SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik dacht dat het een algemene vraag was?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, op het moment heb ik niets in huis , qua drank dan
D'r zit toch zeker ook wel een whiskey tussen!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk mijn whisky-collectie.
ja, eentje. Van de kids gekregen: Wild Geese.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
D'r zit toch zeker ook wel een whiskey tussen!!!
Mwahquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan moet ik effe nog een keer kijkenniet gezien
Maar of je alleen was kon ik niet opmaken uit je reactie dat je zei dat je alleen in de woonkamer zat,,, Komen we weer terug op het interpreteren. uit het vorige topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]grappig
ik wist niet dat dat kon
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker, het kan me niet ruig genoeg zijn.
buiten
hou je niet van de whiskey met een e dan??quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, eentje. Van de kids gekregen: Wild Geese.
Trustenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ik zeg niks ...
bedtijdTruste Allemaal !
met of zonder mits single malt I dont carequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hou je niet van de whiskey met een e dan??
1 keer bekeken en vond het wel genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef sacha het volgende:
hier kan ik uren naar turen![]()
de heeeeeeeeee hooooooooooooooooo man aan het werk
Nou, voor mij wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
met of zonder mits single malt I dont care
klein deel ? de rest ligt in de kelder?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef golfer het volgende:
Klein deel van huidige voorraad:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |