Vermelding in het NOS Journaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Bitterlemon het volgende:
![]()
![]()
Dit topic verdient meer dan een TTT.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef __MRCL het volgende:
Zijn gewoon de ouders van TS
Haha nee, nu geloof ik het wel!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de vage foto, maar hier dus de geweldige mensen die deze grap mogelijk hebben gemaakt
haha ja al helemaal als je beseft dat bert de afgelopen 3 dagen al door had wat er aan de hand wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:08 schreef Palomar het volgende:
haha lachen dit. Ik wacht nog even op de samenvatting met hoe alles nou precies is gegaan
onderweg naar huis denk ikquote:
Bert!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de vage foto, maar hier dus de geweldige mensen die deze grap mogelijk hebben gemaakt
Ja, die moest nog een pokke eind reizenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
onderweg naar huis denk ikHij moest toch nog een stuk met de trein van Weert naar zijn huis?
hij zag de potentie van deze mooie grap zelf ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
Wel vet hoe Bert gewoon even L1 ook hosselt haha.
Haha! Echt geweldig dit! Bertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich ook wel weer jammer, nu wist Bert al wat hem ging overkomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja al helemaal als je beseft dat bert de afgelopen 3 dagen al door had wat er aan de hand was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |