Hier klaart het nu op, dus ik ga nu maar meteen werkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:05 schreef Rafierafie het volgende:
Op naar het mooie weer!
Maar vandaag nog niet
Omdat als je dat altijd doet en bij iedereen zou doen wordt het een zooitje binnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:13 schreef superkimmi het volgende:
vrijdag 31 mm regen hier.. wow xD
Omdat ik zaterdag een wijkje extra wegbreng, vroeg ik of ik ook eerder kon beginnen. Ja hoor, dan mocht ik wel de post komen ophalen op het sorteercentrum.. waarom mag dat niet gewoon altijd dan
Wen d'r maar aan. Hier mogen we ook al heel lang niks meer ophalen. En dat terwijl ik nooit bij iemand in zijn nek heb staan hijgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef superkimmi het volgende:
ja, maar nog geen 3 maanden geleden gebeurde dat altijd bij ons.. toen sorteerde ik nog zelf voor, maar ook mensen die dat niet doen kwamen de wijken gewoon op depot halen als ze dat wilden..
Ander bijbaantje? Vertel!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:55 schreef superkimmi het volgende:
Was er al wel aan gewend hoor
Jammer dat mn favoriete tc zaterdag niet op depot is..
heb trouwens toch maar gesolliciteerd op een ander bijbaantje
vond het wel origineelquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:05 schreef Rafierafie het volgende:
Op naar het mooie weer!
Maar vandaag nog niet
als je nodig bent breken alle wetten,raar maar waarquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:13 schreef superkimmi het volgende:
vrijdag 31 mm regen hier.. wow xD
Omdat ik zaterdag een wijkje extra wegbreng, vroeg ik of ik ook eerder kon beginnen. Ja hoor, dan mocht ik wel de post komen ophalen op het sorteercentrum.. waarom mag dat niet gewoon altijd dan
toch iemand die een keer de winkel induikt(winkel cao ligt ook beter)maar een winkel kan soms ook zwaar/vermoeiend zijn,zeker als je zeurklanten krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef superkimmi het volgende:
gewoon als winkelmedewerker bij de action. Niet heel speciaal, maar ben al maanden aan t kijken voor een andere vacature (ook vanwege alle gebeurde en aankomende postbode pest maatregelen ja).. en nu stonden er twee.. de tweede solliciteer i vandaag op, winkelmedewerker bij de kruidvat
Zou het liefst buiten blijven werken, maar daar is nu eenmaal heel weinig in de bijbanen branche, of ik moet mensen gaan lastigvallen moet producten.. waar ik ECHT GEEN zin in heb
ook het binnenwerk is zwaar veranderd,je moet in 10 sec. een wijk voorbereiden dan is het buiten wat meer vrijheidquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wen d'r maar aan. Hier mogen we ook al heel lang niks meer ophalen. En dat terwijl ik nooit bij iemand in zijn nek heb staan hijgen
Op den duur is het voor de meeste mensen niet meer mogelijk om de post nog op te gaan halen als er zoveel VBG'en gaan sluiten.
Ik moet er niet echt aan denken om weer terug te gaan naar een gewone winkel. Ik heb jarenlang op zaterdag en zondag bij de Hema gewerkt in het restaurant. Sommige klanten haalden echt het bloed onder de nagels vandaan. Onuitstaanbaar! Om nog maar niet te spreken over die aso's die tijdens het afrekenen gewoon doorgaan met bellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef superkimmi het volgende:
nou, ik heb op mijn 17e een halfjaar fulltime in de supermarkt gewerkt.. als assistent kw-chef.. en i vond t superleuk! Maar wist dat t tijdelijk was, want wilde verder studeren..
Dus weet wat t is.. en ik ben voor de meeste supermarten nu te duur, maar probeer t daarom bij andere winkels, misschien dat mijn ervaring in de detailhandel helpt
Ik ben zelf nog hard op zoek naar een baan waar ik meer uren mee kan maken en dus wat meer geld mee kan verdienen. Die paar uurtjes die ik nu iedere dag werk zetten ook geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:19 schreef superkimmi het volgende:
ja, kan ik me wel voorstellen.. gelukkig is t voor mij nu maar een bijbaantje en wil gewoon meer uurtjes draaien dan bij de post.. en zeker zijn dat ik alles betaald krijg enzo
Ik was vol goede moed meteen na de HAVO begonnen aan een opleiding medisch lab onderzoek maar besloot na een jaar dat het niks was. Vervolgens ben ik vertrokken naar Vietnam voor rondreis en vrijwilligerswerk en daarna wist ik nog steeds niet wat ik wilde doen. Zodoende werk ik nu voor de post.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:33 schreef superkimmi het volgende:
ja, goed weten wat je wil is belangrijk.. dat is een van de redenen dat ik er ook een tijdje ben uitgestapt en fulltime ging werken.. Veel mensen noemden het onverstandig, maar daardoor doe ik nu wel een studie op de universiteit en haal ik alles zonder problemen.. omdat ik nu veel gedrevener ben dan in 5vwo toen ik tijdelijk stopte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |