Bert!!!! Wat leuk!!quote:
Medion pc. Dit moet een digibeet zijn.quote:
Godsamme Bert, je bent het!quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Dank je, Moira.
Ik heb al vanaf zondag kunnen genieten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef JochemP het volgende:
Bert bestaat niet tot ik een filmpje heb gezien.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef aight1 het volgende:
Bert leek mij een verstandig mens, verstandige mensen drinken geen Heineken. Faker dus.
dat is toch voor ts enzo zie je die gulpener niet ofzo?quote:
groupon had de mailaddressen verwisseldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Maar nu de vraag... Hoe kwam Bert aan het emailadres van TS?!
Hoe danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
groupon had de mailaddressen verwisseld
Misschien zit wel iedereen in het complot behalve jij...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Fopje het volgende:
Maar dan moet Cat22 ook in het complot zitten. Dat geloof ik niet gezien haar reacties hier.
Nee, in de vorige delen was te zien aan de reacties van sudokulover dat hij het liever niet wilde dat Cat22 langs zou komen om gedag te zeggen. Zoek het maar, duurt minstens een paar keer voor hij definitief ja zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Fopje het volgende:
Maar dan moet Cat22 ook in het complot zitten. Dat geloof ik niet gezien haar reacties hier.
Dit weet ik wel zeker. Daarom is pics met bloemen gewoon echt. Klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Fopje het volgende:
Ja, iidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Zie die tabs... Hij heeft zijn eigen naam gegooglet
bert heeft een vrouw?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef -niemand- het volgende:
goede troll.
ik zie maar 2 glazen/flessen. toevallig is TS met mano samen.
ik zie 2 mobieltjes. 1 smartphone en 1 ''domme'' telefoon.
conclusie: TS is naar het station gekomen. heeft de bos bloemen opgepikt en zit nu bij mano te zuipen.
die flesjes zijn gewoon in de glazen ingeschonken hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
bert heeft een vrouw?
heineken van ts en mano
twee glazen bert en vrouw want gulpener is limburgs
TS heeft bedacht dat Bert uit limburg komt, minder ver reizenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
bert heeft een vrouw?
heineken van ts en mano
Links staan ook nog twee glazenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
die flesjes zijn gewoon in de glazen ingeschonken hoor.
Heineken drinken als er ook ander bier isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:50 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
bert heeft een vrouw?
heineken van ts en mano
Ik heb een werkmobieltje, mijn vrouw ook, daarnaast hebben we nog twee prive-telefoons. Dus daarom ben ik ook maar een troll?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef -niemand- het volgende:
goede troll.
ik zie maar 2 glazen/flessen. toevallig is TS met mano samen.
ik zie 2 mobieltjes. 1 smartphone en 1 ''domme'' telefoon.
conclusie: TS is naar het station gekomen. heeft de bos bloemen opgepikt en zit nu bij mano te zuipen.
Dat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Krakimolo het volgende:
Of Bert nu echt is of niet, dit is gewoon geniaal!
Wat een held ben je tochquote:
ik wil het best opnemen maar krijg het dan niet van mijn humax af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Ben echt benieuwd naar het filmpje. Morgen L1 kijken natuurlijk. Vast wel iemand die dat wilt opnemen ook.
Legendarisch
Wijze woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Je mag het geloven of niet, maar ik kende Mano en sudokulover niet voordat dit topic begon te lopen. En ook hier blijft een kleine twijfel, omdat ik van hen nog niets heb gehoord. Maar die foto met de bos bloemen (die ik dus heb gezien, kwam sudokulover mee het station uitlopen toen ik aankwam) overtuigt mij best wel hoor.
Waarbij het natuurlijk nog zo kan zijn dat de mannen naar Mano thuis zijn gegaan, een biertje hebben opgetrokken en foto's hebben gemaakt.
Maar dan hebben ze mij en heel wat andere fokkers in ieder geval wel een leuke avond bezorgd. Waarvoor hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |