Nee, want die doen het alleen voor zichzelf, die 'lenen'hier van alles, maar om FOK! nou es lekker te noemen zijn ze te beroerd voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Is het nog een idee om bijv Coen en Sander of Timur en Ramon van 3FM in te lichten?
Tof. Dan heb je als interviewer ook een primeurtje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb besloten om verder niets te zeggen om VDMSKTSJprrrrrrrrt (wat een aids-username is het ook) de primeur te geven over de details. Bert bepaalt wat online gezet wordt, niet ik. Zijn leven, niet de mijne.
Bert en Hermien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nieuwe strips:
Bert en Herman:
Bert en Herman: En het FOK! avontuur
Naja als je aan de lijn hangt kan je zelf FOK! noemen he..quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want die doen het alleen voor zichzelf, die 'lenen'hier van alles, maar om FOK! nou es lekker te noemen zijn ze te beroerd voor.
Hart van Nederland
Ontroerend gewoon hequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef yvonne het volgende:
Echt, dít is nou waarom ik zo van FOK! hou
JA HALLO HIER DE POLITIE SPREEK IK MET DE BRANDWEER?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja als je aan de lijn hangt kan je zelf FOK! noemen he..
Kom je nou expres dit topic verneuken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:46 schreef porsche1 het volgende:
Nou nou wat leuk.
De ONZ van vroeger was pas leuk, niet dit joh.
Het vroeger waar heel ONZ nog dacht dat de politie aan mijn deur was geweest, ik bang was van mijn ouders, huisarrest had en moest huilen.
Ik hoor wel van je, heb sudokulover net verteld hoe ik het ongeveer wil gaan doen. Ben morgen vrij dus tijd zat om er wat moois van te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb besloten om verder niets te zeggen om VDMSKTSJprrrrrrrrt (wat een aids-username is het ook) de primeur te geven over de details. Dat wordt echt een geweldige User-van-de-Dag
Bert bepaalt wat online gezet wordt, niet ik. Zijn leven, niet de mijne.
Hallo meneertje egocentrischquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:46 schreef porsche1 het volgende:
Nou nou wat leuk.
Het vroeger waar heel ONZ nog dacht dat de politie aan mijn deur was geweest, ik bang was van mijn ouders, huisarrest had en moest huilen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:46 schreef porsche1 het volgende:
Nou nou wat leuk.
Same here. Users die spontaan donaties willen gaan doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef yvonne het volgende:
Echt, dít is nou waarom ik zo van FOK! hou
Slaap goed!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:53 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Same here. Users die spontaan donaties willen gaan doentop!
Ga lekker slapen nu, morgen weer bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |