abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:22:46 #1
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_122245971

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

[b]Xbox 360 Gamertags
(Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)

SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246207
@thijsslegers

PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld

Lollololololol
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:35:18 #3
356424 PrideoftheSouth
pi_122246249
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers

PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld

Lollololololol
Alsof Maher de beslissende factor gaat zijn in een titelrace :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:35:30 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246256
quote:
@thijsslegers

Lollololololol
_O- !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_122246416

:D
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_122246452
quote:
@thijsslegers

Lollololololol

Zolang de gemeente het er dus iig mee eens is, vind ik het gezeur over geld iig irrelevant.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_122246511
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:46:43 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246513
Heisa om deze reclame in Amerika. Hij schijnt 'racistisch' te zijn :')

Ik vind 'm wel leuk :D
pi_122246542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:

Die auto :N
pi_122246544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor :)
pi_122246589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Elke dag
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:50:05 #12
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_122246604
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje? :')
pi_122246628
quote:

Wat is daar nou weer racistisch aan :')?
Elke dag
pi_122246681
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer racistisch aan :')?
dat de Aziaat niet mag rijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_122246683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor :)
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm

Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
pi_122246709
quote:

'Murica :')
pi_122246720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm

Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
Lekker actueel ook die info :')
Elke dag
pi_122246748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Het lijkt me niet als ie nog op de app kan. Daarbij ik heb hetzelfde probleem met niet op de webapp komen, maar ik heb geen mail en kan ook nog op de app en op het spel.
Elke dag
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:44 #19
356424 PrideoftheSouth
pi_122246753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Seriously serious.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246790
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.

Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot :D
pi_122246841
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:59:16 #22
356424 PrideoftheSouth
pi_122246842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.

Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot :D
Pot? Je bedoelt put. Een bodemloze :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122246877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die benoem ik toch ook allemaal? En ze investeren nu uit de komende zomerverkopen. Daar ben ik het niet mee eens, zou ik niet doen (op Hiljemark na dan want het seizoen in Zweden is nu afgelopen, in de zomer kopen zou meer kosten.) Het is een risico. Aan de andere kant het is een deal met de gemeente (waar de gemeente beter van wordt...) en zolang de gemeente de financiele huishouding van PSV op orde vindt, vind ik niet dat de 'belastingbetaler' vervolgens om de haverklap moet lopen zeiken dat PSV gemeentegeld uitgeeft :')

Btw dit vind ik wel om te huilen :

Elke dag
pi_122246896
PSV heeft dit jaar alleen Narsingh en Hiljemark gekocht, van Bommel/Zanka/Waterman waren transfervrij. Dat is amper 5 miljoen..

Niet dat ik een aankoop van Maher wil rechtvaardigen, want dat is echt pure waanzin, achterlijke idioten.
pi_122246923
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Die benoem ik toch ook allemaal. Als je alle verkopen van het jaar voor die aankopen telt was er 5 miljoen geinvesteerd. Er is ook geld gehaald uit verkopen Maza, Salcido enz enz. 5 miljoen dus, deze zomer 5 miljoen en nu dan ineens veel meer, waarvan ik alleen Hiljemark echt te verantwoorden vind uit financieel oogpunt. Maar als er dealtjes zijn gesloten over Strootman is nu 7/8 miljoen betalen voor Maher op zich te begrijpen.
Elke dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')