abonnement Unibet Coolblue
pi_122677439
Volgens mij heeft Blester wel goede ervaringen met .eu domeinen.
pi_122703228
heb gisteren ook een .eu domein gemaakt. Voor mij voor het eerst. Ben ook erg benieuwd of het gaat werken. Staan nu 15 pagina's op. nu maar hopen dat het gaat aanslaan. Verwacht max 200 bezoekers per dag dus geen mega grote doelgroep
pi_122704799
Ok, ik zit met het volgende, ben een beetje lui de laatste tijd, weinig gedaan, weinig sites gemaakt. Nou heb ik dus een schrijfster, die echt verschrikkelijk mooi kan schrijven (die bulgaarse dame, waar ik ben geweest laatst).

Ze kan echt verhalen schrijven, als je de eerste zin leest, blijf je lezen, en ze schrijft heel divers (goed voor content). Nou kan ik haar stukjes laten schrijven voor op www.nvus.nl bijvoorbeeld, maar ik zit meer te denken aan een soort verhalen site, propvol met content. Ze heeft alle tijd van de wereld en wil graag zoiets gaan doen.

Ben een beetje op zoek naar een idee, een verhalen site, zal bijna elke dag een verhaal op komen. Maar waarover, een soort overkappend onderwerp ofzo? Het moet lekker veel terugkomen in de zoekmachines op vanalles en nog wat.
  zondag 10 februari 2013 @ 11:24:13 #157
340341 Blester
Membre très utile
pi_122705559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef CasB het volgende:
Volgens mij heeft Blester wel goede ervaringen met .eu domeinen.
Inderdaad, ik heb op dit moment +- 10 .EU domeinnamen en allemaal staan ze in ieder geval op de eerste pagina (ik heb er +- 5 met top 5 positie en 2 met top 2 positie. Dit allemaal in redelijk moeilijke niches met veel exacte zoekresultaten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef Wotte het volgende:
Ik ga ook weer eens even proberen of geld bij te verdienen met adsense in combinatie met paypro of iets dergelijks. deed hiervoor meer aan het flippen van websites, goedkoop opkopen en een maand of 2 maand houden verbeteren en doorverkopen.

Nog goede niche ideeën ? grapje :9
Heb nu een stuk of 3 domeinen met keywords erin op de kop getikt.
Zoekvolumes breed tussen de 2000 - 6000 ongeveer, lage concurrentie en een aardige volume op exacte zoekwoorden.

Iemand ervaringen met .eu domeinen ranken ?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122706439
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:24 schreef Blester het volgende:
iets dergelijks. deed hiervoor meer aan het flippen van websites, goedkoop opkopen en een maand of 2 maand houden verbeteren en doorverkopen.

Nog goede niche ideeën ? grapje
Heb nu een stuk of 3 domeinen met keywords erin op de kop getikt.
Zoekvolumes breed tussen de 2000 - 6000 ongeveer, lage concurren
en in belgie dan?

ik heb 3 .eu domeinen, alle 3 in nl op 1 en in .be in de top 3 :) zondar iets voor .be te hebben gedaan
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zondag 10 februari 2013 @ 15:11:52 #159
340341 Blester
Membre très utile
pi_122713636
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:57 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

en in belgie dan?

ik heb 3 .eu domeinen, alle 3 in nl op 1 en in .be in de top 3 :) zondar iets voor .be te hebben gedaan
Ermmm, weet niet precies wat je vraag nu is. Je quote namelijk het bericht van Wotte als dat het door mij geplaatst is.

Als je vraagt hoe de .EU domeinen in België ranken:

1 .EU domeinnaam in NL op positie 2, .BE op positie 1
1 .EU domeinnaam in NL op positie 4, .BE op positie 2

Ik heb niets aan Belgische linkbuilding gedaan in ieder geval.

Ik ga in ieder geval niet al m'n domeinen langs maar hierbij een indicatie. Sowieso valt het verkeer dat uit België komt erg tegen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 10 februari 2013 @ 15:19:23 #160
340341 Blester
Membre très utile
pi_122713996
Heb een leuke EMD met .NL extentie vrij op het oog. 6000 maandelijkse lokale exacte zoekresultaten. Bekijk ik de concurrentie in de Google .NL zoekmachine een beetje op dit keyword. In de top 5 staan meerdere websites met 0 backlinks :')

Ik heb weer een leuk mini-projectje gevonden ^O^
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122723118
Kennelijk zijn er niet heel veel mensen bezig met keytool (DIG / Nauwkeurigheid keytool) . Dus vandaar dat ik even hier langs kom om mijn vraag te stellen.

Iemand die dus weet hoe nauwkeurig de google keytool resultaten zijn wanneer je op bepaalde woorden gaat zoeken? Soms lijken de resultaten zo generiek, soms zie je keywords die bijvoorbeeld 3 x achter elkaar ingetypt zijn met een geschatte traffic van bijv. 300.000 hoe kan dat?

En klopt het aantal ingeschatte zoektermen per maand verder eigenlijk wel?
  zondag 10 februari 2013 @ 19:25:34 #162
340341 Blester
Membre très utile
pi_122723937
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:04 schreef Apekoek het volgende:
Kennelijk zijn er niet heel veel mensen bezig met keytool (DIG / Nauwkeurigheid keytool) . Dus vandaar dat ik even hier langs kom om mijn vraag te stellen.

Iemand die dus weet hoe nauwkeurig de google keytool resultaten zijn wanneer je op bepaalde woorden gaat zoeken? Soms lijken de resultaten zo generiek, soms zie je keywords die bijvoorbeeld 3 x achter elkaar ingetypt zijn met een geschatte traffic van bijv. 300.000 hoe kan dat?

En klopt het aantal ingeschatte zoektermen per maand verder eigenlijk wel?
Zet exact aan en ze kloppen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122724960
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:25 schreef Blester het volgende:

[..]

Zet exact aan en ze kloppen :)
Wat is het verschil? Waarom heb je bij exact veeeeelll minder overeenkomsten dan bij breed? Terwijl je dezelfde 2 of enkele zoekwoorden gebruik.
  zondag 10 februari 2013 @ 19:52:00 #164
340341 Blester
Membre très utile
pi_122725000
quote:
5s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat is het verschil? Waarom heb je bij exact veeeeelll minder overeenkomsten dan bij breed? Terwijl je dezelfde 2 of enkele zoekwoorden gebruik.
Bij breed kijkt hij niet alleen naar het keyword wat je hebt ingevoerd maar ook naar alle andere keywords die daar relevant aan zijn. Bij exact kijkt de tool alleen naar het ingevoerde keyword.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122737385
Zien jullie een 100% exacte zoekterm match als domeinnaam het fundament tot goed vindbaar zijn? Of gebruiken jullie domeinen waarbij de helft uit een goed zoekterm bestaat?
  maandag 11 februari 2013 @ 08:25:00 #166
340341 Blester
Membre très utile
pi_122741309
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 23:43 schreef Apekoek het volgende:
Zien jullie een 100% exacte zoekterm match als domeinnaam het fundament tot goed vindbaar zijn? Of gebruiken jullie domeinen waarbij de helft uit een goed zoekterm bestaat?
In mijn portfolio zitten vrijwel alleen EMD's op een paar namen na. EMD bevalt mij altijd goed.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122750857
Extreem hoge CPC vandaag op youtube, ik neem aan dat het weer in elkaar gaat zakken als ik meer kliks heb.
pi_122755255
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef Wotte het volgende:
Ik ga ook weer eens even proberen of geld bij te verdienen met adsense in combinatie met paypro of iets dergelijks. deed hiervoor meer aan het flippen van websites, goedkoop opkopen en een maand of 2 maand houden verbeteren en doorverkopen.

Nog goede niche ideeën ? grapje :9
Heb nu een stuk of 3 domeinen met keywords erin op de kop getikt.
Zoekvolumes breed tussen de 2000 - 6000 ongeveer, lage concurrentie en een aardige volume op exacte zoekwoorden.

Iemand ervaringen met .eu domeinen ranken ?
Site in mijn sig staat op plek 4 voor het keyword telefoon kopen. Is ook een .eu domein. Als iemand wil kan/hij zij mijn facebook pagina even liken? Heb nog 4 likes nodig dan kan ik de facebooknaam aanpassen. Want ik ga woensdag een S3 weggeven om meer likes te krijgen op de facebookpagina en dan is het wel zo net om een goede facebook-url te hebben: http://www.facebook.com/pages/Telefoon-Kopeneu/514207838611656

Alvast bedankt! :*
pi_122756314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Shapper het volgende:
Ik wil graag een blog beginnen dat bij mijn Youtube-kanaal. Nou wil ik dat eerst proberen met blogspot. Zijn daar de inkomsten lager dan als je een site hebt of valt dat mee? En kan ik die blog op blogspot dan nog overzetten naar een andere hosting en een .com van maken?

Alvast dank.
pi_122757393
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Shapper het volgende:
sten lager dan als je een site hebt of valt dat
Waarom een blogspot maken? Zonde van je tijd. Voor 10 euro koop je bij Versio een jaarhosting en domein. Gooi wordpress erop met de automatische installer in je directadmin en voila. Blogspotjes ranken niet zo lekker als normale (.nl) domeinen. succes.
pi_122757670
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Site in mijn sig staat op plek 4 voor het keyword telefoon kopen. Is ook een .eu domein. Als iemand wil kan/hij zij mijn facebook pagina even liken? Heb nog 4 likes nodig dan kan ik de facebooknaam aanpassen. Want ik ga woensdag een S3 weggeven om meer likes te krijgen op de facebookpagina en dan is het wel zo net om een goede facebook-url te hebben: http://www.facebook.com/pages/Telefoon-Kopeneu/514207838611656

Alvast bedankt! :*
Bij mij staat die op positie 5.
Eskimo Joe
pi_122760199
@ shapper: ik ben het wel eens met AciD, gewoon bij bijvoorbeeld versio goedkope hosting nemen en meteen met wordpress beginnen. Heb zelf ook wel blogspots gehad (en nog steeds) maar je gaat later tegen dingen aanlopen die dan weer niet kunnen, en dan kan je dus niet meer terug... Op zich was er bij mij geen verschil met ranken, dat gaat op zich best met blogspot maar wat als je de site wil verkopen???? Hoe ga je de advertenties iets preciezer plaatsen?
Ik vond het handig om eea te leren via blogspot maar uiteindelijk zou ik het nu anders aanpakken en meteen met een .nl beginnen. Succes!
pi_122760399
Gebruik blogspot en dergelijke alleen om backlinks te vergaren, moeten ze niet no-follow zijn natuurlijk.
In combinatie met startpagina's, artikel directory's, en gewone linkpartners werkt altijd prima.

iemand al een .gov of .edu backlink weten te vergaren dat schijnt er goed te zijn voor je rankings ?
pi_122761301
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:44 schreef Mercan het volgende:

[..]

Bij mij staat die op positie 5.
Het ene uur staat ie op 5 of op 6 en daarna weer op 4. Google is raar bezig deze dagen.
pi_122761485
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Wotte het volgende:
gov of .edu backlink weten te vergaren dat sc
Heb je geen fuck aan. Ik heb diverse sites waar ik tientallen gekochte .gov en .edu backlinks op heb staan maar ze ranken voor geen meter. Beter plaats je backlinks op sites die met je onderwerp te maken hebben of schrijf je artikelen en vermeld je je website erin. Google hecht over het algemeen meer waarde aan kwaliteit.
pi_122761773
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heb je geen fuck aan. Ik heb diverse sites waar ik tientallen gekochte .gov en .edu backlinks op heb staan maar ze ranken voor geen meter. Beter plaats je backlinks op sites die met je onderwerp te maken hebben of schrijf je artikelen en vermeld je je website erin. Google hecht over het algemeen meer waarde aan kwaliteit.
Schrijf of laat meestal artikelen schrijven daar heb ik tot nu toe goede ervaringen mee.
Heb de .edu en .gov linkjes nog niet geprobeerd, ik las het ergens daarom het schijnt ;D
Koop je ook wel eens hoge pr links, goeie ervaringen mee of ?
pi_122762523
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef Wotte het volgende:

[..]

Schrijf of laat meestal artikelen schrijven daar heb ik tot nu toe goede ervaringen mee.
Heb de .edu en .gov linkjes nog niet geprobeerd, ik las het ergens daarom het schijnt ;D
Koop je ook wel eens hoge pr links, goeie ervaringen mee of ?
Heb de laatste tijd voor heel veel geld backlinks gekocht. Mijn conlusie: Gewoon alles zelf doen. Het is een klotewerk en er zit veel tijd in maar links kopen heb je meestal geen fuck aan. Je krijgt enkel een bulk kwalitatief slechte links gemaakt met artikelspinners, wikiblasters en andere ongein. Je zou op dit forum een linkruiltopic moeten hebben. Dat is veel lucratiever.
  maandag 11 februari 2013 @ 19:52:10 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_122762708
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heb de laatste tijd voor heel veel geld backlinks gekocht. Mijn conlusie: Gewoon alles zelf doen. Het is een klotewerk en er zit veel tijd in maar links kopen heb je meestal geen fuck aan. Je krijgt enkel een bulk kwalitatief slechte links gemaakt met artikelspinners, wikiblasters en andere ongein. Je zou op dit forum een linkruiltopic moeten hebben. Dat is veel lucratiever.
Whehehe. Links kopen :')
pi_122762959
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Whehehe. Links kopen :')
Naja, hoge pr links direct van de eigenaar van een site in het zelfde onderwerp kopen
is niet zoveel mis mee dacht ik. Van die pakketten met 1000den links is een ander verhaal.
pi_122763047
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Whehehe. Links kopen :')
Goede onderbouwing, een waardevolle aanwinst in dit topic :')
pi_122763091
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Wotte het volgende:
de eigenaar
Ja dat is zeker een goed idee. Maar dan kan je beter gewoon linkje ruilen toch?
  maandag 11 februari 2013 @ 20:04:38 #182
131603 Afwazig
Serious business
pi_122763507
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Goede onderbouwing, een waardevolle aanwinst in dit topic :')
Wat Wotte hierboven zegt dus. Links kopen moet je gericht doen (als je het uberhaupt wil doen) en niet duizenden spamlinks. Je kan er nu donder op zeggen dat dit alleen maar averechts gaat werken op de langere termijn. Als Google weer eens zo`n linknetwerk vol spamlinks oprolt dan is jouw site collateral damage en krijg je gewoon een penal net als de rest. En daar betaal je dan voor.
pi_122763560
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja dat is zeker een goed idee. Maar dan kan je beter gewoon linkje ruilen toch?
als jij pagerank 0 hebt en de andere site 5 schiet hij er niet zoveel mee op he.
zijn dan gewoon one-way linkjes, betaal je een jaarlijks bedrag voor meestal. meestal wel aardig prijzig hangt van de pagerank af.
pi_122763763
Maar content = King, daarna maak ik me wel zorgen over linkjes bouwen.
  maandag 11 februari 2013 @ 20:15:25 #185
340341 Blester
Membre très utile
pi_122764132
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Heb de laatste tijd voor heel veel geld backlinks gekocht. Mijn conlusie: Gewoon alles zelf doen. Het is een klotewerk en er zit veel tijd in maar links kopen heb je meestal geen fuck aan. Je krijgt enkel een bulk kwalitatief slechte links gemaakt met artikelspinners, wikiblasters en andere ongein. Je zou op dit forum een linkruiltopic moeten hebben. Dat is veel lucratiever.
Kan het toch niet laten om even een ' :') ' te plaaten voor het kopen van zulke links. Maargoed, ben blij dat er mensen zoals jou zijn die links kopen, verdien ik maandelijks toch een leuk bedragje aan :) Maargoed, ik verkoop in ieder geval geen troeplinks.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122764722
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Kan het toch niet laten om even een ' :') ' te plaaten voor het kopen van zulke links. Maargoed, ben blij dat er mensen zoals jou zijn die links kopen, verdien ik maandelijks toch een leuk bedragje aan :) Maargoed, ik verkoop in ieder geval geen troeplinks.
Veel sites die ik heb hoeven maar even mee te gaan dus als ik ze naar de top kan blazen met blackhat vind ik prima. Ik wil alleen maar zeggen dat je het beter zelf kan doen want het kost een hoop geld voor blackhat en daar is Wotte niet naar op zoek dunkt mij ;). Goede kwalitatieve sites backlink ik zelf.
  maandag 11 februari 2013 @ 20:35:07 #187
340341 Blester
Membre très utile
pi_122765377
Puur uit interesse: Zit hier iemand in de adult-branche? Heeft wel niets met AdSense te maken maargoed :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_122771653
Heb nog steeds wat matige websites klaar staan, maar moet ze nog een keer aan een domein knopen. :')
pi_122772585
Een linkruiltopic lijkt me goed. Adsense kan me even wat en Bol.com compenseert op de eerste dag al aardig. Als Adsense nu zo'n waardeloze CPC heeft dan maar mijn beste bannerposities inruilen :)
pi_122777247
Ik heb ooit Amazon affiliates geprobeerd, maar dat was echt 3x niets. :P
pi_122780018
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:45 schreef WebBeestje het volgende:
Een linkruiltopic lijkt me goed. Adsense kan me even wat en Bol.com compenseert op de eerste dag al aardig. Als Adsense nu zo'n waardeloze CPC heeft dan maar mijn beste bannerposities inruilen :)
Tip: Probeer M4N of tradetracker eens i.p.v. adsense of Bol. Ik had eerst ook adsense op een niche site staan maar dat leverde niks tot weinig op. Toen dacht ik: Laat ik eens affiliate producten verkopen en dat sloeg goed aan. Met affiliate kan je ook iets agressiever verkopen door zelf knalbanners te maken etc.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 09:51:52 #192
131603 Afwazig
Serious business
pi_122780303
Ik heb Tradetracker en Adsense op één website. :P
pi_122780834
adsense op informatieve pagina's, affiliate op pagina's die over een product gaan ^O^
pi_122786902
Ik ben nu aan het experimenteren met een eigen webshop ipv affiliates. Heb het gevoel dat ik daar opgelicht word en ik denk dat het ook zo is. Webwinkel nu 2 dagen aan en al 3 orders binnen, in al die tijd had ik geen enkele order via daisycon (wel kliks).

Moet nu wel de producten zelf inkopen (heb totaal geen winstmarge) en die klote mollie rekent ¤1 per ideal transactie ook nog, maar goed eerst ff testen of er elke dag zoveel orders binnenkomen.
Facts don't care about your feelings
pi_122788628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ben nu aan het experimenteren met een eigen webshop ipv affiliates. Heb het gevoel dat ik daar opgelicht word en ik denk dat het ook zo is. Webwinkel nu 2 dagen aan en al 3 orders binnen, in al die tijd had ik geen enkele order via daisycon (wel kliks).

Moet nu wel de producten zelf inkopen (heb totaal geen winstmarge) en die klote mollie rekent ¤1 per ideal transactie ook nog, maar goed eerst ff testen of er elke dag zoveel orders binnenkomen.
Wat verkoop je? :D En als je dat niet kan zeggen gebruik je EDM's? En binnen of buiten NL?

Ik wil me wat meer buiten NL gaan orienteren, maar lijkt me niet makkelijk. (Vanwege overvolle internetmarkt in nl)
pi_122789935
Op de long tail is een buitenlandse site vaak interessanter, zie mijn site. :+ Reden dat ik voor een internationale site ben gegaan is de véél grotere doelgroep. Nu wil de hulp en toestemming van Volvo zelf ook wel veel helpen, maar dan nog. :P
pi_122789963
Zeg het liever niet, is inderdaad een EDM, het belangrijkste keyword is de domeinnaam. Eigenlijk een best goede domeinnaam en verbaasde me dat niemand daar nog wat zinnigs mee had gedaan. Is gewoon een NL site dus daar richt ik me ook op, maar verzenden naar BE of DE is natuurlijk niet echt een probleem.
Facts don't care about your feelings
pi_122791318
Vanwaar de geheimzinnigheid? :P Of is het een niche? :+
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:50:30 #199
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_122791708
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Blester het volgende:
Puur uit interesse: Zit hier iemand in de adult-branche? Heeft wel niets met AdSense te maken maargoed :)
Wil je wat op gaan zetten? :)
Moet je eerst een enorm goed thema bedenken, wat nog niet gebruikt is.. en natuurlijk acteurs vinden. Of je speelt zelf de mannelijke rol en zoekt elke keer andere dames, maar dan wel een beetje een gelijk thema. Ik had wel een buurvrouw die webcamgirl was, die verdiende 25 cent per minuut per kijker. Ben alleen even vergeten wat de kijker nou precies per minuut moest betalen. Best leuk handeltje als je er vroeg mee begint, genoeg dames die op die manier geld willen verdienen en genoeg sukkels die daar hun geld aan willen uitgeven.

Maar mooiste is natuurlijk als je bezoekers content aanleveren (zonder copyright) en jij met adult reclames de centen binnen harkt.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:06:37 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_122792421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef JK het volgende:

[..]

Wil je wat op gaan zetten? :)
Moet je eerst een enorm goed thema bedenken, wat nog niet gebruikt is.. en natuurlijk acteurs vinden. Of je speelt zelf de mannelijke rol en zoekt elke keer andere dames, maar dan wel een beetje een gelijk thema. Ik had wel een buurvrouw die webcamgirl was, die verdiende 25 cent per minuut per kijker. Ben alleen even vergeten wat de kijker nou precies per minuut moest betalen. Best leuk handeltje als je er vroeg mee begint, genoeg dames die op die manier geld willen verdienen en genoeg sukkels die daar hun geld aan willen uitgeven.

Maar mooiste is natuurlijk als je bezoekers content aanleveren (zonder copyright) en jij met adult reclames de centen binnen harkt.
Nee, wil verder niets op gaan zetten, enkel benieuwd wat mensen eraan verdienen en of mensen van FOK! daarin zitten. Ik heb het ook meer over gewoon VPScash website beheer, verder niets zelf opzetten :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:34:44 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_122793465
Ik vraag me af hoeveel mensen dit zouden toegeven, volgens mij hangt er nog best een taboe over heen, een vrouwelijke collega op m'n vorige werk sprak al van schande dat een nicht van haar sexartikelen verkocht online. Sex sells, ik denk dat er behoorlijk wat mee te verdienen valt, ondanks dat er al zoveel sites bestaan.

Als ik even snel bijv. zoek wat Youporn zou verdienen, hadden ze in 2007 iets van 120.000 dollar per maand aan inkomsten van reclame. Hoe dat anno 2013 is weet ik niet, maar dat zal vast niet minder zijn. Maar ik geloof dat er een aardig serverpark achter staat om alle content te kunnen aanbieden en dit ook nog snel genoeg moet gaan om hd-content aan te kunnen leveren. Nu weet ik niet hoeveel geld je daar voor moet rekenen, maar ik denk dat je onder aan de streep nog wel voldoende over kan houden om in elk geval eigen baas te kunnen zijn, mits je natuurlijk wel veel tijd stopt in het onderhoud van de site.

Maar vpscash website beheer is net even het andere stukje van die branche. ;)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:45:01 #202
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_122793880
Even weer wat anders dan ruk-voer. :')

Ik ben bezig met een website over het houden van spinnen, maar krijg nu dus ook advertenties over spinnenbestrijding. Iets waar mijn doelgroep dus geen baat bij heeft. :')
Hoe kan ik dit soort specifieke banners weren?
pi_122794143
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef JK het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen dit zouden toegeven, volgens mij hangt er nog best een taboe over heen, een vrouwelijke collega op m'n vorige werk sprak al van schande dat een nicht van haar sexartikelen verkocht online. Sex sells, ik denk dat er behoorlijk wat mee te verdienen valt, ondanks dat er al zoveel sites bestaan.

Als ik even snel bijv. zoek wat Youporn zou verdienen, hadden ze in 2007 iets van 120.000 dollar per maand aan inkomsten van reclame. Hoe dat anno 2013 is weet ik niet, maar dat zal vast niet minder zijn. Maar ik geloof dat er een aardig serverpark achter staat om alle content te kunnen aanbieden en dit ook nog snel genoeg moet gaan om hd-content aan te kunnen leveren. Nu weet ik niet hoeveel geld je daar voor moet rekenen, maar ik denk dat je onder aan de streep nog wel voldoende over kan houden om in elk geval eigen baas te kunnen zijn, mits je natuurlijk wel veel tijd stopt in het onderhoud van de site.

Maar vpscash website beheer is net even het andere stukje van die branche. ;)
Vriend van mij zit in de pron. Verdiend heeeel erg lekker maar hij zit er al meer dan 10 jaar in dus hij kent iedereen en alles. Helaas gaat het de laatste jaren slecht met de pron door de komst van gratis pronsites en concurrentie dus ik zou er zelf niet instappen.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:56:49 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_122794310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:45 schreef ursel het volgende:
Even weer wat anders dan ruk-voer. :')

Ik ben bezig met een website over het houden van spinnen, maar krijg nu dus ook advertenties over spinnenbestrijding. Iets waar mijn doelgroep dus geen baat bij heeft. :')
Hoe kan ik dit soort specifieke banners weren?
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')