb je dm gestuurd.
Mij had je net geaccepteerd zag ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:34 schreef Hypocriet het volgende:
Welke FOK!ker heeft mij een friendrequest gestuurd?![]()
ja ik bedoelde jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mij had je net geaccepteerd zag ik
jij wilt ook gewoon dm's ontvangenquote:
dm me dan danquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilt ook gewoon dm's ontvangen
sof je moet songpop spelen want ik wil girlpower tegen jou doen en kijken wie wint.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jij wilt ook gewoon dm's ontvangen
Is die categorie er? Ipod is leeg leg hem nu aan de lader ok okquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
sof je moet songpop spelen want ik wil girlpower tegen jou doen en kijken wie wint.
goedzo jijquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Is die categorie er? Ipod is leeg leg hem nu aan de lader ok ok
eetsequote:
idkquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
Maar nu we het over taal hebben... eetse mag je ook helemaal niet schrijven toch?
Sorry, heb mijn dagelijkse portie grammar-nationalsozialismus wel gehadquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
Maar nu we het over taal hebben... eetse mag je ook helemaal niet schrijven toch?
waarom niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
Omdat het spreektaal is als ik het me goed herinner... naja dat is mij verteld door een van me Nederlands lerarenquote:
Jij zondaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat het spreektaal is als ik het me goed herinner... naja dat is mij verteld door een van me Nederlands leraren
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
Mijn vader
ik praat tegen hem terwijl hij aan het wiien is, zegt ie opeens kei droog: "Hee waar is mijn carepackage nou?"_______
Nee ik stelde gewoon een vraag dat betekend niet dat je gelijk weer op mijn taal hoeft te gaan lettenquote:
Is het niet eet'ze, als een aanmoediging, zoals in versla ze!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat het spreektaal is als ik het me goed herinner... naja dat is mij verteld door een van me Nederlands leraren
Moet ook ''mij'' zijn letterlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De eerste is gewoon goed, toch?
Grapje grapje grapje :/quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Nee ik stelde gewoon een vraag dat betekend niet dat je gelijk weer op mijn taal hoeft te gaan letten
Nee toch, kan toch ook gewoon 'me' zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ook ''mij'' zijn letterlijk
Maarja, who gives a fuck?
quote:
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ook ''mij'' zijn letterlijk
Maarja, who gives a fuck?
En dat is niet lekker?quote:
eet ze is het eigenlijk heb ik altijd geleerd.. maarja ik had dan ook Nederlands van net ingeburgerde mensenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet eet'ze, als een aanmoediging, zoals in versla ze!
Ja nu weet ik het niet meer. Laten we geen fuck meer geven...quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee toch, kan toch ook gewoon 'me' zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |