abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:22:46 #1
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_122245971

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

[b]Xbox 360 Gamertags
(Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)

SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246207
@thijsslegers

PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld

Lollololololol
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:35:18 #3
356424 PrideoftheSouth
pi_122246249
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers

PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld

Lollololololol
Alsof Maher de beslissende factor gaat zijn in een titelrace :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:35:30 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246256
quote:
@thijsslegers

Lollololololol
_O- !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_122246416

:D
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_122246452
quote:
@thijsslegers

Lollololololol

Zolang de gemeente het er dus iig mee eens is, vind ik het gezeur over geld iig irrelevant.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_122246511
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:46:43 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246513
Heisa om deze reclame in Amerika. Hij schijnt 'racistisch' te zijn :')

Ik vind 'm wel leuk :D
pi_122246542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:

Die auto :N
pi_122246544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor :)
pi_122246589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Elke dag
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:50:05 #12
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246604
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje? :')
pi_122246628
quote:

Wat is daar nou weer racistisch aan :')?
Elke dag
pi_122246681
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer racistisch aan :')?
dat de Aziaat niet mag rijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_122246683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor :)
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm

Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
pi_122246709
quote:

'Murica :')
pi_122246720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm

Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
Lekker actueel ook die info :')
Elke dag
pi_122246748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Het lijkt me niet als ie nog op de app kan. Daarbij ik heb hetzelfde probleem met niet op de webapp komen, maar ik heb geen mail en kan ook nog op de app en op het spel.
Elke dag
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:44 #19
356424 PrideoftheSouth
pi_122246753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Seriously serious.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246790
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.

Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot :D
pi_122246841
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:59:16 #22
356424 PrideoftheSouth
pi_122246842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.

Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot :D
Pot? Je bedoelt put. Een bodemloze :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die benoem ik toch ook allemaal? En ze investeren nu uit de komende zomerverkopen. Daar ben ik het niet mee eens, zou ik niet doen (op Hiljemark na dan want het seizoen in Zweden is nu afgelopen, in de zomer kopen zou meer kosten.) Het is een risico. Aan de andere kant het is een deal met de gemeente (waar de gemeente beter van wordt...) en zolang de gemeente de financiele huishouding van PSV op orde vindt, vind ik niet dat de 'belastingbetaler' vervolgens om de haverklap moet lopen zeiken dat PSV gemeentegeld uitgeeft :')

Btw dit vind ik wel om te huilen :

Elke dag
pi_122246896
PSV heeft dit jaar alleen Narsingh en Hiljemark gekocht, van Bommel/Zanka/Waterman waren transfervrij. Dat is amper 5 miljoen..

Niet dat ik een aankoop van Maher wil rechtvaardigen, want dat is echt pure waanzin, achterlijke idioten.
pi_122246923
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Die benoem ik toch ook allemaal. Als je alle verkopen van het jaar voor die aankopen telt was er 5 miljoen geinvesteerd. Er is ook geld gehaald uit verkopen Maza, Salcido enz enz. 5 miljoen dus, deze zomer 5 miljoen en nu dan ineens veel meer, waarvan ik alleen Hiljemark echt te verantwoorden vind uit financieel oogpunt. Maar als er dealtjes zijn gesloten over Strootman is nu 7/8 miljoen betalen voor Maher op zich te begrijpen.
Elke dag
pi_122246947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft dit jaar alleen Narsingh en Hiljemark gekocht, van Bommel/Zanka/Waterman waren transfervrij. Dat is amper 5 miljoen..

Niet dat ik een aankoop van Maher wil rechtvaardigen, want dat is echt pure waanzin, achterlijke idioten.
Klopt, maar in de zomer is hij nog duurder :') Blijkbaar scout Brands alleen in de eredivisie en is Maher de enige fatsoenlijke opvolger voor Strootman...
Elke dag
pi_122246965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef DutchSL het volgende:

Natuurlijk, PSV heeft al die namen gekocht met pure winst, en met een huishoudboekje dat keurig netjes op orde is. het kan door het uitstekende beleid puur op EL inkomsten miljoenentransfers uitvoeren, want Marcel Brands _O_ Bijna elk bedrijf in Nederland heeft problemen, maar PSV kan blijven investeren _O_ Marc van Bommel komt ook voor 10 consumptiebonnen per week voetballen :D
pi_122246969
Het salarishuis van PSV is overigens wel geslonken hoor, van Bommel is geen zware aanslag.. die moet zich ook aan het plafond van 1 miljoen houden.

Als je bedenkt dat een Isaksson is vertrokken, die verdiende bijna 2 miljoen ( :') :') ) en daarmee misschien wel meer dan van Bommel, Zanka en Waterman bij elkaar.
pi_122247021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Natuurlijk, PSV heeft al die namen gekocht met pure winst, en met een huishoudboekje dat keurig netjes op orde is. het kan door het uitstekende beleid puur op EL inkomsten miljoenentransfers uitvoeren, want Marcel Brands _O_ Bijna elk bedrijf in Nederland heeft problemen, maar PSV kan blijven investeren _O_ Marc van Bommel komt ook voor 10 consumptiebonnen per week voetballen :D
Zegt de AZ supporter. Zonder die meesteroplichter die jouw club heeft opgebouwd hadden jullie in de kelder van de eerste divisie gespeeld, waar jullie thuis horen :')
pi_122247038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Zegt de AZ supporter. Zonder die meesteroplichter die jouw club heeft opgebouwd hadden jullie in de kelder van de eerste divisie gespeeld, waar jullie thuis horen :')
Nee, dit is een teken van zwakte, niet wegwijzen naar iets anders :)
pi_122247082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

PSV is en blijft een koopclub, zo hebben ze het altijd gedaan. Dat het niet op een nette manier is gegaan door eerst bij de gemeente aan te kloppen, het geld te krijgen en 2 minuten later aan te konden dat je 14 miljoen investeert, ben ik met je eens.

Maar er is echt heel veel gedaan aan de begroting, daar is heel veel geld 'verdiend'. Als de gemeente dit goedkeurt nadat ze zo'n deal hebben afgekondigd, zegt dat genoeg neem ik aan.

Edit: Over de financien van PSV:

Dan zou een verkoop van Strootman alle transfers van dit seizoen in een klap dus financieren, mocht alles lopen als gepland (risico!), zonder dat dat verder gevolgen heeft.
Elke dag
pi_122247131
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef DutchSL het volgende:
Het salarishuis van PSV is overigens wel geslonken hoor, van Bommel is geen zware aanslag.. die moet zich ook aan het plafond van 1 miljoen houden.

Als je bedenkt dat een Isaksson is vertrokken, die verdiende bijna 2 miljoen ( :') :') ) en daarmee misschien wel meer dan van Bommel, Zanka en Waterman bij elkaar.
Daar stappen ze bij PSV anders net zo makkelijk overheen als het zo uitkomt:

http://www.eredivisievoet(...)alaris/#.UQjjfr_xngw
pi_122247169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dat was onzin, heeft Gomes zelf naar buiten gebracht toen hij hier een ererondje ging lopen.
Elke dag
pi_122247203
Ik krijg een PM van iemand (niet echt actief hier) met een vage link. Gaat er over dat er misschien een IP ban is uitgedeeld maar dan alleen op de PC :') lijkt me beetje vaag, maar kan iemand dit bevestigen. Ik ga niet op die link klikken en me gegevens ergens opzetten.

Zeker aangezien veel meer er gisteren en eergisteren een probleem mee hadden maar er weer op kunnen.
Elke dag
pi_122247225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ja, alles geloven wat dit soort sites op internet zetten.
Dan had PSV ook al Arshavin gehaald en was er drie weken geleden al 9 miljoen geboden op Maher.. klopte ook niks van.
pi_122247243
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>

Met jou valt in elk geval wat prettiger te praten. Geen termen als achterlijke idioten, of gelijk maar het vingertje wijzen dat het bij AZ ook niet netjes ging (je eigen club goedpraten om jezelf te vergelijken met een ' meesteroplichter' is al een beetje toegeven van je ongelijk).

AZ is trouwens helemaal gezond. AZ zou zonder Scheringa net zo ver zijn als PSV zonder Philips. En Philips heeft onlangs ook een megaboete gekregen, die krijg je ook niet als je je netjes aan de regels houdt.
pi_122247258
Gaat goed met fok ^O^
Elke dag
pi_122247274
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat goed met fok ^O^
Lijkt de webapp wel :P
pi_122247302
Oke ik ben gebannen van de webapp, maar ik heb echt geen idee waarom :') Heb niets gedaan dat ik weet, en die coins die ik toen kreeg heb ik zelfs mail van gehad van EA :')
Elke dag
pi_122247306
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg een PM van iemand (niet echt actief hier) met een vage link. Gaat er over dat er misschien een IP ban is uitgedeeld maar dan alleen op de PC :') lijkt me beetje vaag, maar kan iemand dit bevestigen. Ik ga niet op die link klikken en me gegevens ergens opzetten.

Zeker aangezien veel meer er gisteren en eergisteren een probleem mee hadden maar er weer op kunnen.
Joh dat was ik, www.fastproxy.nl moet je zijn, en dan zet je dit http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team in die balk. Als je erop kan heb je een IP ban, kan je er niet op is het probleem iets anders

Die link was de directe link van die 2 site's gecombineerd.
pi_122247335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Joh dat was ik, www.fastproxy.nl moet je zijn, en dan zet je dit http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team in die balk. Als je erop kan heb je een IP ban, kan je er niet op is het probleem iets anders

Die link was de directe link van die 2 site's gecombineerd.
Maar weet je meer over de IP bans? Permanent? En met die fastproxy wel inloggen op de webapp?
Elke dag
pi_122247380
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:

Zo klaar met het tentamen, ging wel lekker. Is een keer wat anders als een 3-uur durend tentamen, waarbij je vaak nog tijd te kort komt.

Om in te gaan op je quote: dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. IP-bans zijn mogelijk en alleen de computer uitsluiten zou ook mogelijk moeten zijn, maar de vraag is dan: waarom?
pi_122247419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Zo klaar met het tentamen, ging wel lekker. Is een keer wat anders als een 3-uur durend tentamen, waarbij je vaak nog tijd te kort komt.

Om in te gaan op je quote: dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. IP-bans zijn mogelijk en alleen de computer uitsluiten zou ook mogelijk moeten zijn, maar de vraag is dan: waarom?
Ik heb geen idee, ik weet alleen dat ik een speler die ik gekocht had nog kon aan klikken op mijn watchlist, die wilde ik weg hebben door hem weer te te listen (normaal krijg je dan dit kan niet). Vervolgens kapte ie er mee en kon ik er niet meer op, zoals zo velen hier.
Elke dag
pi_122247425
Er zijn geen bans, het ligt gewoon aan EA. Ik kan er in Firefox ook al 2 dagen niet in, chrome wel. Veel klachten ook op ea forum.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122247431
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Het hele verhaal is sowieso vaag, want thuis kan ik met chrome/internet explorer niet op de webapp, maar met bijv Opera lukt het wel. Op mijn werk zelfde, met chrome en internet explorer werkt het niet en dat is natuurlijk een hele andere ip range dan bij mij thuis. Er gaat gewoon ergens iets mis, heel ea.com is onbereikbaar.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_122247474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn geen bans, het ligt gewoon aan EA. Ik kan er in Firefox ook al 2 dagen niet in, chrome wel. Veel klachten ook op ea forum.
Maar ik kom er via een proxy wel met chrome, maar normaal niet :'(
Elke dag
pi_122247481
quote:
Dat lijkt me inderdaad waarschijnlijker, omdat EA nou niet bepaald bekend staat om een goede uptime en stabiele spellen/servers.
pi_122247519
Wel apart dat ze me overigens gemaild hebben om te vertellen dat ik fut coins erbij kreeg. Verder mailen ze alleen maar zooi, maar als er echt iets is laten ze niets weten :')
Elke dag
pi_122247550
quote:
Het is iig een IP kwestie anders is die via een proxyserver ook niet bereikbaar, alle apparaten op dezelfde router kunnen er waarschijnlijk niet op. Als je je telefoon op wifi zet zou je er niet op kunnen, zet je hem op 3G dan zou je er wel op kunnen.
Kan ook een firmware fout zijn op je router, of een verkeerd protocol van EA die doorgestuurd wordt.

Het is iig vreemd dat je er op de ene manier wel in kan en op de andere manier niet ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:34:57 #50
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_122247588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Het hele verhaal is sowieso vaag, want thuis kan ik met chrome/internet explorer niet op de webapp, maar met bijv Opera lukt het wel. Op mijn werk zelfde, met chrome en internet explorer werkt het niet en dat is natuurlijk een hele andere ip range dan bij mij thuis. Er gaat gewoon ergens iets mis, heel ea.com is onbereikbaar.
Ben jij toevallig dezelfde persoon als Jayfen?
pi_122247624
Ik kijk dadelijk op de uni wel of ik erin kom :P
Elke dag
pi_122247653
Probeer eens een incognitovenster
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122247663
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel apart dat ze me overigens gemaild hebben om te vertellen dat ik fut coins erbij kreeg. Verder mailen ze alleen maar zooi, maar als er echt iets is laten ze niets weten :')
Het beleid daar is gewoon om te janken. Kwalitatief zijn de spellen niet eens zo slecht (op de vele bugs na dan), maar ik kan geen enkel ander bedrijf noemen in de gameindustrie dat zo slecht beleid voert als EA. Voor de crisis las je nog wel eens dat ze weer een privé feest gaven van om en nabij de 5 miljoen.

Als FIFA nog je enige serie is die goed verkoopt, dan verputs je het toch niet op deze manier? Soms hoop ik gewoon dat ze maar failliet gaan en worden overgenomen door een bedrijf dat wel goed met z'n klanten weet om te gaan en wel beschikt over geschikt personeel.
pi_122247902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Tim86 het volgende:
Probeer eens een incognitovenster
Doet het niet :(
Elke dag
pi_122247935
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Het beleid daar is gewoon om te janken. Kwalitatief zijn de spellen niet eens zo slecht (op de vele bugs na dan), maar ik kan geen enkel ander bedrijf noemen in de gameindustrie dat zo slecht beleid voert als EA. Voor de crisis las je nog wel eens dat ze weer een privé feest gaven van om en nabij de 5 miljoen.

Als FIFA nog je enige serie is die goed verkoopt, dan verputs je het toch niet op deze manier? Soms hoop ik gewoon dat ze maar failliet gaan en worden overgenomen door een bedrijf dat wel goed met z'n klanten weet om te gaan en wel beschikt over geschikt personeel.
Ik heb nog nooit echt last van EA gehad hoor, alleen toen op die ene mooie zomerdag, maar dat was terecht :P

Nu voor het eerst :(
Elke dag
pi_122248018
Bij mij doet ie het nu ook niet. Gisteren had ik dat ook een paar keer.
pi_122248031
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit echt last van EA gehad hoor, alleen toen op die ene mooie zomerdag, maar dat was terecht :P

Nu voor het eerst :(
Zit jij bij KPN?
pi_122248042
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Zit jij bij KPN?
Nee onsbrabantnet :P
Elke dag
pi_122248058
Naja ga maar even naar de Uni, benieuwd of ie het daar wel doet :W
Elke dag
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:53:55 #60
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_122248067
Die MOTM kaarten hebben nauwelijks een upgrade :') ;(
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_122248089
Nu kom ik er wel weer op :P
pi_122248133
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee onsbrabantnet :P
Sorry, ik moest lachen. :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:57:28 #63
354558 BDIL
pi_122248160
Hoe kan je eigenlijk zien bij welke provider jij het meeste uit je abonnement haalt ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
pi_122248230
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Zit jij bij KPN?
Werk zit op xs4all, geen verbinding met ea.com via chrome en IE
Thuis upc en dan geen verbinding met ea.com via chrome en IE, maar Opera opent het wel.

Met andere woorden, er zit bij EA ergens iets goed mis, de bans die hier genoemd worden lijkt mij complete onzin
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:43 #65
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_122248262
Valt er voor 20k een leuk silver teampje te maken?
Zoja, welke competitie/land?
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_122248264
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien bij welke provider jij het meeste uit je abonnement haalt ?
Wat bedoel je?
pi_122248281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Werk zit op xs4all, geen verbinding met ea.com via chrome en IE
Thuis upc en dan geen verbinding met ea.com via chrome en IE, maar Opera opent het wel.

Met andere woorden, er zit bij EA ergens iets goed mis, de bans die hier genoemd worden lijkt mij complete onzin
Ja, tot die conclusie kwam ik ook. :)
pi_122248290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef DorperTed. het volgende:
Valt er voor 20k een leuk silver teampje te maken?
Zoja, welke competitie/land?
eredivisie wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:03:39 #69
354558 BDIL
pi_122248303
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
De snelheid van de verbinding die je is beloofd en de verbinding die je werkelijk haalt, tests bij speedtest etc.
Hala Madrid !
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:04:15 #70
354558 BDIL
pi_122248312
Ik heb KPN en kan me gewoon aanmelden via Firefox :)
Hala Madrid !
pi_122248375
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef BDIL het volgende:

[..]

De snelheid van de verbinding die je is beloofd en de verbinding die je werkelijk haalt, tests bij speedtest etc.
Je kunt een breedband test doen. Daar kun je ook zien wat de afstand tot de centrale is. Volgens mij is het iets van bbnet.nl of bbtest.nl ofzo.
pi_122248496
Heb een bod van 220eu gekregen op mn ps3 slim120gb. Is een goede deal toch?

1contr
Uncharted1
Tekken ttt2
Heavy rain
Pes 07
pi_122248607
lijkt me een erg goede prijs, nieuw 300 ofzo toch.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_122248668
[quote]0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
lijkt me een erg goede prijs, nieuw 300 ofzo toch.
[/quotdat is de super slim versue .

Maar idd. Maar altijd als ik ermee akkoord ga dan krijg daarna een hoger bod.

Had m zelf ook gekocht voor 220 gekocht. Was mn 30eu vergeten dus ik vroeg of er inde buurt een pinautomaat was maar hij vond het wel goed gelukkig
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:19:02 #75
354558 BDIL
pi_122248680
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Je kunt een breedband test doen. Daar kun je ook zien wat de afstand tot de centrale is. Volgens mij is het iets van bbnet.nl of bbtest.nl ofzo.
Er staat dat ik 1,4 km van de centrale af zit :P
Hala Madrid !
pi_122248733
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef BDIL het volgende:

[..]

Er staat dat ik 1,4 km van de centrale af zit :P
Als je niet op glasvezel zit, zou ik niet te veel verwachten. Ik zit op ongeveer dezelfde afstand en ik haal max 12Mbit.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:25:52 #77
354558 BDIL
pi_122248886
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:20 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Als je niet op glasvezel zit, zou ik niet te veel verwachten. Ik zit op ongeveer dezelfde afstand en ik haal max 12Mbit.
Nee, niet op glasvezel en dat gaat ook niet gebeuren zolang ik hier zit :(

Ik betaal wel heel erg veel voor wat ik binnenhaal en wil daarom naar UPC overstappen naar de 60 mbit, aangezien ik toch al digitale televisie via UPC heb :)
Hala Madrid !
pi_122249017
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef BDIL het volgende:

[..]

Nee, niet op glasvezel en dat gaat ook niet gebeuren zolang ik hier zit :(

[ link | afbeelding ]

Ik betaal wel heel erg veel voor wat ik binnenhaal en wil daarom naar UPC overstappen naar de 60 mbit, aangezien ik toch al digitale televisie via UPC heb :)
Ik was vergeten te zeggen dat het ook nog uitmaakt of je op koper (telefoonlijn) zit of op de kabel. Voor hoeveel MBit betaal je nu?
pi_122249145
Als CR7 nu een IF krijgt voor 2 goals en een penalty dan bevestigd dat nog maar eens dat hij inferieur is aan Messi. Die krijgt m daar niet eens meer voor ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:34:32 #80
354558 BDIL
pi_122249157
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Ik was vergeten te zeggen dat het ook nog uitmaakt of je op koper (telefoonlijn) zit of op de kabel. Voor hoeveel MBit betaal je nu?
45 euro per maand en dan wordt tot 80 mbits download beloof en 8 mbits upload :') Ik zit er niet eens in de buurt als ik de test bij bbnet.nl uitvoer :

Hala Madrid !
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:35:16 #81
354558 BDIL
pi_122249183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Zhano het volgende:
Als CR7 nu een IF krijgt voor 2 goals en een penalty dan bevestigd dat nog maar eens dat hij inferieur is aan Messi. Die krijgt m daar niet eens meer voor ;)
:')!
Hala Madrid !
pi_122249224
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef BDIL het volgende:

[..]

:')!
Vind je niet? Beargumenteer.
pi_122249239
quote:
Oja, FIFA is hier inderdaad een hele goede maatstaaf voor. :')
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_122249318
quote:
Immers ook niet :D
pi_122249401
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Oja, FIFA is hier inderdaad een hele goede maatstaaf voor. :')
pi_122249418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Therefore Immers > CR7
pi_122249470
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:34 schreef BDIL het volgende:

[..]

45 euro per maand en dan wordt tot 80 mbits download beloof en 8 mbits upload :') Ik zit er niet eens in de buurt als ik de test bij bbnet.nl uitvoer :

[ afbeelding ]
dit is megabyte toch? Geen mbit? Of zit ik ernaast..heb er geen verstand van :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122249490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:42 schreef Zhano het volgende:

[..]

Therefore Immers > CR7
Locadia is nog beter dan :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122249544
ea.com ondertussen bereikbaar hier. Madden, Tiger Woods, SSX enz, alle links werken, behlave die van fifa
pi_122249550
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Messi - CR7 discussies zijn zo nutteloos, ze stellen allebei niks voor zolang Tedje van de Pavert nog voetbalt.
pi_122249595
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

dit is megabyte toch? Geen mbit? Of zit ik ernaast..heb er geen verstand van :')
De internetsnelheden waarmee geadverteerd word zijn in Mbits/sec. Om ongeveer te berekenen met hoeveel MB/s je download deel je door 8.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:48:14 #92
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_122249616
quote:
Dat zou ook betekenen dat Ronaldo inferieur is aan Immers aangezien die geen IF kreeg voor een hat-trick.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:48:38 #93
321382 vandermar
pi_122249630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef DutchSL het volgende:

[..]

O, die had iknog niet gelezen :P
RvP; Feyenoord
pi_122249684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:

[..]

De internetsnelheden waarmee geadverteerd word zijn in Mbits/sec. Om ongeveer te berekenen met hoeveel MB/s je download deel je door 8.
maar die speedtest is wel megabyte toch? Dan zit hij niet op de geadverteerde 10, maar 22+?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:52:05 #95
354558 BDIL
pi_122249738
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

maar die speedtest is wel megabyte toch? Dan zit hij niet op de geadverteerde 10, maar 22+?
Nee, is ook MBit want als ik de uitslag deel door 8 kom ik op 2,83 mb/s downloadsnelheid, wat mijn maximum ook is nu als ik download :')
Hala Madrid !
pi_122249756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef vandermar het volgende:

[..]

O, die had iknog niet gelezen :P
Waaay ahead of you ;)
pi_122249760
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:34 schreef BDIL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Veel meer dan 20Mbit ga je dus niet halen. Waarom zou je dan betalen voor 80Mbit?
pi_122249798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Veel meer dan 20Mbit ga je dus niet halen. Waarom zou je dan betalen voor 80Mbit?
hoe ging je tentamen? :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:54:14 #99
321382 vandermar
pi_122249813
Volgens mij dalen de prijzen van spelers nu al gigantisch ;(

IF Marchisio was gisteren de laagste CM/CDM 100K

Nu 85K...

Die van mij is vanacht niet verkocht ;(

SIF Lucas ook ineens meer dan 10K eraf.
RvP; Feyenoord
pi_122249821

Afstand tot de centrale is bij mij trouwens 2,5km. :')
pi_122249846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef n0ir het volgende:

[..]

hoe ging je tentamen? :P
Wel chill. Het was multiple choice, dus ik was binnen een half uurtje klaar. Een van de weinige tentamens die ik gedaan heb in minder dan 3 uur. :D
pi_122249866
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:54 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij dalen de prijzen van spelers nu al gigantisch ;(

IF Marchisio was gisteren de laagste CM/CDM 100K

Nu 85K...

Die van mij is vanacht niet verkocht ;(

SIF Lucas ook ineens meer dan 10K eraf.
Als heel veel mensen niet op de webapp kunnen gaan de prijzen wel omlaag ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:56:22 #103
321382 vandermar
pi_122249879
[img][URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/2472985337.png[/IMG][/URL][/img]

Niet klagen jullie ;(
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:56:39 #104
321382 vandermar
pi_122249883

O lol, normaal is het hier trager dan 80% van NL _O-
RvP; Feyenoord
pi_122249901

Ook in Firefox en IE. :')
pi_122249962
Ik krijg maar 8mb terwijl we voor 20 betalen
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:59:34 #107
354558 BDIL
pi_122249965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Omdat het goedkoper is, als ik een Alles in een pakket UPC neem heb ik 60mbit internet, Royal HD pakket ( waar ik nu appart voor betaal), telefonie, standaard kabel en telefonie en moet ik maar 12,50 extra voor sport1 betalen :) Bovendien krijg ik de Horizon TV opgestuurd :P
Hala Madrid !
pi_122250010
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef BDIL het volgende:

[..]

Omdat het goedkoper is, als ik een Alles in een pakket UPC neem heb ik 60mbit internet, Royal HD pakket ( waar ik nu appart voor betaal), telefonie, standaard kabel en telefonie en moet ik maar 12,50 extra voor sport1 betalen :) Bovendien krijg ik de Horizon TV opgestuurd :P
Dan zou ik voor dat pakket gaan ja. :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:01:46 #109
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_122250022
Iemand die me kan helpen!! Zoek een filmpje van zoon donkere kerel , hallo rusland enzo zit die te brabbelen. Met ze telefoon. Hij is naar de klote in ieder geval...
🍆
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:02:33 #110
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122250038
Iemand hier vertelde me dat Pelle niet waard was :P

Dit is de 5de die ik verkoop voor ongeveer 5k.

woensdag 30 januari 2013 @ 12:02:54 #111
354558 BDIL
pi_122250052
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Johnbon het volgende:
Iemand die me kan helpen!! Zoek een filmpje van zoon donkere kerel , hallo rusland enzo zit die te brabbelen. Met ze telefoon. Hij is naar de klote in ieder geval...
Stay connected G
Hala Madrid !
pi_122250064
"iphone 5 neger" zoeken op youtube
pi_122250088
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:

[ afbeelding ]
Dat mensen hem uberhaupt willen hebben, en dan ook nog is voor 5K...
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:04:18 #114
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_122250095
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Vijf_voor het volgende:
"iphone 5 neger" zoeken op youtube
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef BDIL het volgende:

[..]

Stay connected G
Thnx heb m. *;
🍆
pi_122250114

Jammer dat hij zo weinig waard is (zal wel door zijn 175cm komen..), maar wel een profit pack. Dat Sanderson Park stadion verkoopt meestal ook wel :P.
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:06:10 #116
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122250142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:04 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Dat mensen hem uberhaupt willen hebben, en dan ook nog is voor 5K...
Hij is fucking goed. Ik had hem in een 3-5-2 en daar was hij echt belachelijk goed. Scoorde meer dan de pacewhore die ernaast stond. Zijn finishing in combinatie met shot power is geweldig en elke cross is een goal :+
pi_122250145
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:

[ afbeelding ]
Je post zeker elke keer hetzelfde plaatje. :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:06:29 #118
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122250150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Je post zeker elke keer hetzelfde plaatje. :P
Nope. :P
pi_122250159
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij is fucking goed. Ik had hem in een 3-5-2 en daar was hij echt belachelijk goed. Scoorde meer dan de pacewhore die ernaast stond. Zijn finishing in combinatie met shot power is geweldig en elke cross is een goal :+
Not sure if serious...Heb zijn stats bekeken op Futhead, en lijkt niet echt speciaal behalve inderdaad z'n heading! Misschien toch ook maar is proberen dan :@
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:08:24 #120
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122250193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Not sure if serious...Heb zijn stats bekeken op Futhead, en lijkt niet echt speciaal behalve inderdaad z'n heading! Misschien toch ook maar is proberen dan :@
Je moet er gewoon rekening mee houden dat hij niet zo snel is. Elke bal die je krijgt meteen afgeven :+. En als je <20 meter van het doel komt gewoon op de schietknop drukken = instant goal.
pi_122250250
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Je moet er gewoon rekening mee houden dat hij niet zo snel is. Elke bal die je krijgt meteen afgeven :+. En als je <20 meter van het doel komt gewoon op de schietknop drukken = instant goal.
Baas :D Jammer genoeg knalt hij er afgelopen weken niks in in het eggie :'(
pi_122250253

Dit is toch een lekker pakje denk ik, even de waardes bekijken :D
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:19:19 #123
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_122250495
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch een lekker pakje denk ik, even de waardes bekijken :D
Ik kreeg die shiny speler net ook _O- Ik krijg ineens best veel silvers in bronze packs trouwens.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:19:24 #124
354558 BDIL
pi_122250498
Hummels was 4,5 jaar geleden voor 3 miljoen aan Borussia Dortmund verkocht door Bayern en nu heeft hij een marktwaarde van 21 miljoen _O- _O- Bovendien een geweldige verdediger IRL :)
Hala Madrid !
pi_122250557
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef BDIL het volgende:
Hummels was 4,5 jaar geleden voor 3 miljoen aan Borussia Dortmund verkocht door Bayern en nu heeft hij een marktwaarde van 21 miljoen _O- _O- Bovendien een geweldige verdediger IRL :)
Huntelaar was verkocht aan Heerenveen door PSV voor Sibon en een appel en een ei :')

Hummels is denk ik wel duurder dan 21 miljoen als een club hem nu wilt kopen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:32:16 #126
284871 DarkSonic2
pi_122250868

Dat wordt dus nog meer pace in de Pro League volgend jaar.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_122250894
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik dacht dat alleen negers hard konden rennen. :D
pi_122250931
50m in 5.08 :o

Met vliegende start zeker, anders loopt hij de 100m onder de 10 seconde (2e 50 meter is altijd sneller dan 1e 50 meter omdat ze niet hoeven "op te trekken")
pi_122250978
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik kreeg die shiny speler net ook _O- Ik krijg ineens best veel silvers in bronze packs trouwens.
Inderdaad, het is ook leuk om ze te openen! ;)
pi_122250981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef DutchSL het volgende:

Met vliegende start zeker, anders loopt hij de 100m onder de 10 seconde (2e 50 meter is altijd sneller dan 1e 50 meter omdat ze niet hoeven "op te trekken")
Zelfs met een vliegende start geloof ik er nog niks van. :P
pi_122250994
Gaat Lukaku nog dalen? Of was 'ie altijd rond de 70k?
pi_122251003

Goed, het is geen gebruikelijke afstand (ze lopen indoor meestal 60m), maar dan nog zou hij echt bizar snel zijn voor een sprinter laat staan een voetballer :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:38:20 #133
321382 vandermar
pi_122251016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef DutchSL het volgende:

Dat zal wel denk ik.

Van Gobbel liep de 100 meter in 10.4 dacht ik. Met vliegende start zou hij nog een stuk sneller zijn aangezien hij traag op gang kwam.
RvP; Feyenoord
pi_122251051
Wat is er eigenlijk wanneer een speler 80 conditie heeft in een pakje? Klopt het dat het dan een getransfeerde versie is?
pi_122251071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat is er eigenlijk wanneer een speler 80 conditie heeft in een pakje? Klopt het dat het dan een getransfeerde versie is?
Volgens mij wel ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:41:20 #136
284871 DarkSonic2
pi_122251075
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ja.

Hier zijn wat beelden van die Nagai
pi_122251113
Oh, dank! Had er net een paar in een pack, die zijn ook nog 's wat waard! Ook al 3x een pack met 2 player fitness erin gehad :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:44:49 #138
284871 DarkSonic2
pi_122251158
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Oh, dank! Had er net een paar in een pack, die zijn ook nog 's wat waard! Ook al 3x een pack met 2 player fitness erin gehad :P
De meeste zijn niks waard maar je kan altijd de markt checken als je er 1 in een pack krijgt ;)
pi_122251203
quote:
Defensive forward? :{
pi_122251229
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

De meeste zijn niks waard maar je kan altijd de markt checken als je er 1 in een pack krijgt ;)
Ja inderdaad, had net een Engelste spits erin, waarvan er maar 4 op de markt waren; en geen in mijn formatie. ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:54:42 #141
284871 DarkSonic2
pi_122251265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:

[..]

Defensive forward? :{
Dat snap ik ook niet helemaal, misschien betekent dat high defense work rate _O-
pi_122251395
Defensive forward is een ijshockey term
pi_122251402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Defensive forward is een ijshockey term
Dankjewel Mart ;)
pi_122251416
Imand uit poule 1 een potje?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_122251447
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:07:51 #146
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_122251461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]

_O- 50m in 5.08 _O-
Deathlift or Die.
pi_122251463

Dat was een defensive forward :D
pi_122251468
quote:
Wildschut :') ! Depay _O_ _O_ _O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_122251492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:08 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Wildschut :') ! Depay _O_ _O_ _O_
Depay :r Ik ga daar Reis neerzetten btw :)
pi_122251515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Sana is nog beter
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:12:28 #151
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_122251568
Op EA forum staat een oplossing voor webapp. Je moet https gebruiken voor de webapp link. Dan op het schildje in de adresbalk klikken met rechtermuisknop. Vervolgens kun je kiezen: toch laden. Dan inloggen, dan laadt hij niet. Vervolgens die https link opnieuw plakken in je balk en dan kan je erin.
pi_122251748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
Op EA forum staat een oplossing voor webapp. Je moet https gebruiken voor de webapp link. Dan op het schildje in de adresbalk klikken met rechtermuisknop. Vervolgens kun je kiezen: toch laden. Dan inloggen, dan laadt hij niet. Vervolgens die https link opnieuw plakken in je balk en dan kan je erin.
Ik zit erin! :D

ThadCastle = _O_
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:20:04 #153
392674 Philos
Rijke Tatta
pi_122251769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
welke browser?
Bitches praten serieus.
pi_122251803
Prutsers, zit al de hele ochtend via FF en Chrome erin _O-
pi_122251805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Philos het volgende:

[..]

welke browser?
Met Firefox:

https://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
pi_122251869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
Komt 'ie nu mee. :{w
pi_122251870
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
Ik heb vandaag en gister nergens last van gehad, kon er ten alle tijden in
pi_122251922
Hier is het mailtje btw:

pi_122251978
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver. Ik heb m nu als LW in de 4-3-3 met SIF Altidore _O_
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:30:25 #160
356424 PrideoftheSouth
pi_122252096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver.
Dit.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122252111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver. Ik heb m nu als LW in de 4-3-3 met SIF Altidore _O_
Maar het moet een LM zijn he ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:31:55 #162
392674 Philos
Rijke Tatta
pi_122252142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Komt 'ie nu mee. :{w
Baas P.
Bitches praten serieus.
pi_122252165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Maar het moet een LM zijn he ;)
Oh, okee, ik zit nu op het werk en daar laden plaatjes niet goed, dus niet gezien :)
pi_122252177
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:31 schreef Philos het volgende:

[..]

Baas P.
Lol. :D
pi_122252181
Bij het scherm waarin je het team van je tegenstander ziet, zie je helemaal links ook de formatie met stippen. Sommige stippen "glimmen" dan een beetje. Wat houdt dat in?
pi_122252312
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef DeWesp het volgende:
Bij het scherm waarin je het team van je tegenstander ziet, zie je helemaal links ook de formatie met stippen. Sommige stippen "glimmen" dan een beetje. Wat houdt dat in?
Niks, volgens mij.
pi_122252532
TOTW is nog niet bekend toch? :@
pi_122252566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:44 schreef pascal08 het volgende:
TOTW is nog niet bekend toch? :@
hihi
pi_122252680
Uitgerekend Vitesse - Ajax is op de donderdagavond :( als ik moet werken :(
pi_122252751
Ik luister nooit naar dit soort muziek, maar dit is wel een grappig nummertje. :D

woensdag 30 januari 2013 @ 13:50:21 #171
321382 vandermar
pi_122252772
quote:
Feed the goose en let him loose
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:52:19 #172
321382 vandermar
pi_122252835
Van Aanholt zou trouwens wel 90 pace moeten hebben (minimaal)

Die kerel is zo achterlijk snel.
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:53:52 #173
356424 PrideoftheSouth
pi_122252879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Van Aanholt zou trouwens wel 90 pace moeten hebben (minimaal)

Die kerel is zo achterlijk snel.
Bergaf ja.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122253017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Bergaf ja.
in de auto

haha
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:58:38 #175
356424 PrideoftheSouth
pi_122253050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

in de auto

haha
Die van jou? :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122253075
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Die van jou? :D
als ik de wind mee heb dan heb ik ook 90 pace hoor
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:59:36 #177
356424 PrideoftheSouth
pi_122253080
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

als ik de wind mee heb dan heb ik ook 90 pace hoor
:D *O*
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:00:52 #178
321382 vandermar
pi_122253130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Bergaf ja.
Bergop eerder..
RvP; Feyenoord
pi_122253209
iemand de toernooi potjes doen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_122253218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
iemand de toernooi potjes doen?
Ok !
pi_122253318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ok !
heb je geadd als het goed is
pi_122253590
Wie gaat er volgens jullie sowieso TOTW halen?
pi_122253621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
van Aanholt
pi_122253636
quote:
Gini!
pi_122253739
quote:
boerrigter
pi_122253759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef wieisboos het volgende:

[..]

boerrigter
paardenbal.gif
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:26 #187
284871 DarkSonic2
pi_122253764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef wieisboos het volgende:

[..]

boerrigter
inb4 die gif _O-
pi_122253767
quote:
Altidore
pi_122253788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

inb4 die gif _O-
Had de gif helaas niet, maar je was toch al een beetje soort van te laat :P
pi_122253949
Ken de gif niet, heeft iemand hem? :P
pi_122253969
2-1 verloren van poker

wat een kutwedstrijd, leek wel alsof hij ultra defensive speelt want zodra ik mijn spits aanspeelde stond er alweer 6/7 man achter de bal :') was dan ook verbaasd toen bij zijn corners zijn cb's gewoon meekwamen _O- maar hij speelde niet defensive dus :P
pi_122253979
gg :P kan niet spelen met dat team van me dus moet vaak voor de sweaty optie gaan aangezien ze niet kunnen passen en niet kunnen skillen :')

2e pot ook gelijk?

nope stond gewoon neutraal
pi_122254051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
gg :P kan niet spelen met dat team van me dus moet vaak voor de sweaty optie gaan aangezien ze niet kunnen passen en niet kunnen skillen :')

2e pot ook gelijk?

nope stond gewoon neutraal
ja godverdomme goals als die eerste kan ik zo pissig om worden :') die kleine neger van 173cm die even van Ogbonna wint in de lucht

misschien later vanmiddag het tweede potje
pi_122254066
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef StijnDa het volgende:
Ken de gif niet, heeft iemand hem? :P
pi_122254093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_122254121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef wieisboos het volgende:

[..]

ja godverdomme goals als die eerste kan ik zo pissig om worden :') die kleine neger van 173cm die even van Ogbonna wint in de lucht

misschien later vanmiddag het tweede potje
hahah daar kwam ik er op 1 of andere manier nog voor, die 2e goal van mij vond ik een stuk viezer :D
en corner goal ook niet te verdedigen =[
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:33:01 #197
321382 vandermar
pi_122254222
Het is echt ziek moeilijk om een team te maken dat en kek is en chill speelt.

Ik heb er nu een die beide is, nu nog een tweede.
RvP; Feyenoord
pi_122254264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:

Zo moeilijk is het allemaal niet joh.
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:34:54 #199
321382 vandermar
pi_122254279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het allemaal niet joh.
Wel man, ik krijg er gewoon hoofdpijn van :')
RvP; Feyenoord
pi_122254291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:

en
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:37:04 #201
321382 vandermar
pi_122254345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Revontulet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
:N

Ik kan niet met 4231 spelen.

451 wel daarentegen.

Ik wil Nasri op CAM en de volgende spelers mogen er niet in.

Ik wil Chiellini achterin maar niet met de ceglie of een andere pauper op LB.

Armero is wel goed maar dan krijg je weer een pauper LM.

Veel te moeilijk ;(

Aguero moet tevens in de spits
RvP; Feyenoord
pi_122254415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:

[..]

451 wel daarentegen.

[ afbeelding ]

Veel te moeilijk ;(

Criscito als LB?
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:39:13 #203
321382 vandermar
pi_122254436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Criscito als LB?
Maarja, wie moet dan LM?

Ik kan wel een LM - LB combinatie doen en dan Buffon op goal.

Alba en Pedro heb ik al in een team.

De LM moet minimaal 4* skills hebben en de back minimaal 80 pace.

Ribery is mij te duur.

In de liga do Brasil alleen zilveren LB dus Neymar kan dan al niet of ik moet Jadson CAM doen maar die kan niet goed met een CM linken voor de rest van het team :P
RvP; Feyenoord
pi_122254488
quote:

[..]

451 wel daarentegen.

[ afbeelding ]

Veel te moeilijk ;(

LB Santon, Nasri - Aguero is al dubbel dus LM kan elke uit de BPL en dan kun je de rechterkant 'los'.
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:41:56 #205
321382 vandermar
pi_122254526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef Zhano het volgende:

[..]

LB Santon, Nasri - Aguero is al dubbel dus LM kan elke uit de BPL en dan kun je de rechterkant 'los'.
Oh, vergeten te vertellen dat ik achterin altijd het sterke been aan de buitenkant wil :P

Volgens mij is het vrijwel onmogelijk :')
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:46 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122254623
Iemand een leuk goud team voor 200K alles mag
pi_122254654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef vandermar het volgende:

[..]

Oh, vergeten te vertellen dat ik achterin altijd het sterke been aan de buitenkant wil :P

Volgens mij is het vrijwel onmogelijk :')

Beste wat ik zo snel kan verzinnen, maar Witsel wel op 7 chem..:(
pi_122254677
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk goud team voor 150K alles mag
was dr al bang voor :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:47:20 #209
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122254716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:46 schreef Zhano het volgende:

[..]

was dr al bang voor :P
Inspiratie is low
pi_122254749
quote:
pi_122254827
quote:

[..]

451 wel daarentegen.

[ afbeelding ]

Veel te moeilijk ;(

De beste LM die ik heb gebruikt. Scoort meer dan Bastos en heeft een heerlijk schot.
pi_122254857
Davies voor 1.1k #SMLENO
pi_122254864
quote:

Zo houd je zelfs nog wat over.
pi_122254891
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef diedjuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom Alex _O-
pi_122254900
kunnen jullie op de web app?
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:52:40 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122254933
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef diedjuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe is IF de Jong lijkt mij echt een bazen CDM eigenlijk
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:52:57 #217
321382 vandermar
pi_122254941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef pascal08 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De beste LM die ik heb gebruikt. Scoort meer dan Bastos en heeft een heerlijk schot.
Daar was ik al bang voor :P

Ik zal nog wel even verder puzzelen ^O^
RvP; Feyenoord
pi_122254966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Puzzel jij maar lekker verder. :)
pi_122254978
Iemand (oefen)potje toernooiteams?
pi_122255013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Puzzel jij maar lekker verder. :)
OH SNAP ~O>
pi_122255037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

De combinaties die ik op LM/LB gebruik:
IF monreal - Eliseu
De Ceglie - Giovinco

Verder link ik vaker mn LB met mn CB en de LM met de CAM, want meer opties.
pi_122255059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:51 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Waarom Alex _O-
Ik vind hem best goed eigenlijk, hij is niet snel, maar wel onzettend sterk.
pi_122255062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

De combinaties die ik op LM/LB gebruik:
IF monreal - Eliseu
De Ceglie - Giovinco

Verder link ik vaker mn LB met mn CB en de LM met de CAM, want meer opties.
Ik doe meestal een LB op LM. :@
pi_122255128
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe is IF de Jong lijkt mij echt een bazen CDM eigenlijk
Nog niet heel veel mee gespeeld, hij is wel sterk en balvast, maar hij mist wat handelingssnelheid.
pi_122255183
vdm, je kunt ook gewoon dit doen. :@

woensdag 30 januari 2013 @ 15:00:04 #226
321382 vandermar
pi_122255238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef pascal08 het volgende:
vdm, je kunt ook gewoon dit doen. :@

[ afbeelding ]
Cheat verdediging _O-
RvP; Feyenoord
pi_122255284
Hebben hier al meer mensen met IF Soldado gespeeld eigenlijk?
Wat een baas _O_
pi_122255369

Dit word mijn volgende team, maar ik doe het niet voor de pace ( :') )
pi_122255391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef vandermar het volgende:

[..]

Cheat verdediging _O-
Hoe beviel IF Taarabt in de spits? Ga dat binnenkort denk ik proberen met IF Guzman op cam :)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
haha wow
pi_122255426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
leuk team
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:05:14 #231
321382 vandermar
pi_122255484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Hoe beviel IF Taarabt in de spits? Ga dat binnenkort denk ik proberen met IF Guzman op cam :)

[..]

haha wow
Kut.

Hij kan voor geen meter finishen. Het is leuk om met hem om te pielen maar finishen lukt voor geen kant.
RvP; Feyenoord
pi_122255495
Niemand die een potje toernooiteams wil?
pi_122255706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kut.

Hij kan voor geen meter finishen. Het is leuk om met hem om te pielen maar finishen lukt voor geen kant.
ahh klote
pi_122255751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Kut.

dan ben je gewoon slecht want hij heeft 85 finishing
pi_122255811
Ik heb nu dit in 451:

Bent
Kagawa- Cazorla
Young-Toty Alonso-Walcott
Alba-Toty Pique-Santana-Poolse RB van Dortmund
Die keeper van Dortmund

nu heb ik IF Mertens al gehaald en ga ik volgende week als hij komt IF gini halen en zet ik RVP in de spits. Wat is 451 een bazen formatie.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:11:45 #236
321382 vandermar
pi_122255814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:10 schreef wieisboos het volgende:

[..]

dan ben je gewoon slecht want hij heeft 85 finishing
Lindgren kan het ook beamen.

Hij liep net geen 1 op 1 bij mij. Ba stond ernaast en die liep bijna 2 op 1. Hij is traag, niet sterk en mist heel veel 1 op 1. Zijn longshot is wel erg goed en ik scoorde bijna al zijn goals van buiten de 16 met een hard schot.
RvP; Feyenoord
pi_122255822
Haten op De Ceglie :')

Imo de beste gouden LB die ik heb gehad.
pi_122255894
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Haten op De Ceglie :')

Imo de beste gouden LB die ik heb gehad.
Nee dat zijn IF Monreal en Gibbs al ;)
pi_122255947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Nee dat zijn IF Monreal en Gibbs al ;)
Ja, die heb ik niet gehad dus :P

Wel Coentrao, Richardson, Armero, Schmelzer, Alaba, Aogo, Peluso en nog een paar waar ik nu even niet op kom.
pi_122255955

Ik wil eigenlijk dit maken, maar ik ben bang dat ik pace te kort kom.
pi_122255959
Maar wat vinden jullie van m'n team? Nog aanpassingen/verbeteringen?
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:15:25 #242
321382 vandermar
pi_122255981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ja, die heb ik niet gehad dus :P

Wel Coentrao, Richardson, Armero, Schmelzer, Alaba, Aogo, Peluso en nog een paar waar ik nu even niet op kom.
Piszczcek is de beste back in het spel _O_

Alba vind ik tot nu toe de beste LB.

Scoort ook regelmatig.
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:16:09 #243
321382 vandermar
pi_122256012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]

Geen Ronaldinho op CAM op de pace te compenseren :')
RvP; Feyenoord
pi_122256017
quote:
[ afbeelding ]

Normaal zou ik het uitkotsen, maar omdat je De Marcos erin hebt mag het van mij. Echt een baas is dat _O_
pi_122256025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:

[..]

Scoort ook regelmatig.
Haha ik heb ze allebei in mijn bovengenoemde elftal zijn beide erg goed idd!
pi_122256030
quote:

[..]

Scoort ook regelmatig.
Dit misschien wat?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4957018/
pi_122256061
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Normaal zou ik het uitkotsen, maar omdat je De Marcos erin hebt mag het van mij. Echt een baas is dat _O_
Hij lijkt me een soort Ramires. :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:17:37 #248
321382 vandermar
pi_122256089
quote:
De CAM's kunnen niet passen en Maxwell :'(
RvP; Feyenoord
pi_122256090
quote:

[..]

Scoort ook regelmatig.
Op RB heb ik Pis ook gehad, maar ik vond Konko beter.
pi_122256103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Ja alleen kan Marcos veel minder als hij de bal heeft.
pi_122256111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Is het ook idd. Alleen is ie nog klungeliger met schieten :P Maar hij scoort wel regelmatig in mn team, maar dat doen al mn 451 CM's :?
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:18:49 #252
321382 vandermar
pi_122256146
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Op RB heb ik Pis ook gehad, maar ik vond Konko beter.
Die was ook wel goed ja maar niet zo goed als Piszczcek _O_
RvP; Feyenoord
pi_122256150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Is het ook idd. Alleen is ie nog klungeliger met schieten :P Maar hij scoort wel regelmatig in mn team, maar dat doen al mn 451 CM's :?
Ja heb ik ook met mijn Alonso op CM scoort ook bizar veel komt altijd 1 op 1 om een der van der reden.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:19:11 #254
321382 vandermar
pi_122256162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ramires heeft bij mij 12 goals in minder dan 30 wedstrijden :o
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:19:33 #255
284871 DarkSonic2
pi_122256180
quote:
[ afbeelding ]

Zit jij wel op het goede forum? Ik weet wel een forum waar ze dit soort teams helemaal geweldig vinden.
pi_122256196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Die was ook wel goed ja maar niet zo goed als Piszczcek _O_
Zal ook wel komen omdat ik Pis in een kwetsbare 4-5-1 had en Konko in een solide 4-2-2-2 :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:20:23 #257
321382 vandermar
pi_122256219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Zal ook wel komen omdat ik Pis in een kwetsbare 4-5-1 had en Konko in een solide 4-2-2-2 :P
Ik heb hem ook in 451 :P
RvP; Feyenoord
pi_122256238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Zit jij wel op het goede forum? Ik weet wel een forum waar ze dit soort teams helemaal geweldig vinden.

Dit is een veel beter team toch?
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:21:54 #259
284871 DarkSonic2
pi_122256293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef Revontulet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is een veel beter team toch?
Daar kan ik niet over oordelen, dat moet je ook maar op dat andere forum posten.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:21:59 #260
321382 vandermar
pi_122256298
Als IF Ramos niet te duur wordt (als hij komt) Liggen er weer wat mogelijkheden voor teams.
RvP; Feyenoord
pi_122256299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik heb hem ook in 451 :P
Vorig jaar had ik zijn UP in mijn Tadic team, toen vond ik hem echt geweldig.

Nu "gewoon" goed.
pi_122256300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ramires heeft bij mij 12 goals in minder dan 30 wedstrijden :o
Mijn Ramires nu 4 goals in 9 wedstrijden.
Marchisio 8 in 22
De Marcos 6 in 18
Gundogan 2 in 8

Niet overdreven veel dus, maar als je na gaat dat er nog 5 spelers "voor" ze spelen is het toch best wat.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:22:45 #263
321382 vandermar
pi_122256333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Mijn Ramires nu 4 goals in 9 wedstrijden.
Marchisio 8 in 22
De Marcos 6 in 18
Gundogan 2 in 8

Niet overdreven veel dus, maar als je na gaat dat er nog 5 spelers "voor" ze spelen is het toch best wat.
De CM scoort bij mij meer dan de LM en RM :P terwijl de LM en RM veel beter kunnen schieten.
RvP; Feyenoord
pi_122256341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
Als IF Ramos niet te duur wordt (als hij komt) Liggen er weer wat mogelijkheden voor teams.
Als RB zal die niet heel erg duur worden verwacht ik.
pi_122256347
Iemand een leuk team met Lavezzi? Liefst op LW of LF ^O^ inspiratie is een beetje op :(
pi_122256454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk team met Lavezzi? Liefst op LW of LF ^O^ inspiratie is een beetje op :(
5-2-2-1

Ibra
Lavezzi-Menez
De rest MLS

grgr
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:25:44 #267
321382 vandermar
pi_122256462
Wat is TOTY alonso goedkoop :o

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb nu dit in 451:

Bent
Kagawa- Cazorla
Young-Toty Alonso-Walcott
Alba-Toty Pique-Santana-Poolse RB van Dortmund
Die keeper van Dortmund

nu heb ik IF Mertens al gehaald en ga ik volgende week als hij komt IF gini halen en zet ik RVP in de spits. Wat is 451 een bazen formatie.
Hoe speelt Alonso in dat team?
RvP; Feyenoord
pi_122256519
4-5-1, voor het cool werd

FUT 12 O+
pi_122256543
Gaaf team!
pi_122256550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
Wat is TOTY alonso goedkoop :o

[..]

Hoe speelt Alonso in dat team?
Geweldig heb hem in andere teams gehad maar in dit team veruit het beste komt vaak in schot positie en zet vaak iemand alleen voor de goal. En verdedigend zit hij er vaak tussen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:28:22 #271
321382 vandermar
pi_122256569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Vraagje100 het volgende:

[..]

Geweldig heb hem in andere teams gehad maar in dit team veruit het beste komt vaak in schot positie en zet vaak iemand alleen voor de goal. En verdedigend zit hij er vaak tussen.
Heeft hij niet te weinig pace?
RvP; Feyenoord
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:28:42 #272
284871 DarkSonic2
pi_122256586
Ik speelde met mijn allereerste hybrid in FUT12 4-5-1 (maar toen had ik ook spelers op 7 chem) Dit jaar speel ik het met 1 bronze team, dat gaat tot nu toe best goed (pas 2 potjes mee verloren)
pi_122256624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:

[..]

Heeft hij niet te weinig pace?
Mwah ik heb er vrij weinig hinder van, je moet hem goed gebruiken niet te lang de bal bij hem houden.
pi_122256642
En hoeveel heb je er mee gespeeld? :P
pi_122256661
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef RAPDW het volgende:
En hoeveel heb je er mee gespeeld? :P
Ik? zal ff kijken denk zo'n 70 wedstrijden ofzo wel
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:30:52 #276
321382 vandermar
pi_122256678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Vraagje100 het volgende:

[..]

Mwah ik heb er vrij weinig hinder van, je moet hem goed gebruiken niet te lang de bal bij hem houden.
Gewoon lekker passen dus.

Met Ramires dribbel ik ook niet in het andere team. Ik gebruik hem daar meer om druk te zetten. Alonso heeft een med attack en high defensive dus zal meer achteruit hangen.

Ik ga het proberen :7
RvP; Feyenoord
pi_122256679
RWB op RM voordat het mainstriem werd

deze teaam _O_
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:31:46 #278
321382 vandermar
pi_122256716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef wieisboos het volgende:

deze teaam _O_

Guerrero _O_
RvP; Feyenoord
pi_122256728
Heb 97 wedstrijden met Toty Alonso gespeeld en 32 goals opzich wel aardig.
pi_122256792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde met mijn allereerste hybrid in FUT12 4-5-1 (maar toen had ik ook spelers op 7 chem) Dit jaar speel ik het met 1 bronze team, dat gaat tot nu toe best goed (pas 2 potjes mee verloren)
Mijn 2e of 3e team in FUT 12 was ook 4-5-1, met alleen maar Russen en Oekrainers.

Kerzhakov
Izmailov-Voronin
Arshavin-Tymochuk-Bystrov
Zhirkov (LM)-trage CB-Denisov (CDM)-Anyukov
Akinfeev

Fuck chem :P ging best goed.

En toen ik er een volle sterke RPL team van maakte met o.a. IF Danny, IF Bruno Alves, IF Bocchetti liep het totaal niet meer.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:35:37 #281
284871 DarkSonic2
pi_122256867
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4818909&postcount=110

Die low rated bronzes op de bank :') Hoe lang duurt dat toernooi eigenlijk nog? Ik krijg misschien vandaag FIFA terug.
pi_122256973
Iemand uit poule 3 een pot?
pi_122257011
IF Dost was vorig jaar echt goed, helaas had ik het pas door toen FUT13 er al bijna was.
pi_122257045
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef wieisboos het volgende:

deze teaam _O_

Hoeveel IF's had Vertonghen toen? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij de zelfde rating als Kompany had?
pi_122257066
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:39 schreef Vijf_voor het volgende:
IF Dost was vorig jaar echt goed, helaas had ik het pas door toen FUT13 er al bijna was.
TOTY Dost vond ik echt enorm kut, zo'n beetje de slechtste spits die ik ooit heb gehad. Ik had een team met hem en TOTY de Jong (die ik ook al niet best vond). Dat team was zo'n beetje de aanleiding waarom ik toen wilde stoppen met Fifa. _O-
pi_122257093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Hoeveel IF's had Vertonghen toen? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij de zelfde rating als Kompany had?
Hij had zelfs een TOTY van 88..
pi_122257102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef Revontulet het volgende:

[..]

deze teaam _O_

[/quote]
NIF was 80, IF was 84, SIF 85, TOTY 88.

De SIF had 82 pace en 86 shooting _O_
  FOK!fotograaf woensdag 30 januari 2013 @ 15:42:13 #288
364681 over_hedge
pi_122257134
ALs ronaldo en messi in packs zitten zullen de prijzen wel weer dalen of niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_122257151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:

[..]

NIF was 80, IF was 84, SIF 85, TOTY 88.

De SIF had 82 pace en 86 shooting _O_
wauw, dat IF's toen nog zulke grote sprongen maakten! Is dit 12 of 11 btw?
pi_122257153

O+
pi_122257189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Revontulet het volgende:

[..]

12
pi_122257227
quote:
95 Long Shot, 99 Shot Power. :D
pi_122257239
quote:
7 chem :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:44:54 #294
321382 vandermar
pi_122257241
Ik vind het moeilijk om Alonso in een chill 451 team te plaatsen ;(
RvP; Feyenoord
pi_122257256
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het moeilijk om Alonso in een chill 451 team te plaatsen ;(
Mijn team?
pi_122257257
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Yakubu ging toen van 73 naar 81 :')

En ik wilde hem juist als silver :'(
pi_122257262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

7 chem :')
_O-

Ik moest lachen. :P
pi_122257283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Yakubu ging toen van 73 naar 81 :')

En ik wilde hem juist als silver :'(
jezus :{ Dat zie ik dit jaar niet zo snel gebeuren
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:46:22 #299
321382 vandermar
pi_122257290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef Vraagje100 het volgende:

[..]

Mijn team?
Ik probeer 4222 wel even, anders duw ik hem in een 41212 team.
RvP; Feyenoord
pi_122257292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef pascal08 het volgende:

[..]

95 Long Shot, 99 Shot Power. :D
Hoeveel finishing?
pi_122257293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:38 schreef SyntaxxError het volgende:
Iemand uit poule 3 een pot?
jaaa. ik zit in poule 3 toch? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')