SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken met Bert:
Extra mogelijkheden voor Bert:
Bert vindt zaterdag prima:
Agenda zit toch al vol...:
Dinsdag en donderdag komen Bert goed uit:
Afspraak bevestigen:
Bert is akkoord met dinsdag:
Overzicht van cadeau Bert tot nu toe:
Close-up van dienblad
Dienblad gevuld:
Dienblad close-up:
Kijk woensdag 30 januari om 17:30 naar L1 voor het resultaat![]()
Kijk live mee om 17:30 : http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Voorproefje:
[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 30-01-2013 17:00:59 ]
Voor de mensen die hem gemist hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Om de spanning al een beetje te breken, bij deze een link naar het videofilmpje dat ik zelf gemaakt heb.
Vanavond meer, kijken dus!!!
L1 17.30u
Misschien beter om in de OP te zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:55 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Voor de mensen die hem gemist hebben.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Om de spanning al een beetje te breken, bij deze een link naar het videofilmpje dat ik zelf gemaakt heb.
L1 17.30u
+ de posts van Bert mogen ook wel in de OP.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Misschien beter om in de OP te zetten?
Ik noem het gezonde onderzoekszin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef Rawberry het volgende:
Zo, er bestaan nog mensen met meer achterdocht dan FOK!kers.
TS praat wel netjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
L1 17.30u
Dit, ik ben niet thuis en het moet wel opgenomen worden natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:58 schreef HQ-Design het volgende:
Zeer benieuwd naar de uitzending van L1
http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Wie gaat het opnemen en uploaden naar Youtube?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Misschien beter om in de OP te zetten?
Waarheidquote:
Ik vraag me af hoe die Bert hier is terechtgekomen.quote:
groupon opzetborstels op google eerste paginaquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die Bert hier is terechtgekomen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die Bert hier is terechtgekomen.
Daarnet heeft hij dat filmpje geupload. Dus waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Leeft hij eigenlijk nog?
Ik bedoel die "priester" die hier op FOK! het evangelie liep te verkondigen met de naam waarheid. Kon er wel om lachen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Leeft hij eigenlijk nog?
Ik zit klaar voor een docu van minimaal anderhalf uur.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat filmpje!
Ben benieuwd hoelang het in totaal duurt vanavond. Stukje Fok! historie!
In de wandelgangen heb ik horen zeggen dat er een serie met Bert komtquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat filmpje!
Ben benieuwd hoelang het in totaal duurt vanavond. Stukje Fok! historie!
Wat geniaal ditquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
L1 17.30u
Zo zie je maar, hoe groter het medium, hoe groter de trollactie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
groupon opzetborstels op google eerste pagina
In drie inderdaad, dit postte hij:quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef Spoons het volgende:
Het mooiste is nog wel dat Bert al een account had aangemaakt ver voordat mensen hier doorhadden dat Bert dus op de hoogte was van de grap, maar mensen dachten dat het een grapje van random fokker was, maar blijkt uiteindelijk de echte Bert opzetborstel te zijn! haha
in welk topic postte Bert opzetborstel eigenlijk voor het eerst? in 3 al toch ofzo? iemand linkje? xD
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Hier is hij dan eindelijk, de enige echte Bert opzetborstel.
Vandaag heeft de ontknoping plaatsgevonden en ik moet zeggen het was een prachtige afsluiting.
We kregen een mooi pakketje tandenborstels, tandpasta, mondwater enz. en nog een mooi boeket bloemen. Door een fout van Groupon kwamen we bij onze TM terecht,die dit meteen oppakte voor een grap. Onze TM zou de leverancier van de slechte opzetborsteltjes zijn volgens Groupon.
In eerste instantie dachten we echt met de leverancier te maken te hebben en kregen allerlei
rare voorstellen, waar we dan op reageerden. Afgelopen weekend kwamen we bij toeval op dit topic terecht. Ongelofelijk hoeveel mensen hierop reageren en zelfs doneren, maar ook goed om te zien dat mensen nog respect hebben, gezien de reacties naar aanleiding van de mededeling dat we naar een begrafenis moesten.
Uiteraard ook opmerkingen van mensen met nog minder IQ dan men ons al had toegedicht.
Omdat TM de afsluiting wilde filmen hadden wij als tegenaanval een cameraman van de regionale TV L1 ingeschakeld. We zullen hier een mooi filmpje van maken en morgen in de nieuwsuitzending van 17.30u tonen.Kijken dus!
Trouwens, ze zijn de defecte opzetborsteltjes vergeten mee te nemen.
Ik zal ze bewaren, dan kunnen jullie ze nog een keer ophalen.
Dat is dus gewoon niet waar, de registratiedatum is dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:19 schreef Spoons het volgende:
Het mooiste is nog wel dat Bert al een account had aangemaakt ver voordat mensen hier doorhadden dat Bert dus op de hoogte was van de grap, maar mensen dachten dat het een grapje van random fokker was, maar blijkt uiteindelijk de echte Bert opzetborstel te zijn! haha
in welk topic postte Bert opzetborstel eigenlijk voor het eerst? in 3 al toch ofzo? iemand linkje? xD
klopt dat was BertOpzetborstel zonder streepjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar, de registratiedatum is dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33
En dat was dus wel een kutkloontje van iemand, want in z'n pohi staat ook een post met "tong80quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
klopt dat was BertOpzetborstel zonder streepje
Bert is ook een fokker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Er was nog een BertOpzetBorstel maar dat was gewoon een Fokker volgens mij.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Drebbelman het volgende:
Groupon maakt intussen handig gebruik van de hele situatie:
[ afbeelding ]
http://www.groupon.nl/deals/utrecht/broodje-bert/2988814
Jezusquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Drebbelman het volgende:
Groupon maakt intussen handig gebruik van de hele situatie:
[ afbeelding ]
http://www.groupon.nl/deals/utrecht/broodje-bert/2988814
alstu http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tvquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe moet ik nou weer aan mijn vriendin uitleggen dat de tv op L1 moet staan vanavond? Ze begrijpt al de ballen van FOK!..
Ja maar, het is mijn tv.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef K4rJ4kC het volgende:
alstu http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Ze heeft je goed afgericht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe moet ik nou weer aan mijn vriendin uitleggen dat de tv op L1 moet staan vanavond? Ze begrijpt al de ballen van FOK!..
Jij denkt dat er een paar duizend fokkers gaan kijken straks?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef CodeRood het volgende:
Gaaf filmpje!
Ben best benieuwd of er een duidelijke stijging waarneembaar is in de kijkcijfers bij L1.
Bert, Mano, Sudokulover: bedankt voor dit vermaak!
een redelijk aantal lijkt me zo. Ziggo ziet vanavond vanuit alle streken van nederland L1 aanzetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een paar duizend fokkers gaan kijken straks?
Misschien een stijging van 50 manquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:31 schreef CodeRood het volgende:
Gaaf filmpje!
Ben best benieuwd of er een duidelijke stijging waarneembaar is in de kijkcijfers bij L1.
Bert, Mano, Sudokulover: bedankt voor dit vermaak!
Hier in Leidschendam (Den Haag) hebben we geen L1.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
een redelijk aantal lijkt me zo. Ziggo ziet vanavond vanuit alle streken van nederland L1 aanzetten.
Mijn collega's bij Intomart houden dit wel in de gaten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een paar duizend fokkers gaan kijken straks?
oooh dan was ik door de war.. ik dacht dus dat de echte bert al een tijdje aan het posten was voordat die liet weten de grap door te hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Er was nog een BertOpzetBorstel maar dat was gewoon een Fokker volgens mij.
digitaal ook niet dan? ik heb (als limburger) volgens mij wel de (meeste) regionale zendersquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Hier in Leidschendam (Den Haag) hebben we geen L1.
Uiteraard via digitaal, maar heb hier wel braband, zeeland, N-H, ghelderland maar geen Limburg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
digitaal ook niet dan? ik heb (als limburger) volgens mij wel de (meeste) regionale zenders
Welnee. Mijn wil is wet.quote:
Het is ik of ik niet, niet ja of nee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef afstandbediening het volgende:
Poll: Wie gaat er kijken naar de FOK!ers?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voorbij? Over een uurtje begint het pas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:38 schreef Rockiejj het volgende:
Over een uurtje is het voorbij
Ik heb het allemaal gelezen en wauw
http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tvquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun je kijken via een stream?
ja wie zorgt dat deze stream in de OP komt? http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tvquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun je kijken via een stream?
Jij denkt dat L1 er meer dan 10 minuten voor uittrekt??quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voorbij? Over een uurtje begint het pas.
Of mensen lezen het topic gewoon even door.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef Spoons het volgende:
[..]
ja wie zorgt dat deze stream in de OP komt? http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Ah, dus jij wil de stream op je pc kijken en daar heeft je vriendin niks tegen in te brengen.quote:
Bwehehehehe!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef HaJee het volgende:
Een welverdiende originele HaJee ()voor dit prachtige topic...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef HaJee het volgende:
Een welverdiende originele HaJee ()voor dit prachtige topic...
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kom niet uit Limburg. Als het zo'n kutgat is waar nooit een fuck gebeurt dan kunnen we wel anderhalf uur lang genieten van een uitgebreid item, denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij denkt dat L1 er meer dan 10 minuten voor uittrekt??
Ja inderdaad..quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet uit Limburg. Als het zo'n kutgat is waar nooit een fuck gebeurt dan kunnen we wel anderhalf uur lang genieten van een uitgebreid item, denk ik.
Wat is er nu op dan, carnavalsdans ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:40 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/tv
Er staat "Weerbericht en regionaal nieuws, 17:30-17:45" dus ik denk dat het niet veel langer dan 5-10 minuten gaat duren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet uit Limburg. Als het zo'n kutgat is waar nooit een fuck gebeurt dan kunnen we wel anderhalf uur lang genieten van een uitgebreid item, denk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Er staat "Weerbericht en regionaal nieuws, 17:30-17:45" dus ik denk dat het niet veel langer dan 5-10 minuten gaat duren.
Dacht je dat ze een kwartier lang speciaal voor bert zouden doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Er staat "Weerbericht en regionaal nieuws, 17:30-17:45" dus ik denk dat het niet veel langer dan 5-10 minuten gaat duren.
Al de hele middag inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nu op dan, carnavalsdans ofzo
Hoe kan je dat uithoudenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Al de hele middag inderdaad![]()
Kijk al sinds 12:30 naar L1_!!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:32 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
L1 17.30u
De enige zender die je hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Al de hele middag inderdaad![]()
Kijk al sinds 12:30 naar L1_!!
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Spoons het volgende:
[..]
hij heeft het wss gewoon aanstaan terwijl die aan het internetten is
Ik moet al kotsen als ik 2 minuten naar die carnavalsmuziek luisterquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Spoons het volgende:
[..]
hij heeft het wss gewoon aanstaan terwijl die aan het internetten is
Laat staan uren lang.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik moet al kotsen als ik 2 minuten naar die carnavalsmuziek luister
haha ja ik zet het ook pas weer om 17:27 aan ofzo!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik moet al kotsen als ik 2 minuten naar die carnavalsmuziek luister
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Fopje het volgende:
Wat een taal, verschrikkelijk![]()
Doen ze het nieuws ook zo onverstaanbaar?
Jij komt uit Limburg?quote:
Het feit dat ik de heren op station Weert heb gemeet gaf het niet weg?quote:
Misschien kwam je wel uit Urk en wilde je ze gewoon even graag zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het feit dat ik de heren op station Weert heb gemeet gaf het niet weg?
O ja, dat had natuurlijk ook gekund.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien kwam je wel uit Urk en wilde ze gewoon even graag zien
Alcoholmisbroekquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:06 schreef Studeur het volgende:
Alvast in de Limburgse sfeer komen met die zender, wat een taal
Waarom kijken jullie dan ook al? Ik heb hem nog niet opstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Wat een marteling om er naar te luisteren![]()
Grapje
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:02 schreef Fopje het volgende:
Wat een taal, verschrikkelijk![]()
Doen ze het nieuws ook zo onverstaanbaar?
Ik maak maar een grapje hoor, kan het best wel verstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie dan ook al? Ik heb hem nog niet opstaan.![]()
Al zooj ich ut best kinne verstoan.
Wehehehehe.quote:
Algemien 'Schaafd Neerlands?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ze doen het nieuws gewoon in ASN, afaik.
Medemedeklinkerhoofdletterusernameliefhebber.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wat is ASN?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef BrandX het volgende:
ik heb al drie kwartier een carnavalsshow opstaan
Algemeen Standaard Nederlands.quote:
Kom, wea goan vast plat kalle. Kinne ze deraan winne.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Algemeen Standaard Nederlands.
Oftewaal Huilands, zoë wie weej ut neume.
Ik kan lezen wat hier staat, moet ik me al zorgen maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom, wea goan vast plat kalle. Kinne ze deraan winne.
Sjiek plan! Dan weite ze waat eur zoëmetein te wachte steitquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kan lezen wat hier staat, moet ik me al zorgen maken?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dit krijgen we dus de hele avondquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjiek plan! Dan weite ze waat eur zoëmetein te wachte steit.
Waat is opzettandeborstel eigelik in ut plat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Moar ik ken ja heulmoal gein ploat proat'n.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je was niet in beeld of wel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien kwam je wel uit Urk en wilde je ze gewoon even graag zien
opstaekbiëterkesschroeber dink ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waat is opzettandeborstel eigelik in ut plat?
Carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef iBenny het volgende:
Dafuq.. wat is dit voor aanstekelijk nummer?
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Maar je was niet in beeld of wel?
quote:
Je was niet in beeld?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het feit dat ik de heren op station Weert heb gemeet gaf het niet weg?
Ik was er ook niet bij. Ik heb even gekletst met de heren en ze uitgezwaaid (nou ja, ik reed eerder weg) toen Mano sudokulover van het station oppikte. Waarna ze nog 55 kilometer hadden te gaan tot huize Bert.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Huh raar.....ik dacht dat ik Cat quote
Deze?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef iBenny het volgende:
Dafuq.. wat is dit voor aanstekelijk nummer? #L1kijker
De Toddezek! Weem kintj ze neet!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze?
DIt is de inzending van de Toddezek (wereldberoemd in Grubbenvorst en verre omstreken) voor het LVK van dit jaar!
Limburgs Vastelaovends Leedjeskonkoerquote:
HEEJ BLIEF IK PLEKKEquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Toddezek! Weem kintj ze neet!![]()
(Leg even uit wat het LVK is)
quote:
Een talentenjacht met carnavalsliedjes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Limburgs Vastelaovends Leedjeskonkoer
Oftewel Limburgse Carnavals Liedjeswedstrijd
De jaarlijkse officiele verkiezing van het beste carnavalslied van Limburgquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een talentenjacht met carnavalsliedjes?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
De jaarlijkse officiele verkiezing van het minst slechte carnavalslied van Limburg
De ietwat matigere variant van het Oeteldonks Kwèkfesteijn dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Limburgs Vastelaovends Leedjeskonkoer
Oftewel Limburgse Carnavals Liedjeswedstrijd
Wedstrijd voor het beste carnavalslied van het jaar.
Huuuuquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er al prinsen carnaval met maillots en pofbroeken gesignaleerd?
Zelfs ik als echte Limburgse vind die![]()
![]()
Ik zie een Nederlandstalige titel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ach, die liedjes die in je kop blijven hangen zijn wel leuk. Deze vind ik ook leuk;
Nog 6 minutenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Is het al zover? Moet ik al L1 op gaan zoeken?
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Waarheid in deze post.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuu![]()
En prins hoort gewoon in rokkostuum gekleed te gaan, met daaroverheen een mantel.
Gewoon luisterenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie een Nederlandstalige titel.![]()
Ik klik niet.
Zal snel zijn, staks is de stream overbelastquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarheid in deze post.![]()
Zo liep mijn pappa er jaren geleden ook bij.
stream doet het hier wel op windows, niet op ubuntuquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
is de stream dood of heeft mijn werk (hem geblokkeerd? )
Werktquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Overbelastquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef BlackLining het volgende:
Haten op Limburg
Na Brabant, natuurlijk, verreweg de beste provincieOnze collega-bourgondiers.
Duurde bij mij even ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Computer sais noquote:
Vroeger, toen analoge TVquote:
Je kunt het later wel terugzien op L1 zelf volgens mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef BlackLining het volgende:
Kan iemand hem rippen toevallig? Ik heb het even geprobeerd maar ik kom er zo snel niet uit.
Kijkcijfersquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gasten bij L1 zitten nu naar de kijkcijfers te kijken en slaan steil achterover
staat in OPquote:
ut is neet plat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Is gewoon met een zachte g, niks Hollands ofzo.
muwhahah ik welquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg geen steady verbinding helaas.
Ditquote:
Zelfs ik heb er een!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg geen steady verbinding helaas.
is al bekendquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.groupdeal.nl/g(...)e-tandenborstel.html
Die kip die stond te springen op het hout als reclamequote:Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef BlackLining het volgende:
Je moet zo toch wel een heel bijzonder beeld van Limburg krijgen als je het principe carnaval nog nooit meegemaakt hebt zeg![]()
![]()
Omdat ik op jouw aandringen toch even klikte.quote:
Prachtigquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kip die stond te springen op het hout als reclame
Wat een baggerprovincie
Heeej toch wel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik op jouw aandringen toch even klikte.
Samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |