PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Alsof Maher de beslissende factor gaat zijn in een titelracequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld
Lollololololol
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
PSV is bereid om vandaag nog meer miljoenen uit te geven aan #maher. Alles voor de titel. Europa League rondom feest #psv100 is schrikbeeld
Lollololololol
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Tim86 het volgende:
@thijsslegers
Lollololololol
Die autoquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Heisa om deze reclame in Amerika. Hij schijnt 'racistisch' te zijn
Ik vind 'm wel leuk
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Aldo-MC het volgende:
PSV speelt al jaren geen CL en ze geven elk jaar wel tientallen miljoenen uit aan spelers terwijl ze nauwelijks verkopen.
Kwestie van tijd voor ze ook dik in de schulden zitten?
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm wel leuk
dat de Aziaat niet mag rijdenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan?
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htmquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon subsidie. Betalen we allemaal netjes belasting voor
'Muricaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind 'm wel leuk
Lekker actueel ook die infoquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)lgestelde-vragen.htm
Als je dit leest zouden ze kennelijk flink moeten bezuinigen. Maar na Wijnaldum, Mertens, Strootman gewoon nog 10 miljoen voor Maher aftikken is geen probleem.
Tuurlijk is er geld gekomen door die erfpachtdeal maar op deze manier gaat het er net zo snel weer uit.
Het lijkt me niet als ie nog op de app kan. Daarbij ik heb hetzelfde probleem met niet op de webapp komen, maar ik heb geen mail en kan ook nog op de app en op het spel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje?
Seriously serious.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens, Pasquale heeft een ban? Of was het weer een garpig garpje?
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elk jaar? Van de verkopen van Dzszudszsak en alle andere spelers het jaar ervoor was er een pot van 20/25 miljoen, is ongeveer 5 miljoen meer uitgegeven anderhalf jaar geleden. Afgelopen zomer Narsingh, nu Hiljemark en misschien nog Maher. Nu wordt er dus voor het eerst 15 miljoen (denk ik ) uitgegeven, aan spelers die er volgend seizoen ook zullen staan als vervangers van de huidige selectie: Strootman en Lens gaan namelijk op zeker weg, en of van Bommel volgend jaar nog speelt is ook zeker de vraag.
Pot? Je bedoelt put. Een bodemlozequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.
Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot
Die benoem ik toch ook allemaal? En ze investeren nu uit de komende zomerverkopen. Daar ben ik het niet mee eens, zou ik niet doen (op Hiljemark na dan want het seizoen in Zweden is nu afgelopen, in de zomer kopen zou meer kosten.) Het is een risico. Aan de andere kant het is een deal met de gemeente (waar de gemeente beter van wordt...) en zolang de gemeente de financiele huishouding van PSV op orde vindt, vind ik niet dat de 'belastingbetaler' vervolgens om de haverklap moet lopen zeiken dat PSV gemeentegeld uitgeeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wijnaldum, Strootman, Mertens, Narsingh, Matavz, van Bommel (weer een aanslag op de loonkosten) en dan Maher erbij.
Dzudzak, Berg, Koevermans (haha, lol), Kromkamp en Reis vertrokken. Er zit inderdaad nog heel veel in de pot
Die benoem ik toch ook allemaal. Als je alle verkopen van het jaar voor die aankopen telt was er 5 miljoen geinvesteerd. Er is ook geld gehaald uit verkopen Maza, Salcido enz enz. 5 miljoen dus, deze zomer 5 miljoen en nu dan ineens veel meer, waarvan ik alleen Hiljemark echt te verantwoorden vind uit financieel oogpunt. Maar als er dealtjes zijn gesloten over Strootman is nu 7/8 miljoen betalen voor Maher op zich te begrijpen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertens, Matavz, Tyton, Wijnaldum, Stroot, Hiljemark, Narsingh...flink wat miljoenen hoor..dit rijtje heeft 30 miljoen gekost en er is niemand verkocht volgens mij behalve Doedel en Afellay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |