Mijn knuffelmarrokaan nichtquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar komt die obsessie van jouw met Ang3l toch vandaan?
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgangquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn knuffelmarrokaan nicht![]()
En vorige week had ik volgens iemand anders nog een obsessie voor Q. Dus het zal allemaal wel meevallen.
En Angel is 1 van de weinig waar nog wat inhoud en verhaal in zit. Dus ik focus me meer op hem want want sommige andere uit weten te braken keer op keer kan mij minder boeien.
Hihi je zei diepgang!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang
En dan NOG slinger je me naar m'n hoofd dat ik niks nieuws vertelquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn knuffelmarrokaan nicht![]()
En vorige week had ik volgens iemand anders nog een obsessie voor Q. Dus het zal allemaal wel meevallen.
En Angel is 1 van de weinig waar nog wat inhoud en verhaal in zit. Dus ik focus me meer op hem want want sommige andere uit weten te braken keer op keer kan mij minder boeien.
Iquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet wachten maar iets doen tot ze er zijn.
Ja dat doe ik, heb afgewassen, en ben aan het werken, but they bug the hell out of me..quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet wachten maar iets doen tot ze er zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wat?! Wie zit je te buggen?!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I
[..]
Ja dat doe ik, heb afgewassen, en ben aan het werken, but they bug the hell out of me..
Ik moet je toch een beetje prikkelen om met meer te komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
En dan NOG slinger je me naar m'n hoofd dat ik niks nieuws vertel
Die vervelende mannen met wie ik moet chatten schat. Wel op blijven letten he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Wie zit je te buggen?!
(Nee ik ga niet t vorige topic terugzoeken)
It was a trap!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet je toch een beetje prikkelen om met meer te komen
Then you better pray that PostNl dude comes by fast!quote:
Misschien dat je je bonnetje van maatjeMeer moet bewaren straks en kan declareren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Then you better pray that PostNl dude comes by fast!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat je je bonnetje van maatjeMeer moet bewaren straks en kan declareren?
lipjesquote:
Hmm, glovesquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l baby, je kunt opgelucht adem halen, de PostNl man is geweest. Met mijn sparkly pants. And it fits, like a glove!
And I sparke!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |