SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die Tiendalli speelt helemaal baas...
Hoe kan Janmaat de voorkeur boven hem krijgen.
Chico Flores (beste CB van PL) geblesseerd D:!![]()
Je weet dat City zo gaat scoren. Zo vervelend
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Dos37 het volgende:
Je weet dat City zo gaat scoren. Zo vervelend![]()
![]()
Dat was een penal
Man man man, in deze match moet je geen punten laten liggen...
Als Arsenal tegen Liverpool verliest, tegen Stoke gelijk.
Swans winnen 2 keer = we staan boven Arsenal.![]()
Genot
de gea; jones, smalling, vidic, evra; carrick, anderson; welbeck, rooney, kawaga; RvP
Sterke opstelling, aanvallend ook, vast leuk om naar te kijken.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
GodverdommePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zo mag ik het graag zien. Nu nog een goaltje voor RvPPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Verdiend ook voor hem, beste speler op het veld tot nu toequote:
Nemanjaaa, oooooh, Nemanjaaaa, oooh..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
fuck RvP. Rooneyquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef Dos37 het volgende:
Zo mag ik het graag zien. Nu nog een goaltje voor RvP![]()
![]()
Zo Arsenal is lekker uit de startblokken gekomen, hopelijk kunnen ze het nu afmaken voordat het straks weer inkakt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:![]()
Doe eens normaal. Elke keer dat zogenaamde ''laat ik eens doen of ik fanatiek voor Feyenoord/Arsenal ben, misschien vinden de mannen hier me dan cool" begint doorzichtig te worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Doe eens normaal. Elke keer dat zogenaamde ''laat ik eens doen of ik fanatiek voor Feyenoord/Arsenal ben, misschien vinden de mannen hier me dan cool" begint doorzichtig te worden.Shreyas vind me niet cool, nou dan ga ik maar weer gauw de Viva lezen!
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef alors het volgende:
[..]Shreyas vind me niet cool, nou dan ga ik maar weer gauw de Viva lezen!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ergens vind ik je wel liefquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
arsenal
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
United nog 1 erbij en het is over
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik zie het eerder 2-2 worden. Ze houden geen bal vast.quote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
beetje jammer inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zie het eerder 2-2 worden. Ze houden geen bal vast.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: