PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Alsof Maher de beslissende factor gaat zijn in een titelracequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld
Lollololololol
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld
Lollololololol
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
Lollololololol
Die autoquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Heisa om deze reclame in Amerika. Hij schijnt 'racistisch' te zijn
Ik vind 'm wel leuk
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm wel leuk
dat de Aziaat niet mag rijdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan?
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htmquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor
'Muricaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm wel leuk
Lekker actueel ook die infoquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
Het lijkt me niet als ie nog op de app kan. Daarbij ik heb hetzelfde probleem met niet op de webapp komen, maar ik heb geen mail en kan ook nog op de app en op het spel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje?
Seriously serious.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje?
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Pot? Je bedoelt put. Een bodemlozequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.
Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot
Die benoem ik toch ook allemaal? En ze investeren nu uit de komende zomerverkopen. Daar ben ik het niet mee eens, zou ik niet doen (op Hiljemark na dan want het seizoen in Zweden is nu afgelopen, in de zomer kopen zou meer kosten.) Het is een risico. Aan de andere kant het is een deal met de gemeente (waar de gemeente beter van wordt...) en zolang de gemeente de financiele huishouding van PSV op orde vindt, vind ik niet dat de 'belastingbetaler' vervolgens om de haverklap moet lopen zeiken dat PSV gemeentegeld uitgeeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.
Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot
Die benoem ik toch ook allemaal. Als je alle verkopen van het jaar voor die aankopen telt was er 5 miljoen geinvesteerd. Er is ook geld gehaald uit verkopen Maza, Salcido enz enz. 5 miljoen dus, deze zomer 5 miljoen en nu dan ineens veel meer, waarvan ik alleen Hiljemark echt te verantwoorden vind uit financieel oogpunt. Maar als er dealtjes zijn gesloten over Strootman is nu 7/8 miljoen betalen voor Maher op zich te begrijpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Klopt, maar in de zomer is hij nog duurderquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft dit jaar alleen Narsingh en Hiljemark gekocht, van Bommel/Zanka/Waterman waren transfervrij. Dat is amper 5 miljoen..
Niet dat ik een aankoop van Maher wil rechtvaardigen, want dat is echt pure waanzin, achterlijke idioten.
Natuurlijk, PSV heeft al die namen gekocht met pure winst, en met een huishoudboekje dat keurig netjes op orde is. het kan door het uitstekende beleid puur op EL inkomsten miljoenentransfers uitvoeren, want Marcel Brandsquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:01 schreef DutchSL het volgende:
PSV heeft dit jaar alleen Narsingh en Hiljemark gekocht, van Bommel/Zanka/Waterman waren transfervrij. Dat is amper 5 miljoen..
Niet dat ik een aankoop van Maher wil rechtvaardigen, want dat is echt pure waanzin, achterlijke idioten.
Zegt de AZ supporter. Zonder die meesteroplichter die jouw club heeft opgebouwd hadden jullie in de kelder van de eerste divisie gespeeld, waar jullie thuis horenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft al die namen gekocht met pure winst, en met een huishoudboekje dat keurig netjes op orde is. het kan door het uitstekende beleid puur op EL inkomsten miljoenentransfers uitvoeren, want Marcel BrandsBijna elk bedrijf in Nederland heeft problemen, maar PSV kan blijven investeren
Marc van Bommel komt ook voor 10 consumptiebonnen per week voetballen
Nee, dit is een teken van zwakte, niet wegwijzen naar iets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zegt de AZ supporter. Zonder die meesteroplichter die jouw club heeft opgebouwd hadden jullie in de kelder van de eerste divisie gespeeld, waar jullie thuis horen
PSV is en blijft een koopclub, zo hebben ze het altijd gedaan. Dat het niet op een nette manier is gegaan door eerst bij de gemeente aan te kloppen, het geld te krijgen en 2 minuten later aan te konden dat je 14 miljoen investeert, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft al die namen gekocht met pure winst, en met een huishoudboekje dat keurig netjes op orde is. het kan door het uitstekende beleid puur op EL inkomsten miljoenentransfers uitvoeren, want Marcel BrandsBijna elk bedrijf in Nederland heeft problemen, maar PSV kan blijven investeren
Marc van Bommel komt ook voor 10 consumptiebonnen per week voetballen
Daar stappen ze bij PSV anders net zo makkelijk overheen als het zo uitkomt:quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef DutchSL het volgende:
Het salarishuis van PSV is overigens wel geslonken hoor, van Bommel is geen zware aanslag.. die moet zich ook aan het plafond van 1 miljoen houden.
Als je bedenkt dat een Isaksson is vertrokken, die verdiende bijna 2 miljoen (![]()
) en daarmee misschien wel meer dan van Bommel, Zanka en Waterman bij elkaar.
Dat was onzin, heeft Gomes zelf naar buiten gebracht toen hij hier een ererondje ging lopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar stappen ze bij PSV anders net zo makkelijk overheen als het zo uitkomt:
http://www.eredivisievoet(...)alaris/#.UQjjfr_xngw
Ja, alles geloven wat dit soort sites op internet zetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar stappen ze bij PSV anders net zo makkelijk overheen als het zo uitkomt:
http://www.eredivisievoet(...)alaris/#.UQjjfr_xngw
Joh dat was ik, www.fastproxy.nl moet je zijn, en dan zet je dit http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team in die balk. Als je erop kan heb je een IP ban, kan je er niet op is het probleem iets andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg een PM van iemand (niet echt actief hier) met een vage link. Gaat er over dat er misschien een IP ban is uitgedeeld maar dan alleen op de PClijkt me beetje vaag, maar kan iemand dit bevestigen. Ik ga niet op die link klikken en me gegevens ergens opzetten.
Zeker aangezien veel meer er gisteren en eergisteren een probleem mee hadden maar er weer op kunnen.
Maar weet je meer over de IP bans? Permanent? En met die fastproxy wel inloggen op de webapp?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Joh dat was ik, www.fastproxy.nl moet je zijn, en dan zet je dit http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team in die balk. Als je erop kan heb je een IP ban, kan je er niet op is het probleem iets anders
Die link was de directe link van die 2 site's gecombineerd.
Zo klaar met het tentamen, ging wel lekker. Is een keer wat anders als een 3-uur durend tentamen, waarbij je vaak nog tijd te kort komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg een PM van iemand (niet echt actief hier) met een vage link. Gaat er over dat er misschien een IP ban is uitgedeeld maar dan alleen op de PClijkt me beetje vaag, maar kan iemand dit bevestigen. Ik ga niet op die link klikken en me gegevens ergens opzetten.
Zeker aangezien veel meer er gisteren en eergisteren een probleem mee hadden maar er weer op kunnen.
Ik heb geen idee, ik weet alleen dat ik een speler die ik gekocht had nog kon aan klikken op mijn watchlist, die wilde ik weg hebben door hem weer te te listen (normaal krijg je dan dit kan niet). Vervolgens kapte ie er mee en kon ik er niet meer op, zoals zo velen hier.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo klaar met het tentamen, ging wel lekker. Is een keer wat anders als een 3-uur durend tentamen, waarbij je vaak nog tijd te kort komt.
Om in te gaan op je quote: dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. IP-bans zijn mogelijk en alleen de computer uitsluiten zou ook mogelijk moeten zijn, maar de vraag is dan: waarom?
Het hele verhaal is sowieso vaag, want thuis kan ik met chrome/internet explorer niet op de webapp, maar met bijv Opera lukt het wel. Op mijn werk zelfde, met chrome en internet explorer werkt het niet en dat is natuurlijk een hele andere ip range dan bij mij thuis. Er gaat gewoon ergens iets mis, heel ea.com is onbereikbaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo klaar met het tentamen, ging wel lekker. Is een keer wat anders als een 3-uur durend tentamen, waarbij je vaak nog tijd te kort komt.
Om in te gaan op je quote: dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. IP-bans zijn mogelijk en alleen de computer uitsluiten zou ook mogelijk moeten zijn, maar de vraag is dan: waarom?
Maar ik kom er via een proxy wel met chrome, maar normaal nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn geen bans, het ligt gewoon aan EA. Ik kan er in Firefox ook al 2 dagen niet in, chrome wel. Veel klachten ook op ea forum.
Dat lijkt me inderdaad waarschijnlijker, omdat EA nou niet bepaald bekend staat om een goede uptime en stabiele spellen/servers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn geen bans, het ligt gewoon aan EA. Ik kan er in Firefox ook al 2 dagen niet in, chrome wel. Veel klachten ook op ea forum.
Het is iig een IP kwestie anders is die via een proxyserver ook niet bereikbaar, alle apparaten op dezelfde router kunnen er waarschijnlijk niet op. Als je je telefoon op wifi zet zou je er niet op kunnen, zet je hem op 3G dan zou je er wel op kunnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Tim86 het volgende:
Ben jij toevallig dezelfde persoon als Jayfen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:28 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het hele verhaal is sowieso vaag, want thuis kan ik met chrome/internet explorer niet op de webapp, maar met bijv Opera lukt het wel. Op mijn werk zelfde, met chrome en internet explorer werkt het niet en dat is natuurlijk een hele andere ip range dan bij mij thuis. Er gaat gewoon ergens iets mis, heel ea.com is onbereikbaar.
Het beleid daar is gewoon om te janken. Kwalitatief zijn de spellen niet eens zo slecht (op de vele bugs na dan), maar ik kan geen enkel ander bedrijf noemen in de gameindustrie dat zo slecht beleid voert als EA. Voor de crisis las je nog wel eens dat ze weer een privé feest gaven van om en nabij de 5 miljoen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel apart dat ze me overigens gemaild hebben om te vertellen dat ik fut coins erbij kreeg. Verder mailen ze alleen maar zooi, maar als er echt iets is laten ze niets weten
Doet het nietquote:
Ik heb nog nooit echt last van EA gehad hoor, alleen toen op die ene mooie zomerdag, maar dat was terechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het beleid daar is gewoon om te janken. Kwalitatief zijn de spellen niet eens zo slecht (op de vele bugs na dan), maar ik kan geen enkel ander bedrijf noemen in de gameindustrie dat zo slecht beleid voert als EA. Voor de crisis las je nog wel eens dat ze weer een privé feest gaven van om en nabij de 5 miljoen.
Als FIFA nog je enige serie is die goed verkoopt, dan verputs je het toch niet op deze manier? Soms hoop ik gewoon dat ze maar failliet gaan en worden overgenomen door een bedrijf dat wel goed met z'n klanten weet om te gaan en wel beschikt over geschikt personeel.
Zit jij bij KPN?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt last van EA gehad hoor, alleen toen op die ene mooie zomerdag, maar dat was terecht
Nu voor het eerst
Nee onsbrabantnetquote:
Werk zit op xs4all, geen verbinding met ea.com via chrome en IEquote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien bij welke provider jij het meeste uit je abonnement haalt ?
Ja, tot die conclusie kwam ik ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Werk zit op xs4all, geen verbinding met ea.com via chrome en IE
Thuis upc en dan geen verbinding met ea.com via chrome en IE, maar Opera opent het wel.
Met andere woorden, er zit bij EA ergens iets goed mis, de bans die hier genoemd worden lijkt mij complete onzin
eredivisie welquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef DorperTed. het volgende:
Valt er voor 20k een leuk silver teampje te maken?
Zoja, welke competitie/land?
De snelheid van de verbinding die je is beloofd en de verbinding die je werkelijk haalt, tests bij speedtest etc.quote:
Je kunt een breedband test doen. Daar kun je ook zien wat de afstand tot de centrale is. Volgens mij is het iets van bbnet.nl of bbtest.nl ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
De snelheid van de verbinding die je is beloofd en de verbinding die je werkelijk haalt, tests bij speedtest etc.
Er staat dat ik 1,4 km van de centrale af zitquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt een breedband test doen. Daar kun je ook zien wat de afstand tot de centrale is. Volgens mij is het iets van bbnet.nl of bbtest.nl ofzo.
Als je niet op glasvezel zit, zou ik niet te veel verwachten. Ik zit op ongeveer dezelfde afstand en ik haal max 12Mbit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er staat dat ik 1,4 km van de centrale af zit
Nee, niet op glasvezel en dat gaat ook niet gebeuren zolang ik hier zitquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je niet op glasvezel zit, zou ik niet te veel verwachten. Ik zit op ongeveer dezelfde afstand en ik haal max 12Mbit.
Ik was vergeten te zeggen dat het ook nog uitmaakt of je op koper (telefoonlijn) zit of op de kabel. Voor hoeveel MBit betaal je nu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, niet op glasvezel en dat gaat ook niet gebeuren zolang ik hier zit![]()
[ link | afbeelding ]
Ik betaal wel heel erg veel voor wat ik binnenhaal en wil daarom naar UPC overstappen naar de 60 mbit, aangezien ik toch al digitale televisie via UPC heb
45 euro per maand en dan wordt tot 80 mbits download beloof en 8 mbits uploadquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was vergeten te zeggen dat het ook nog uitmaakt of je op koper (telefoonlijn) zit of op de kabel. Voor hoeveel MBit betaal je nu?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Zhano het volgende:
Als CR7 nu een IF krijgt voor 2 goals en een penalty dan bevestigd dat nog maar eens dat hij inferieur is aan Messi. Die krijgt m daar niet eens meer voor
Oja, FIFA is hier inderdaad een hele goede maatstaaf voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Zhano het volgende:
Als CR7 nu een IF krijgt voor 2 goals en een penalty dan bevestigd dat nog maar eens dat hij inferieur is aan Messi. Die krijgt m daar niet eens meer voor
Immers ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Zhano het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oja, FIFA is hier inderdaad een hele goede maatstaaf voor.
dit is megabyte toch? Geen mbit? Of zit ik ernaast..heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
45 euro per maand en dan wordt tot 80 mbits download beloof en 8 mbits uploadIk zit er niet eens in de buurt als ik de test bij bbnet.nl uitvoer :
[ afbeelding ]
Locadia is nog beter danquote:
Messi - CR7 discussies zijn zo nutteloos, ze stellen allebei niks voor zolang Tedje van de Pavert nog voetbalt.quote:
De internetsnelheden waarmee geadverteerd word zijn in Mbits/sec. Om ongeveer te berekenen met hoeveel MB/s je download deel je door 8.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit is megabyte toch? Geen mbit? Of zit ik ernaast..heb er geen verstand van
Dat zou ook betekenen dat Ronaldo inferieur is aan Immers aangezien die geen IF kreeg voor een hat-trick.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef Zhano het volgende:
O, die had iknog niet gelezenquote:
maar die speedtest is wel megabyte toch? Dan zit hij niet op de geadverteerde 10, maar 22+?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
De internetsnelheden waarmee geadverteerd word zijn in Mbits/sec. Om ongeveer te berekenen met hoeveel MB/s je download deel je door 8.
Nee, is ook MBit want als ik de uitslag deel door 8 kom ik op 2,83 mb/s downloadsnelheid, wat mijn maximum ook is nu als ik downloadquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar die speedtest is wel megabyte toch? Dan zit hij niet op de geadverteerde 10, maar 22+?
Veel meer dan 20Mbit ga je dus niet halen. Waarom zou je dan betalen voor 80Mbit?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
45 euro per maand en dan wordt tot 80 mbits download beloof en 8 mbits uploadIk zit er niet eens in de buurt als ik de test bij bbnet.nl uitvoer :
[ afbeelding ]
hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Veel meer dan 20Mbit ga je dus niet halen. Waarom zou je dan betalen voor 80Mbit?
Wel chill. Het was multiple choice, dus ik was binnen een half uurtje klaar. Een van de weinige tentamens die ik gedaan heb in minder dan 3 uur.quote:
Als heel veel mensen niet op de webapp kunnen gaan de prijzen wel omlaag ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:54 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij dalen de prijzen van spelers nu al gigantisch
IF Marchisio was gisteren de laagste CM/CDM 100K
Nu 85K...
Die van mij is vanacht niet verkocht
SIF Lucas ook ineens meer dan 10K eraf.
Omdat het goedkoper is, als ik een Alles in een pakket UPC neem heb ik 60mbit internet, Royal HD pakket ( waar ik nu appart voor betaal), telefonie, standaard kabel en telefonie en moet ik maar 12,50 extra voor sport1 betalenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Veel meer dan 20Mbit ga je dus niet halen. Waarom zou je dan betalen voor 80Mbit?
Dan zou ik voor dat pakket gaan ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is, als ik een Alles in een pakket UPC neem heb ik 60mbit internet, Royal HD pakket ( waar ik nu appart voor betaal), telefonie, standaard kabel en telefonie en moet ik maar 12,50 extra voor sport1 betalenBovendien krijg ik de Horizon TV opgestuurd
Stay connected Gquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Johnbon het volgende:
Iemand die me kan helpen!! Zoek een filmpje van zoon donkere kerel , hallo rusland enzo zit die te brabbelen. Met ze telefoon. Hij is naar de klote in ieder geval...
Dat mensen hem uberhaupt willen hebben, en dan ook nog is voor 5K...quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand hier vertelde me dat Pelle niet waard was
Dit is de 5de die ik verkoop voor ongeveer 5k.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Vijf_voor het volgende:
"iphone 5 neger" zoeken op youtube
Thnx heb m.quote:
Hij is fucking goed. Ik had hem in een 3-5-2 en daar was hij echt belachelijk goed. Scoorde meer dan de pacewhore die ernaast stond. Zijn finishing in combinatie met shot power is geweldig en elke cross is een goalquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat mensen hem uberhaupt willen hebben, en dan ook nog is voor 5K...
Je post zeker elke keer hetzelfde plaatje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand hier vertelde me dat Pelle niet waard was
Dit is de 5de die ik verkoop voor ongeveer 5k.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je post zeker elke keer hetzelfde plaatje.
Not sure if serious...Heb zijn stats bekeken op Futhead, en lijkt niet echt speciaal behalve inderdaad z'n heading! Misschien toch ook maar is proberen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is fucking goed. Ik had hem in een 3-5-2 en daar was hij echt belachelijk goed. Scoorde meer dan de pacewhore die ernaast stond. Zijn finishing in combinatie met shot power is geweldig en elke cross is een goal
Je moet er gewoon rekening mee houden dat hij niet zo snel is. Elke bal die je krijgt meteen afgevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Not sure if serious...Heb zijn stats bekeken op Futhead, en lijkt niet echt speciaal behalve inderdaad z'n heading! Misschien toch ook maar is proberen dan
Baasquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet er gewoon rekening mee houden dat hij niet zo snel is. Elke bal die je krijgt meteen afgeven. En als je <20 meter van het doel komt gewoon op de schietknop drukken = instant goal.
Ik kreeg die shiny speler net ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een lekker pakje denk ik, even de waardes bekijken
Huntelaar was verkocht aan Heerenveen door PSV voor Sibon en een appel en een eiquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef BDIL het volgende:
Hummels was 4,5 jaar geleden voor 3 miljoen aan Borussia Dortmund verkocht door Bayern en nu heeft hij een marktwaarde van 21 miljoen![]()
Bovendien een geweldige verdediger IRL
Ik dacht dat alleen negers hard konden rennen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dus nog meer pace in de Pro League volgend jaar.
Inderdaad, het is ook leuk om ze te openen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg die shiny speler net ookIk krijg ineens best veel silvers in bronze packs trouwens.
Zelfs met een vliegende start geloof ik er nog niks van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef DutchSL het volgende:
50m in 5.08![]()
Met vliegende start zeker, anders loopt hij de 100m onder de 10 seconde (2e 50 meter is altijd sneller dan 1e 50 meter omdat ze niet hoeven "op te trekken")
Dat zal wel denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef DutchSL het volgende:
50m in 5.08![]()
Met vliegende start zeker, anders loopt hij de 100m onder de 10 seconde (2e 50 meter is altijd sneller dan 1e 50 meter omdat ze niet hoeven "op te trekken")
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat is er eigenlijk wanneer een speler 80 conditie heeft in een pakje? Klopt het dat het dan een getransfeerde versie is?
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat is er eigenlijk wanneer een speler 80 conditie heeft in een pakje? Klopt het dat het dan een getransfeerde versie is?
De meeste zijn niks waard maar je kan altijd de markt checken als je er 1 in een pack krijgtquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Oh, dank! Had er net een paar in een pack, die zijn ook nog 's wat waard! Ook al 3x een pack met 2 player fitness erin gehad
Defensive forward?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Hier zijn wat beelden van die Nagai
Ja inderdaad, had net een Engelste spits erin, waarvan er maar 4 op de markt waren; en geen in mijn formatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De meeste zijn niks waard maar je kan altijd de markt checken als je er 1 in een pack krijgt
Dankjewel Martquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Defensive forward is een ijshockey term
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dus nog meer pace in de Pro League volgend jaar.
Sana is nog beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
DepayIk ga daar Reis neerzetten btw
Ik zit erin!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
Op EA forum staat een oplossing voor webapp. Je moet https gebruiken voor de webapp link. Dan op het schildje in de adresbalk klikken met rechtermuisknop. Vervolgens kun je kiezen: toch laden. Dan inloggen, dan laadt hij niet. Vervolgens die https link opnieuw plakken in je balk en dan kan je erin.
welke browser?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
Op EA forum staat een oplossing voor webapp. Je moet https gebruiken voor de webapp link. Dan op het schildje in de adresbalk klikken met rechtermuisknop. Vervolgens kun je kiezen: toch laden. Dan inloggen, dan laadt hij niet. Vervolgens die https link opnieuw plakken in je balk en dan kan je erin.
Komt 'ie nu mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
Prutsers, zit al de hele ochtend via FF en Chrome erin
Ik heb vandaag en gister nergens last van gehad, kon er ten alle tijden inquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:20 schreef Zhano het volgende:
Prutsers, zit al de hele ochtend via FF en Chrome erin
Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver. Ik heb m nu als LW in de 4-3-3 met SIF Altidorequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
DepayIk ga daar Reis neerzetten btw
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver.
Maar het moet een LM zijn hequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Depay is echt een ziekelijk goede LW voor een silver. Ik heb m nu als LW in de 4-3-3 met SIF Altidore
Niks, volgens mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:33 schreef DeWesp het volgende:
Bij het scherm waarin je het team van je tegenstander ziet, zie je helemaal links ook de formatie met stippen. Sommige stippen "glimmen" dan een beetje. Wat houdt dat in?
Feed the goose en let him loosequote:
Bergaf ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Van Aanholt zou trouwens wel 90 pace moeten hebben (minimaal)
Die kerel is zo achterlijk snel.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als ik de wind mee heb dan heb ik ook 90 pace hoor
Bergop eerder..quote:
heb je geadd als het goed isquote:
van Aanholtquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
Wie gaat er volgens jullie sowieso TOTW halen?
Gini!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
boerrigterquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
Altidorequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
Had de gif helaas niet, maar je was toch al een beetje soort van te laatquote:
ja godverdomme goals als die eerste kan ik zo pissig om wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
ggkan niet spelen met dat team van me dus moet vaak voor de sweaty optie gaan aangezien ze niet kunnen passen en niet kunnen skillen
2e pot ook gelijk?
nope stond gewoon neutraal
hahah daar kwam ik er op 1 of andere manier nog voor, die 2e goal van mij vond ik een stuk viezerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja godverdomme goals als die eerste kan ik zo pissig om wordendie kleine neger van 173cm die even van Ogbonna wint in de lucht
misschien later vanmiddag het tweede potje
Zo moeilijk is het allemaal niet joh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
Het is echt ziek moeilijk om een team te maken dat en kek is en chill speelt.
Ik heb er nu een die beide is, nu nog een tweede.
Wel man, ik krijg er gewoon hoofdpijn vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet joh.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
Het is echt ziek moeilijk om een team te maken dat en kek is en chill speelt.
Ik heb er nu een die beide is, nu nog een tweede.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Criscito als LB?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan niet met 4231 spelen.
451 wel daarentegen.
Ik wil Nasri op CAM en de volgende spelers mogen er niet in.
[ afbeelding ]
Ik wil Chiellini achterin maar niet met de ceglie of een andere pauper op LB.
Armero is wel goed maar dan krijg je weer een pauper LM.
Veel te moeilijk
Aguero moet tevens in de spits
Maarja, wie moet dan LM?quote:
LB Santon, Nasri - Aguero is al dubbel dus LM kan elke uit de BPL en dan kun je de rechterkant 'los'.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
451 wel daarentegen.
[ afbeelding ]
Veel te moeilijk
Oh, vergeten te vertellen dat ik achterin altijd het sterke been aan de buitenkant wilquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
LB Santon, Nasri - Aguero is al dubbel dus LM kan elke uit de BPL en dan kun je de rechterkant 'los'.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, vergeten te vertellen dat ik achterin altijd het sterke been aan de buitenkant wil
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk
was dr al bang voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk goud team voor 150K alles mag
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk goud team voor 200K alles mag
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
451 wel daarentegen.
[ afbeelding ]
Veel te moeilijk
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk goud team voor 200K alles mag
Waarom Alexquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo houd je zelfs nog wat over.
Hoe is IF de Jong lijkt mij echt een bazen CDM eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef diedjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo houd je zelfs nog wat over.
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De beste LM die ik heb gebruikt. Scoort meer dan Bastos en heeft een heerlijk schot.
Puzzel jij maar lekker verder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Ik zal nog wel even verder puzzelen
De combinaties die ik op LM/LB gebruik:quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Ik zal nog wel even verder puzzelen
Ik doe meestal een LB op LM.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De combinaties die ik op LM/LB gebruik:
IF monreal - Eliseu
De Ceglie - Giovinco
Verder link ik vaker mn LB met mn CB en de LM met de CAM, want meer opties.
Nog niet heel veel mee gespeeld, hij is wel sterk en balvast, maar hij mist wat handelingssnelheid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe is IF de Jong lijkt mij echt een bazen CDM eigenlijk
Cheat verdedigingquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:58 schreef pascal08 het volgende:
vdm, je kunt ook gewoon dit doen.
[ afbeelding ]
Hoe beviel IF Taarabt in de spits? Ga dat binnenkort denk ik proberen met IF Guzman op camquote:
haha wowquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn volgende team, maar ik doe het niet voor de pace ()
leuk teamquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn volgende team, maar ik doe het niet voor de pace ()
Kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe beviel IF Taarabt in de spits? Ga dat binnenkort denk ik proberen met IF Guzman op cam
[..]
haha wow
ahh klotequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut.
Hij kan voor geen meter finishen. Het is leuk om met hem om te pielen maar finishen lukt voor geen kant.
dan ben je gewoon slecht want hij heeft 85 finishingquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut.
Hij kan voor geen meter finishen. Het is leuk om met hem om te pielen maar finishen lukt voor geen kant.
Lindgren kan het ook beamen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan ben je gewoon slecht want hij heeft 85 finishing
Nee dat zijn IF Monreal en Gibbs alquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Haten op De Ceglie
Imo de beste gouden LB die ik heb gehad.
Ja, die heb ik niet gehad dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat zijn IF Monreal en Gibbs al
Piszczcek is de beste back in het spelquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die heb ik niet gehad dus
Wel Coentrao, Richardson, Armero, Schmelzer, Alaba, Aogo, Peluso en nog een paar waar ik nu even niet op kom.
Geen Ronaldinho op CAM op de pace te compenserenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk dit maken, maar ik ben bang dat ik pace te kort kom.
Normaal zou ik het uitkotsen, maar omdat je De Marcos erin hebt mag het van mij. Echt een baas is datquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ik heb ze allebei in mijn bovengenoemde elftal zijn beide erg goed idd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piszczcek is de beste back in het spel
Alba vind ik tot nu toe de beste LB.
Scoort ook regelmatig.
Dit misschien wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scoort ook regelmatig.
Hij lijkt me een soort Ramires.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Normaal zou ik het uitkotsen, maar omdat je De Marcos erin hebt mag het van mij. Echt een baas is dat
De CAM's kunnen niet passen en Maxwellquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit misschien wat?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4957018/
Op RB heb ik Pis ook gehad, maar ik vond Konko beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scoort ook regelmatig.
Is het ook idd. Alleen is ie nog klungeliger met schietenquote:
Die was ook wel goed ja maar niet zo goed als Piszczcekquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op RB heb ik Pis ook gehad, maar ik vond Konko beter.
Ja heb ik ook met mijn Alonso op CM scoort ook bizar veel komt altijd 1 op 1 om een der van der reden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is het ook idd. Alleen is ie nog klungeliger met schietenMaar hij scoort wel regelmatig in mn team, maar dat doen al mn 451 CM's
Ramires heeft bij mij 12 goals in minder dan 30 wedstrijdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is het ook idd. Alleen is ie nog klungeliger met schietenMaar hij scoort wel regelmatig in mn team, maar dat doen al mn 451 CM's
Zit jij wel op het goede forum? Ik weet wel een forum waar ze dit soort teams helemaal geweldig vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ook wel komen omdat ik Pis in een kwetsbare 4-5-1 had en Konko in een solide 4-2-2-2quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die was ook wel goed ja maar niet zo goed als Piszczcek
Ik heb hem ook in 451quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal ook wel komen omdat ik Pis in een kwetsbare 4-5-1 had en Konko in een solide 4-2-2-2
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zit jij wel op het goede forum? Ik weet wel een forum waar ze dit soort teams helemaal geweldig vinden.
Daar kan ik niet over oordelen, dat moet je ook maar op dat andere forum posten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een veel beter team toch?
Vorig jaar had ik zijn UP in mijn Tadic team, toen vond ik hem echt geweldig.quote:
Mijn Ramires nu 4 goals in 9 wedstrijden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramires heeft bij mij 12 goals in minder dan 30 wedstrijden
De CM scoort bij mij meer dan de LM en RMquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn Ramires nu 4 goals in 9 wedstrijden.
Marchisio 8 in 22
De Marcos 6 in 18
Gundogan 2 in 8
Niet overdreven veel dus, maar als je na gaat dat er nog 5 spelers "voor" ze spelen is het toch best wat.
Als RB zal die niet heel erg duur worden verwacht ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
Als IF Ramos niet te duur wordt (als hij komt) Liggen er weer wat mogelijkheden voor teams.
5-2-2-1quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een leuk team met Lavezzi? Liefst op LW of LFinspiratie is een beetje op
Hoe speelt Alonso in dat team?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik heb nu dit in 451:
Bent
Kagawa- Cazorla
Young-Toty Alonso-Walcott
Alba-Toty Pique-Santana-Poolse RB van Dortmund
Die keeper van Dortmund
nu heb ik IF Mertens al gehaald en ga ik volgende week als hij komt IF gini halen en zet ik RVP in de spits. Wat is 451 een bazen formatie.
Geweldig heb hem in andere teams gehad maar in dit team veruit het beste komt vaak in schot positie en zet vaak iemand alleen voor de goal. En verdedigend zit hij er vaak tussen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
Wat is TOTY alonso goedkoop
[..]
Hoe speelt Alonso in dat team?
Heeft hij niet te weinig pace?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Geweldig heb hem in andere teams gehad maar in dit team veruit het beste komt vaak in schot positie en zet vaak iemand alleen voor de goal. En verdedigend zit hij er vaak tussen.
Mwah ik heb er vrij weinig hinder van, je moet hem goed gebruiken niet te lang de bal bij hem houden.quote:
Gewoon lekker passen dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Mwah ik heb er vrij weinig hinder van, je moet hem goed gebruiken niet te lang de bal bij hem houden.
Guerreroquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef wieisboos het volgende:
RWB op RM voordat het mainstriem werd
deze teaam![]()
Mijn 2e of 3e team in FUT 12 was ook 4-5-1, met alleen maar Russen en Oekrainers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde met mijn allereerste hybrid in FUT12 4-5-1 (maar toen had ik ook spelers op 7 chem) Dit jaar speel ik het met 1 bronze team, dat gaat tot nu toe best goed (pas 2 potjes mee verloren)
Hoeveel IF's had Vertonghen toen? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij de zelfde rating als Kompany had?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:30 schreef wieisboos het volgende:
RWB op RM voordat het mainstriem werd
deze teaam![]()
TOTY Dost vond ik echt enorm kut, zo'n beetje de slechtste spits die ik ooit heb gehad. Ik had een team met hem en TOTY de Jong (die ik ook al niet best vond). Dat team was zo'n beetje de aanleiding waarom ik toen wilde stoppen met Fifa.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:39 schreef Vijf_voor het volgende:
IF Dost was vorig jaar echt goed, helaas had ik het pas door toen FUT13 er al bijna was.
Hij had zelfs een TOTY van 88..quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoeveel IF's had Vertonghen toen? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij de zelfde rating als Kompany had?
Hoeveel IF's had Vertonghen toen? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij de zelfde rating als Kompany had?quote:
wauw, dat IF's toen nog zulke grote sprongen maakten! Is dit 12 of 11 btw?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
NIF was 80, IF was 84, SIF 85, TOTY 88.
De SIF had 82 pace en 86 shooting
12quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
wauw, dat IF's toen nog zulke grote sprongen maakten! Is dit 12 of 11 btw?
7 chemquote:
Mijn team?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het moeilijk om Alonso in een chill 451 team te plaatsen
Yakubu ging toen van 73 naar 81quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
wauw, dat IF's toen nog zulke grote sprongen maakten! Is dit 12 of 11 btw?
jezusquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Yakubu ging toen van 73 naar 81
En ik wilde hem juist als silver
Ik probeer 4222 wel even, anders duw ik hem in een 41212 team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |