SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de rode kamer van pijn?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nou dank jequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je een mooi bouwjaar hebt.
Iets speciaals met dat bouwjaar dan?The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ja, het is ook het mijne namelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dank je
Iets speciaals met dat bouwjaar dan?.
![]()
Gaafquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het is ook het mijne namelijk.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Nee want niet nodigquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
TT had moeten zijn: kopen spelletjes van Aldo![]()
![]()
Ja maar wij zijn ook nog eens op een zeer bijzondere dag jarig natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het is ook het mijne namelijk.
Dat maakt ons extra speciaal!
Yes, my mommy dropped me on my head
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zonder meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn ook nog eens op een zeer bijzondere dag jarig natuurlijk!
Dat maakt ons extra speciaal!
Yes, my mommy dropped me on my head![]()
![]()
.
![]()
Fijne middag nog
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Ik moet nog dingen doen, maar ik heb nul zin.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij ookquote:Ik bedenk net dat ik er ook nog uit moet om een bestelling op te halen bij de apotheekquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog dingen doen, maar ik heb nul zin.
pff![]()
quote:Herkenbaarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als je er ook iets aan kunt doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, al iemand gevonden die 3 spellen wilt kopen
is toch weer 15 euro
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
9 vd 10 keer bad bad timingquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je er ook iets aan kunt doen![]()
![]()
quote:
Je kunt altijd even soppenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je er ook iets aan kunt doen![]()
![]()
Oh ja dat is ook heel herkenbaarquote:
Uhmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |