Of je plaatst eens een zinnig antwoordquote:
quote:
Sorry maar zo'n tekening van je ranking in paint kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Of je plaatst eens een zinnig antwoordOf weet je nu niet meer wat te zeggen?
Ahja, ik maak even mijn niche kenbaar in een topic met webmasters, alleen om een discussie met AciD_Nightmare te winnen, wetende dat er nieuwe concurrentie in de niche komt waardoor ik er meer werk aan heb. Ik dacht het ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry maar zo'n tekening van je ranking in paint kan ik niet serieus nemen.
Noem gewoon je site, dan kunnen we allemaal kijkenAls je zo'n SEO master bent dan ben je toch niet bang voor competitie?
Zoals ik al eerder heb gezegd beheer ik zelf op dit moment 60-70 websites (staan op verschillende servers dus weet geen exact aantal op dit moment).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar goed heb jij nou zelf sites of ben jij gewoon een werknemer?
Je denkt dat ik 60-70 websites ga beheren zonder dat het wat opbrengt?quote:
En hoe monetize jij je websites? Je had toch een Adsense ban? Waarom maak je geen nieuwe adsense aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd beheer ik zelf op dit moment 60-70 websites (staan op verschillende servers dus weet geen exact aantal op dit moment).
Oh sorry meneer de autist ik zal me vraag duidelijker stellen, aangezien ik jou eigenlijk nooit met adsense bedragen zie strooien (of ik ben scheel). Hoeveel levert het op?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 60-70 websites ga beheren zonder dat het wat opbrengt?
Je hoeft geen discussie te winnen hoor. Ik vraag alleen je wat te noemen. Je kan veel lullen hier op het forum hoeveel je wel niet weet en hoe goed je bent in SEO. Zonder bewijs neemt niemand je serieusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Ahja, ik maak even mijn niche kenbaar in een topic met webmasters, alleen om een discussie met AciD_Nightmare te winnen, wetende dat er nieuwe concurrentie in de niche komt waardoor ik er meer werk aan heb. Ik dacht het ook
Als leuke toevoeging, het betreft een .EU domeinnaam ook nog
Ik heb geen AdSense ban, niet toen ik vanochtend keek in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
En hoe monetize jij je websites? Je had toch een Adsense ban? Waarom maak je geen nieuwe adsense aan?
Ik snap het doel niet van het strooien met AdSense bedragen, zoals jij dit zo mooi noemt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh sorry meneer de autist ik zal me vraag duidelijker stellen, aangezien ik jou eigenlijk nooit met adsense bedragen zie strooien (of ik ben scheel). Hoeveel levert het op?
Dan neem je me toch niet serieus? Ik probeer je iets te laten zien, wanneer je dit niet wilt geloven is dat voor mij prima hoor. Voor mij hangt er geen enkel voordeeltje aan vast mij hier te 'bewijzen' op de manier waarop jij dit noemt. Enkel en alleen nadelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Je hoeft geen discussie te winnen hoor. Ik vraag alleen je wat te noemen. Je kan veel lullen hier op het forum hoeveel je wel niet weet en hoe goed je bent in SEO. Zonder bewijs neemt niemand je serieus
Ach het is toch leuk om te weten wat mensen hier ongeveer verdienen. Ik ga er vanuit dat jij met 60-70 sites wel een gemiddeld maandsalaris moet verdienen... en hoe meer je verdient, hoe serieuzer je iemand kan nemen.. meestalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:31 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb geen AdSense ban, niet toen ik vanochtend keek in ieder geval.
[..]
Ik snap het doel niet van het strooien met AdSense bedragen, zoals jij dit zo mooi noemt.
Als hij 1 site al op 2 heeft met 30.000 unieke searches per maand dan moet ie wel hij wel 100-den euro's per dag verdienen anders doet hij iets foutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ach het is toch leuk om te weten wat mensen hier ongeveer verdienen. Ik ga er vanuit dat jij met 60-70 sites wel een gemiddeld maandsalaris moet verdienen... en hoe meer je verdient, hoe serieuzer je iemand kan nemen.. meestal
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als hij 1 site al op 2 heeft met 30.000 unieke searches per maand dan moet ie wel hij wel 100-den euro's per dag verdienen anders doet hij iets foutMet 70 andere SEO geoptimaliseerde sites
Als je 60-70 site in beheer moet hebben om tot een 'gemiddeld salaris' te komen doe je iets fout. Dan kun je beter gewoon voor een baas gaan werken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ach het is toch leuk om te weten wat mensen hier ongeveer verdienen. Ik ga er vanuit dat jij met 60-70 sites wel een gemiddeld maandsalaris moet verdienen... en hoe meer je verdient, hoe serieuzer je iemand kan nemen.. meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |