SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik dacht dat het een algemene vraag was?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, op het moment heb ik niets in huis , qua drank dan
D'r zit toch zeker ook wel een whiskey tussen!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk mijn whisky-collectie.
ja, eentje. Van de kids gekregen: Wild Geese.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
D'r zit toch zeker ook wel een whiskey tussen!!!
Mwahquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan moet ik effe nog een keer kijkenniet gezien
Maar of je alleen was kon ik niet opmaken uit je reactie dat je zei dat je alleen in de woonkamer zat,,, Komen we weer terug op het interpreteren. uit het vorige topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]grappig
ik wist niet dat dat kon
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker, het kan me niet ruig genoeg zijn.
buiten
hou je niet van de whiskey met een e dan??quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, eentje. Van de kids gekregen: Wild Geese.
Trustenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ik zeg niks ...
bedtijdTruste Allemaal !
met of zonder mits single malt I dont carequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hou je niet van de whiskey met een e dan??
1 keer bekeken en vond het wel genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:10 schreef sacha het volgende:
hier kan ik uren naar turen![]()
de heeeeeeeeee hooooooooooooooooo man aan het werk
Nou, voor mij wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
met of zonder mits single malt I dont care
klein deel ? de rest ligt in de kelder?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef golfer het volgende:
Klein deel van huidige voorraad:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
klein deel ? de rest ligt in de kelder?
pas op! die wilde gans dondert bijna van je kastquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef golfer het volgende:
Klein deel van huidige voorraad:
[ afbeelding ]
Staat idd op het randjequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op! die wilde gans dondert bijna van je kast
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op! die wilde gans dondert bijna van je kast
Moesten ffies geherschikt worre voor de pic je weetzzquote:
Niks! Gewoon lekker lang latenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef sacha het volgende:
vrijdag naar de kapper![]()
wat zal ik eens doen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Niks! Gewoon lekker lang laten
Hoe weet jij dat het haar van sacha lang is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef hellbound72 het volgende:
[..]
Niks! Gewoon lekker lang laten
Dat weet ik ook niet, maar ik vind lang haar gewoon mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het haar van sacha lang is?
En we boycotten pony's ook hequote:Op woensdag 30 januari 2013 13:30 schreef hellbound72 het volgende:
Dat weet ik ook niet, maar ik vind lang haar gewoon mooi
Ik ook niet ... Ik weet mn dromen nooit te herinnerenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow ik lees dat ik met Chufmans heb geslapen vannacht![]()
en ik heb er niet eens iets van gemerkt !
Wat wil je doen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef sacha het volgende:
vrijdag naar de kapper![]()
wat zal ik eens doen
is ook zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef Bluezz het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lijk-instituut.dhtml
En zo is het
Alles er af? Ik hou wel van kort en pittigquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef sacha het volgende:
resumé: lang haar zonder pony, lekker kort en pittig![]()
iemand?
Ik heb het kort en pittig op dit momentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef sacha het volgende:
iemand?
Heb je zelf lang haar of lekker gek kort?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef sacha het volgende:
iemand?
Dat hoor je niet vaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles er af? Ik hou wel van kort en pittig
En dat na één nachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles er af? Ik hou wel van kort en pittig
Hoe oud was jouw zoon ook alweer? Tiener toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit even muziekjes te luisteren met mijn zoon.
Ja, puber van 17quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe oud was jouw zoon ook alweer? Tiener toch?
Dat is nog beterquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Of plaats een foto van jezelf en paint eerst een balkje over je ogen.
Hij heeft er inderdaad al een paar meegenomen, dat vind ik wel fijn, kan ik ze keurenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah........ dan krijg je straks de vriendinnetjes over de vloerof zijn die er al?
en?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er inderdaad al een paar meegenomen, dat vind ik wel fijn, kan ik ze keuren
Ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn al een paar leukies langs gekomen, maar ook meisjes met knalroze haar en piercings, hij heeft nu ook een leuk vriendinnetje, maar die woont 3 uur reizen hier vandaan.
Als ik ze allemaal afkeur kom ik nooit van hem af
Dacht ik ook toen ik 3 jaar terug voor het eerst kennis maakte met het toenmalige vriendje van mn dochter, maar alles behalve dat .. Klikte op een of andere manier primaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij zou ik ze allemaal keihard afkeuren als het mijn zoon was
Ik overdrijf ook een beetje natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik 3 jaar terug voor het eerst kennis maakte met het toenmalige vriendje van mn dochter, maar alles behalve dat .. Klikte op een of andere manier prima
Stuur hem op kamers om wat te studeren of te gaan werken .. Met 18 het huis uit en dan je eigen leven proberen te gaan leidenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn al een paar leukies langs gekomen, maar ook meisjes met knalroze haar en piercings, hij heeft nu ook een leuk vriendinnetje, maar die woont 3 uur reizen hier vandaan.
Maar ik zag er serieus tegen op, zeker omdat ze in Spanje zit en ik geen idee had over hoe en wat qua jongens..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook een beetje natuurlijk
En allemaal mee-eten zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat snap ik welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zag er serieus tegen op, zeker omdat ze in Spanje zit en ik geen idee had over hoe en wat qua jongens..
Ik probeerde wel te volgen wat ze deed en zo, maar zoveel krijg je niet mee...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat snap ik welMannen en dochters...
Dat komt omdat mannen weten hoe ze zelf vroeger zijn omgegaan met (sommige) vriendinnetjes'
en dan ben je bang dat je het via je dochter terug krijgt.
heb ik me weleens later vertellen door een man die een paar dochters had![]()
Mijn dochter heeft een vriend met rood haar en net zo eigenwijs als d'r vader.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja dat snap ik welMannen en dochters...
jah, vind jij mij soms niet mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat deze het worden?
okéeeeeeeequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een vriend met rood haar en net zo eigenwijs als d'r vader.
Ja hoor, kan het prima met 'm vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
okéeeeeeeeen dat is goed toch?
Is toch goed?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, kan het prima met 'm vinden.
Misschien staat Sas wel anoniem met haar kapsel op het netquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ben JIJ nietdie foto ken ik di ben ik ook tegengekomen toen ik een kort kapsel
zocht
Hij luistert beter naar mij dan naar mijn dochter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch goed?Lijkt me best belangrijk
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij luistert beter naar mij dan naar mijn dochter.
Dat lijkt me wel het bestequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij luistert beter naar mij dan naar mijn dochter.
Is het ook!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is toch goed?Lijkt me best belangrijk
Rookt zware vanNelle of Javaanse Jongensquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rookt zware vanNelle of Javaanse Jongens
Nee, een tuinbroek zie je niet op die foto.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef hellbound72 het volgende:
en dat zie je allemaal aan het haar......
Nah ik weet niet of ze die heeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, een tuinbroek zie je niet op die foto.
En aan de huid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef hellbound72 het volgende:
en dat zie je allemaal aan het haar......
nahquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sowieso is het haar ook in de verkeerde kleur.
Piet ziet dingen die wij niet zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:10 schreef hellbound72 het volgende:
Ik vond de huid nog wel meevallen, of ze moet 20 zijn op de foto :-))
Ow, ik dacht altijd dat het door kunstgebit kwam.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Rokende vrouwen op leeftijd herken je aan de rimpelige bovenlip.
Je laatste schoonmoeder heb je nooit ontmoet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Bluezz het volgende:
maar ik heb zelf nooit echt geluk gehad met schmoeders helaasch.
hahahaha, it's magic!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet ziet dingen die wij niet zien.
Vooral die bovenlip, de rimpels van aan een sigaret trekken. Er is een term voor iets met anus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, ik dacht altijd dat het door kunstgebit kwam.
Iets met kringspieren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vooral die bovenlip, de rimpels van aan een sigaret trekken. Er is een term voor iets met anus.
Nel Veerkampanus?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vooral die bovenlip, de rimpels van aan een sigaret trekken. Er is een term voor iets met anus.
Rood en lekker kort?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haartjes zijn vanavond ook weer gekleurd en geknipt
Heb je het gelijk gekortwiekt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Mijn haartjes zijn vanavond ook weer gekleurd en geknipt
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Gedeeltelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee, zo'n rimpelige bovenlip.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Die oogjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Anusmondje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja weet ik..een plooienrokje
Lijkt me logisch, ze is immers terug naar de kust.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ali B. en zijn vriendjes kende Maggie MacNeal niet
Zo heet dat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah Lienpraat niet zo vies
60+quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe oud is Maggie Mac Neal eigenlijk?
Kijk je of kijk je niet, maar 62 dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Okeeeeeee 63 jaar dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe eens googelen, lui wuufquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
o jah... 1950 als ze nog jarig moet worden is ze nu 62quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je of kijk je niet, maar 62 dus
Dit is duidelijk een rooklipquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt het nu door roken of het kunstgebit?
Ze zei het net zelf, maar OK ze kan inmiddels 63 zijn gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o jah... 1950 als ze nog jarig moet worden is ze nu 62![]()
Je hebt gelijk
Meiquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zei het net zelf, maar OK ze kan inmiddels 63 zijn geworden
Huysje op Curacaoquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maggie is een beetje te bruin en te blond
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze rookt sigaren.
[ afbeelding ]
wie, Nelly?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Best wel een mannelijk gezicht, of niet?
Gaat me te snelquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
TV / Ali B op volle toeren. Op woensdag Ned3 half 9 #4 - Held Stef Bos
Gelukkig geen kortgeknipt kapsel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Best wel een mannelijk gezicht, of niet?
ploatje doet ut nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig geen kortgeknipt kapsel.![]()
[ [url=
http://1.bp.blogspot.com/(...)odder.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ploatje doet ut niet
Nee niet echtquote:
Stoor ik je daar welquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee niet echt
maar ik zit nu in dat TV topic waar jij me heen stuurdemoet je me'
niet steeds storen
Nelly had een heel leuke rol in 'Nonsens' musical, er staat niet veel van op YT helaas, maar ik kan me goed herinneren dat ze een solo had, waarin ze een jointje moest roken, als non zijnde dus. Toen kreeg ze dan een gieberbui, en dat deed ze minstens 10 minuten, en de hele zaal ging mee plat van het lachen zo goed dat ze dat deed!! Ik hou echt van Nelly!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Nelly ineens oud geworden!
Maar google leert dat ze ook al 76 is
Daar moet je doorheen kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Fann is niet zo gecharmeerd van de pantykousjes
Nou ja zo charmant is Nelly niet echt..quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken.
Tsja die van mij ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja zo charmant is Nelly niet echt..
Dat weer welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Nelly Frijda
Net als Annet Malherbe, leuke actrices!
Precies!! Anne Wil Blankers hebben we ook nog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Nelly Frijda
Die 3 zijn toch al alledrie dood?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!! Anne Wil Blankers hebben we ook nog.
En van de nog oudere (en dus dooie) generatie waren natuurlijk Ank van der Moer en Mary Dresselhuijs pure klasse.
OK en wanneer ga jequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef just me het volgende:
Pfff daar ging een hoop tijd inzitten, betaalbare tickets voor Portugal gevonden en ook een betaalbare huurauto.
Annet ken ik alleen als Juffrouw Janniequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Nelly Frijda
Ja, alleen Anne Wil Blankers doet het nog.quote:
EN Gooische vrouwen tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Annet ken ik alleen als Juffrouw Jannie
leuk! fijn voor jequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef just me het volgende:
Pfff daar ging een hoop tijd inzitten, betaalbare tickets voor Portugal gevonden en ook een betaalbare huurauto.
Oh leuk JM, Portugal!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:50 schreef just me het volgende:
Ja dan heb je een auto wel nodig maar das toch niet zo duur meer tegenwoordig met de crisis ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef just me het volgende:
In de zomervakantie! We komen aan op Lissabon, gaan dan een weekje naar schoonmoeders, daarna samen stap voor stap rustig naar Porto waar we dan weer vandaan vliegen!
voor wat precies? Vliegen en Hotel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef just me het volgende:
Nou... ik vind 350,00 niet echt goedkoop
Portugal is leuk maar mijn schoonmoeder....quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Portugal is leuk maar mijn schoonmoeder....
Och hemeltje, is dat een pittige portugese of een pittige emigrante met haar op de tanden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Oh hebben we dat probleem,,,, Wees blij dan dat je een auto hebt, kun je altijd zeggen ik ga effen naar het strand ....quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een nederlandse die daar 30 jaar geleden naar toe vertrokken is. Maar ik hou het er wel 'n weekje uit én in de week dat wij er zitten zitten er ook nog mijn zwager, schoonzusje en 2 kids uit braboland. Schoonmoeder heeft een heerlijk groot huis met veel privé ruimte! We hoeven niet constant op elkaars lippen te zitten. Zwembad in de tuin, dus qua accomodatie niet te klagenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och hemeltje, is dat een pittige portugeese of een pittige imigrante met haar op de tanden?
peugeot 107... maar dan wel met airco!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik niet veel, afhankelijk natuurlijk weer wat voor klasse auto
Espadanal, vlakbij Tabuaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Dan valt het wel weer mee toch,,,, In he eentje zou je er echter niet naar toe gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een nederlandse die daar 30 jaar geleden naar toe vertrokken is. Maar ik hou het er wel 'n weekje uit én in de week dat wij er zitten zitten er ook nog mijn zwager, schoonzusje en 2 kids uit braboland. Schoonmoeder heeft een heerlijk groot huis met veel privé ruimte! We hoeven niet constant op elkaars lippen te zitten. Zwembad in de tuin, dus qua accomodatie niet te klagen
Nou, dat klinkt eigenlijk wel heel goed JM. En inderdaad, een week is alles wel uit te houden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een nederlandse die daar 30 jaar geleden naar toe vertrokken is. Maar ik hou het er wel 'n weekje uit én in de week dat wij er zitten zitten er ook nog mijn zwager, schoonzusje en 2 kids uit braboland. Schoonmoeder heeft een heerlijk groot huis met veel privé ruimte! We hoeven niet constant op elkaars lippen te zitten. Zwembad in de tuin, dus qua accomodatie niet te klagen
Ik denk dat ik eens een keer gestreept, of gespikkeld ga als wij op Malta zijn!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
kun je altijd zeggen ik ga effen naar het strand ....
Die is niet echt groot, afhankelijk van het aantal personen natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef just me het volgende:
peugeot 107... maar dan wel met airco!
In principe 2 personen en m'n schoonmoeder mag wel achterin zitten als we ergens naar toe gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is niet echt groot, afhankelijk van het aantal personen natuurlijk
Trusten JMquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef just me het volgende:
morgen vroeg op mijn werk zijn dus nu op tijd naar bed!
ja, en bij een meer met een watervalquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef just me het volgende:
Sacha, lekker in de bergen?
Mijn andere zwager woont daar zo'n 100 km vandaan vlakbij Coimbra.
Voor 2 weken is dat 25E per dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef just me het volgende:
Nou... ik vind 350,00 niet echt goedkoop
Dat wordt watervallen dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en bij een meer met een waterval![]()
en verder een heleboel niets
Storm op komst?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef sacha het volgende:
*zandzakken voor de deur en slapen gaat*
Das ook wel een hele uitdaging, Moet je wel zorgen dat ie aan de raam kant mag zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
zin in, en de Aap mag eindelijk vliegen (grootste wens)![]()
*door spaart*
Daar zijn eilanders aan gewend.. Dont worry. het eiland zelf heeft zich er waarschijnlijk al naar gevormd, Morgen spreken we je wel weer... Droom zachtquote:
gadverdammequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
Maar Sas ik hoor net het nieuws, Terschelling kan mogelijk problemen hebben ... Niets over je eiland. Maar ok deze nacht zal ik Fann proberen te vergeten in mn dromen om jouw pittig nieuwe korte kapsel te laten verschijnen....
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
Denk dat de rest naar bed is volgens mij..
Uit de oude doos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Gezien in een stuk met Kitty Courbois, Joop Admiraal en Jacques Commandeur.
helaas.... er komt nog 150,00 bij omdat het one way is!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef golfer het volgende:
350 voor 2 weken autohuur vind ik niet echt duur.
Leuk ! maar nee ik kom nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:56 schreef golfer het volgende:
Komen jullie ook allemaal zondag a.s naar het optreden van B. in Het Patronaat van Haarlem?
Eerst treedt B. op en vervolgens een maand later treedt ook een C. daar op.
Ben je dan jarig?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet 3 februari cadeaus uitpakken.
En heel erg zoet volgens mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een Suikerwafel met slagroom bij de koffie is errug lekker kan ik jullie vertellen
lulligquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
http://www.rkz.nl/nieuws_(...)er_sociaal_plan/1558
En dus ligt B. er ook uit.![]()
![]()
ojee, de zorg wordt uitgekleedquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Slecht nieuws helaas. En dat sociaal plan zal waarschijnlijk ook niet veel opleveren ..quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Ahhhhhh godverrrrrrrrrr. Wat klote voor. Bluezzje maar ook voor alle anderen die het ook treft. Sterkte!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Kut zeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
![]()
Al een tijdje Fannquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis echt crisis volgens mij, je hoort niet anders...
Sterkte Bluezz !
je hoort het gewoon steeds vaker om je heen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja weet ikmaar je gaat het wel steeds meer merken bedoel ik
Ja dat bedoel ik, een soort van ''niemand is meer veilig'' gevoel krijg je danquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
je hoort het gewoon steeds vaker om je heen!
op zulke momenten ben ik dan wel weer stiekum blij dat ik geen kinderen hebquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben bang dat het nog erger gaat worden.
Dit jaar studeert mijn dochter af, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze een passende baan gaat vinden, zoals velen met haar.
En zo is het altijd wat, want hoeveel ik ook van mijn kinderen hou af en toe denk ik ook wel eens: Hmmm, was toch wel makkelijk geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
op zulke momenten ben ik dan wel weer stiekum blij dat ik geen kinderen heb![]()
maar ik heb ook wel eens momenten (niet vaak) dat ik denk, hmmmmmm was misschien
toch wel leuk geweestdus dat zegt ook niet alles
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo is het altijd wat, want hoeveel ik ook van mijn kinderen hou af en toe denk ik ook wel eens: Hmmm, was toch wel makkelijk geweest
Mijn dochter doet HRM en wil dan het liefst de training en coaching kant op, daar zit nog wel beweging in maar het is overal slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef just me het volgende:
Soms hebben de kids wel geluk hoor, mijn zoon heeft vanuit een baan naar een andere baan (psycholoog) gesolliciteerd en is aangenomen. Ben ik ook wel super trots op
Wat voor studierichting doet jouw dochter Deissy ?
Dat is inderdaad heel veel geluk hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef just me het volgende:
Soms hebben de kids wel geluk hoor, mijn zoon heeft vanuit een baan naar een andere baan (psycholoog) gesolliciteerd en is aangenomen. Ben ik ook wel super trots op
Wat voor studierichting doet jouw dochter Deissy ?
Met veel crisissen in het werk is wel degelijk training en coaching nodig!Maar een goede baan vinden is wel lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter doet HRM en wil dan het liefst de training en coaching kant op, daar zit nog wel beweging in maar het is overal slecht.
Zeker ! ik doe meequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:11 schreef just me het volgende:
Zonder geluk vaart niemand wel en dat geluk wensen wij haar toe
Dat is nogal wat !quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn vandaag 75 ontslagen gevallen.
Een slagveld.
Wat een kutdag. Kuttijd.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn vandaag 75 ontslagen gevallen.
Een slagveld.
Wat een kutdag. Kuttijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |