Of L1 heeft dat al gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daarvoor moeten we contact opnemen met Groupon
Kan TS Groupon niet daarvoor aanklagen ivm privacy?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:03 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
groupon stuurde ts zijn email naar bert
Zijn er nog meer detectives online?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef iBenny het volgende:
Voor de mensen die niet zijn overtuigd....
Vergelijk de toetsenborden:
Foto uit Bertjes mail: http://i.imgur.com/2sBAIaY.jpg
Foto van Bert bewijs: http://i.imgur.com/1XBgvxS.jpg
Bert
spannondddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Of L1 heeft dat al gedaan.
Mano kwam uit Weert, weet eigenlijk niet waar TS vandaan kwam? Maar ik geloof het nu ondertussen ook wel hoor, wat een bazenactiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga je niet 35453km reizen en ook nog eens Cat22 'fucken'
Mij fuck je niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga je niet 35453km reizen en ook nog eens Cat22 'fucken'
Haha wat geniaal dit!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de vage foto, maar hier dus de geweldige mensen die deze grap mogelijk hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de vage foto, maar hier dus de geweldige mensen die deze grap mogelijk hebben gemaakt
[ afbeelding ]
Yeaah, echt bewijs! Jullie zijn echt geniaal!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hierzo!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
[..]
Zijn er nog meer detectives online?
Zien er sympathiek uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
je klepje van je pc staat nog open pas op dat je er niet met je knie er tegenaan stootquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
[..]
Zijn er nog meer detectives online?
Ik zit gewoon met een big smile te kijken man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met een big smile te kijken man.
prachtig tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zit gewoon met een big smile te kijken man.
Haha, ik denk direct aan Henk en Ingridquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je flink wat edit-skills nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:06 schreef SharQueDo het volgende:
Straks gaan we roepen dat het filmpje ook fake zou zijn.
Bertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |