quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!
Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?
Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/
Ronde 1 is gestart op 23 januari 2013 en loopt op dit moment nog.
Ronde 2 inschrijvingen zijn geopend! Lees meer hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrière?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
De database zal de grootste voetballanden in Europa bevatten en starten in Nederland in juli 2012. Het kan dus zijn dat je in Zuid Amerika belandt na een aantal seizoenen, of dat je onderin de Italiaanse serie B bengelt. Dit is afhankelijk van jouw keuzes aan het begin.
We zijn de eerste ronde gestart op 23 januari 2013. Ronde 2 zal kort na 1 februari 2013 starten met een aantal nieuwe regels.
Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde voor zijn potentieel.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale “Fok! als speler” forum, zoals je hierboven vind.
Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Hoe zit het met onze abilities dan? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability. (wat je nu bent)
Ben je 17 jaar, dan is je CA 100.
Ben je 18 jaar, dan is je CA 110.
Ben je 19 jaar, dan is je CA 120.
Ben je 20 jaar, dan is je CA 130.
Ben je 21 jaar, dan is je CA 140.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Aan het einde van het seizoen 2019/2020 worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
5. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
8. Iedereen kiest dezelfde club! Wat nu?
Dit is tricky. Het wordt één database, waar men dus samen kan komen te spelen. Tot de deadline mag je wel je speler aanpassen en dus ook de club. Als je aanpast, gaarne de hele inschrijving opnieuw plaatsen voor overzicht.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Ronde 1
Ronde 2: Inschrijving geopendI love my mispoken words.
Ja, toch erg vreemd. Bij Temperament is het dus weer precies andersom.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
I believe that when it comes to controversy the higher the number the more controversial a player.
For instance...
Allan McGregor who has been fairly controversial has a rating of 18 out of 20
Joey Barton has 20 out of 20
Theo Walcott on the other hand only has 1 out of 20 for controversy.
Ja klopt, maar wel handig om te weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, toch erg vreemd. Bij Temperament is het dus weer precies andersom.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wel handig om te weten.
controversy - how controversial a player is. so a lower att. means he is less controversial and less likely to act like a prima donna.
injury proneness - how susceptible a player is to injury, meaning how likely he will get injured. so the lower the stat the less likely he is to get injured.
temperament - how well a player keeps his temper on and off the field. so the lower the stats the more likely a player losses it and starts beating people.
Ha "broertje" van 2.10mquote:
Even snel mijn bijnaam toevoegen: Ragnarok (einde van de wereld, "twilight of the gods"). Tegenstanders gaan KAPOT als ze tegen me moeten spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is niks voor niks 'Groot'
Niks voor niks , nik voor niks, niets voor niets, niet voor nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is niks voor niks 'Groot'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenstanders gaan KAPOT als ze tegen me moeten spelen
Van smoothe flairplayer Garrus naar bikkelharde teringlijer Ragnar, wie had dat verwachtquote:
Ragnar. Prachtige naam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van smoothe flairplayer Garrus naar bikkelharde teringlijer Ragnar, wie had dat verwacht
Ik doe hetzelfde, maar dan van een stuk Beton naar een sambadanserquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van smoothe flairplayer Garrus naar bikkelharde teringlijer Ragnar, wie had dat verwacht
Niets voor niets dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niks voor niks , nik voor niks, niets voor niets, niet voor niets![]()
Daarom speelt 'ie ook bij Viking FKquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ragnar. Prachtige naam.Doet me denken aan een meedogenloze Viking.
3x is scheepsrecht..quote:
Ik heb bewust gekozen voor Engels ipv Amerikaans omdat de speler anders geen WK/EK kan spelen en die wedstrijden in Amerika etc zijn crapquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3x is scheepsrecht..
Niet voor niets
Tijd om mijn temprament 1 nog even aan te passenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wel handig om te weten.
controversy - how controversial a player is. so a lower att. means he is less controversial and less likely to act like a prima donna.
injury proneness - how susceptible a player is to injury, meaning how likely he will get injured. so the lower the stat the less likely he is to get injured.
temperament - how well a player keeps his temper on and off the field. so the lower the stats the more likely a player losses it and starts beating people.
Hovenier is iig m'n broertje, we doen alles samenquote:
HULK SMASH!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Tijd om mijn temprament 1 nog even aan te passen![]()
.
Droomkoppelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
De teams met perfecte jeugdopleidingen
Chelsea
Man Utd
Southampton
Tottenham
LOSC Lille
RC Lens
Barcelona
Dynami Kyiv
Shakhtar
1 niveau eronder:
Boca
Velez
Arsenal
FC Bayern
Ajax
FC Sochaux-Montbe
Hoffenheim
River
Anderlecht
Everton
Middlesbrough
FC Nantes
Olympique Lyonnais
Stade Rennais FC
Leverkusen
Stuttgart
Feyenoord
FC Porto
Sporting
R. Madrid
Dnipro (no youth academy)
Los Angeles
Metalurd D (no youth academy)
Viitorul
Toronto FC
Standard
Aston Villa
Blackburn
Man City
Girodins Bordeaux
Dortmund
PSV
Inter
Juventus
Benfica
Bursaspor (no youth academy)
__
En mede daarom wil ik dus bij Ajax blijven, Dion.Sorry. Probeer me maar uit de basis te spelen.
Ga anders lekker naar Feyenoord of PSV, die hebben precies dezelfde jeugdopleidingquote:
Of kom gezellig naar Anderlechtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga anders lekker naar Feyenoord of PSV, die hebben precies dezelfde jeugdopleiding
Jeboi Lindgrinaldinaldinhão laat zich niet uit de basis spelen.
misschien toch maar naar ajax gaan dan, speelt er nog geen fok rechtsback daar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
De teams met perfecte jeugdopleidingen
Chelsea
Man Utd
Southampton
Tottenham
LOSC Lille
RC Lens
Barcelona
Dynami Kyiv
Shakhtar
1 niveau eronder:
Boca
Velez
Arsenal
FC Bayern
Ajax
FC Sochaux-Montbe
Hoffenheim
River
Anderlecht
Everton
Middlesbrough
FC Nantes
Olympique Lyonnais
Stade Rennais FC
Leverkusen
Stuttgart
Feyenoord
FC Porto
Sporting
R. Madrid
Dnipro (no youth academy)
Los Angeles
Metalurd D (no youth academy)
Viitorul
Toronto FC
Standard
Aston Villa
Blackburn
Man City
Girodins Bordeaux
Dortmund
PSV
Inter
Juventus
Benfica
Bursaspor (no youth academy)
__
En mede daarom wil ik dus bij Ajax blijven, Dion.Sorry. Probeer me maar uit de basis te spelen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
misschien toch maar naar ajax gaan dan, speelt er nog geen fok rechtsback daar?
F'noord/PSV... Jij durftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga anders lekker naar Feyenoord of PSV, die hebben precies dezelfde jeugdopleiding
Jeboi Lindgrinaldinaldinhão laat zich niet uit de basis spelen.
Een Nederlander die een Duitser adopteertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Silv, balzak, je speler is Nederlands/Duits en hij spreekt geen Duits?
Mijn speler is Zwitsers en spreekt geen Frans of Duits.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hem nog wat te tweaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook geen Zwitsers?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mijn speler is Zwitsers en spreekt geen Frans of Duits.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik twijfel ook een beetje. Een SC Heerenveen oid is ook wel mooi. Ik denk dat ik zoiets ga doen. Die zijn ook goed met Scandinaviërs
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
Oké Dion. Ik wens je veel succes bij Ajax. Ik zwaai wel als ik je passeer op de ranglijst.
Ach ik heb een Italiaans sprekende Nederlander, met Engels als tweede nationaliteit en als droom om bij Bayern München te spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Atalanta, baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach ik heb een Italiaans sprekende Nederlander, met Engels als tweede nationaliteit en als droom om bij Bayern München te spelen.
edit: Atalanta als club trouwens
Uiteraard, als er iets door komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Is er uberhaupt nog iemand geinteresseerd in de huidige game
Ik natuurlijk. Kijken of Fokke nog naar de Eredivisie kan promoveren!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ikke wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb mijn speler opgegeven. Zal wel eeuwig bij Sparta blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Jeb0i is zo goed als uitgegroeid op zijn 22/23'ste en ik speel bij Petersborough. Ik had er IETS meer van verwacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Petr welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jeb0i is zo goed als uitgegroeid op zijn 22/23'ste en ik speel bij Petersborough. Ik had er IETS meer van verwacht.
Niemand is echt wereldtopniveau geworden btw.
Heldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zit hem nog wat te tweaken.
Edit: Zo. Nu is hij Nederlands/Duits en spreekt alleen Engels/Frans.
Jij hebt in deze game ook niet echt veel minuten gemaakt voor Ajax toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jeb0i is zo goed als uitgegroeid op zijn 22/23'ste en ik speel bij Petersborough. Ik had er IETS meer van verwacht.
Niemand is echt wereldtopniveau geworden btw.
Ik volg het nog wel alleen de situatie met mijn speler al sinds seizoen 1 hetzelfde. Niet echt boeiend dus. Ik vind het wel leuk om de anderen te volgen overigens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua voetbal, niet qua lengte.
Nee, maar de CA's en PA's waren nogal random en ik had mijn fysiek verkeerd gekozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij hebt in deze game ook niet echt veel minuten gemaakt voor Ajax toch?
Leuk om andere te volgen? Er zijn er maar 3 van de 30 die het vrij goed doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:36 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik volg het nog wel alleen de situatie met mijn speler al sinds seizoen 1 hetzelfde. Niet echt boeiend dus. Ik vind het wel leuk om de anderen te volgen overigens.
Vergeleken met CJ doen ze het allemaal goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk om andere te volgen? Er zijn er maar 3 van de 30 die het vrij goed doen
Een zelfmoordpoging doen en daarna de Noordzee inlopen = uberdodelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ikke wel.
Ik wacht tot Maxwell in de goot beland of een zelfmoordpoging doet en de Noordzee bij Brighton in loopt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je alles eruit perst, dan kom je op niveau Van Persieechter zal lang niet iedereen zijn volledige potentieel halen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
Miguel speelt al z'n hele carrière bij Boca zonder huurbeurten. Wie hebben er nog meer maar 1 club gehad?
Ja ik, ben serieus benieuwd of Ulfie hoger dan vvv komt, aangezien hij steeds uitblinker is daar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
direct een spammer op het force blabla forum. Ook nog eens in mijn topic gvd!
Dat lopen is de poging.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Een zelfmoordpoging doen en daarna de Noordzee inlopen = uberdodelijk
Hier ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
Miguel speelt al z'n hele carrière bij Boca zonder huurbeurten. Wie hebben er nog meer maar 1 club gehad?
clzntcpmku?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
Is banned nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
Ahaquote:
Wat een fokking baas was dat!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
MAXIM TSIGALKOWe hebben een kenner!!
Volgende game wordt ik Evandro Roncattoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
En een editie of wat later Sergey Kisliyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een fokking baas was dat!
Cherno Samba![]()
Kim Kallstrom
Kennedy!
Allemaal bazen
wordt ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgende game wordt ik Evandro Roncatto
Oh ja, return of the legend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En een editie of wat later Sergey Kisliy
[..]
wordt ik
Roncatto was wel een baas. Net als Pablo Vitti
Wordt ik.. Ik moest meteen denken aan gisteren in het FUT topicquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En een editie of wat later Sergey Kisliy
[..]
wordt ik
Roncatto was wel een baas. Net als Pablo Vitti
Wat een lul is het ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef Sejt het volgende:
Dion ook naar Duitsland!! oh wacht
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:48 schreef Sejt het volgende:
Garrus wil meer zekerheid speeltijd. En geld.
[ afbeelding ]
Wit-Russisch ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef CarlosJacques het volgende:
Overigens wie kan mij vertellen wat de taal is in Wit Rusland? Is dat Wit Russisch of iets anders?
Volgens Wikipedia is Wit-Russisch de officiële taal samen met het Russisch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef CarlosJacques het volgende:
Overigens wie kan mij vertellen wat de taal is in Wit Rusland? Is dat Wit Russisch of iets anders?
Hij moet worden gekeurd door een van de administrators.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef BlaBla87 het volgende:
Ho, doe ik iets fout of is mijn nieuwe discussie voor speler plaatsen mislukt?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:47 schreef Sejt het volgende:
Dion ook naar Duitsland!! oh wacht
[ afbeelding ]
Echt hequote:
Klopt het dat mijn topic daar nog niet zichtbaar is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Sejt het volgende:
Dion maakt debuut bij nieuwe club.
[ afbeelding ]
Ik zal er zo naar kijken, moet 'm namelijk goedkeuren, dan komt ie tevoorschijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:54 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Klopt het dat mijn topic daar nog niet zichtbaar is?
Of moet ik het helemaal opnieuw doen?
Ah oke dacht al half uur bezig geweest met dubben hoe ik hem zou invullenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal er zo naar kijken, moet 'm namelijk goedkeuren, dan komt ie tevoorschijn.
Weer iemand die naar Sankt fucking Pauli gaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Sejt het volgende:
Springer richting Duitsland... en deze keer niet Twente.
[ afbeelding ]
Tsjaaa.. Ze zijn wel vorig seizoen 2e geworden en 4 seizoenen geleden kampioen, én er zit veel geld in FM, maar top is het niet. Wel leuk dat ik dan tegen andere Fokkers in actie kom! Erg toevallig ook dat het Nederland is gewordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef Sejt het volgende:
Park aan einde van contract naar Vitesse!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef Sejt het volgende:
Park recordhouder bij Nantes!
[ afbeelding ]
Prachtige clubquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef Sejt het volgende:
Thad uitgeleend aan Edmonton voor komend seizoen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga je bij Twente weer 4 jaar doen over het veroveren van een basisplaats?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef Sejt het volgende:
Dion maakt debuut bij nieuwe club.
[ afbeelding ]
Vrijdagavond sluit de inschrijving. Dan moeten jullie nog aangemaakt worden in de database op de VPS, die hopelijk donderdag of uiterlijk vrijdag draait. Dan kunnen we ergens komend weekend startenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, wanneer wil je de 2e game eigenlijk starten?
Hoger nummer, meer vuile overtredingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, wordt bij 'Vuile overtredingen' bij een 1 juist veel vuile overtredingen gemaakt of juist totaal niet?
Bijna niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef Spoortie het volgende:
Sejt, wordt bij 'Vuile overtredingen' bij een 1 juist veel vuile overtredingen gemaakt of juist totaal niet?
Zie bovenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef Spoortie het volgende:
Nee, dat mag je zelf kiezen. Degene die je niet invult, vult FM voor je in.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Spoortie het volgende:
En moet je bij de verborgen eigenschappen ook verplicht overal iets bij invullen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hahaha geniaal altijd die regen namen.
Nordin Bergkamp en Kees Amrabat in Oranje in 2030.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:09 schreef CarlosJacques het volgende:
Hahaha geniaal altijd die regen namen.
Nordin Bergkamp en Kees Amrabat in Oranje in 2030.
Sinds de winterstop:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet Garrus nog mooie (nieuwe) dingen bij AZ? Laatste wat ik in m'n topic zag was 7 wedstrijden, 5 assists
Mja, dat is bij mij hele lage prioriteit. Misschien dat iemand zich geroepen voelt om dat actiever bij te houden voor de nieuwe ronde?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
Moet de Wall Of Fame inmiddels niet geüpdate worden? Seizoen 2012/2013 is la lang voorbij
Speelt Griggje nog wat na de winter? Toch niet totaal kansloos bezig met Brightonquote:
Sinds 1 januari:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speelt Griggje nog wat na de winter? Toch niet totaal kansloos bezig met Brighton
Slaap lekker straksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb afgesloten voor vandaag, sorry
Van hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef Sejt het volgende:
Petr trekt lange neus naar West Brom!
[ afbeelding ]
ja, jij ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef SiebeJ het volgende:
@dudeweiser: zit jij nou ook bij Crewe in ronde2?
Zo dat heeft lang geduurd voor een berichtje zeg ! Gelukkig beweegt futloos weer even.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Sejt het volgende:
En ook Futloos vindt het net.
[ afbeelding ]
ja, al heb ik een neus gemaakt zie ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zit met in-game broer Hovenier bij Viking FK, hij als spits en ik als aangever op MC/AMCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef SiebeJ het volgende:
Hehe, ik in de spits en jij als assistenkoning!
Heb voor deze club gekozen vanwege de 'lagere' league en het uitstekende trainingscomplex
misschien spelen ze wel met twee spitsen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:39 schreef SiebeJ het volgende:
Hehe, ik in de spits en jij als assistenkoning!
Heb voor deze club gekozen vanwege de 'lagere' league en het uitstekende trainingscomplex
Dat is toch juist leuk, om die afweging te moeten makenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Er zitten nu dus ook twee FOK!'ers bij Heerenveen zie ik. Hij als CM (CAM) en ik als ST (CAM).. Dat lijkt me niet heel erg toch?
Bij Ajax kom je er in ieder geval niet meer in, verraderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Er zitten nu dus ook twee FOK!'ers bij Heerenveen zie ik. Hij als CM (CAM) en ik als ST (CAM).. Dat lijkt me niet heel erg toch?
Moet ik die kennen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien spelen ze wel met twee spitsen.
Ik heb voor ze gekozen omdat Powell daar speelde
Dit zijn in ieder geval niet dezelfde natuurlijke posities, pikkedief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij Ajax kom je er in ieder geval niet meer in, verrader
Daar heb ik zeker wel naar gekeken. Heb nog zitten twijfelen om bij Real Madrid 'C' te beginnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef leoon. het volgende:
Hebben jullie een keuze gemaakt voor welke club de beste trainingscomplex in FM heeft? Want dan is mijn keuze voor Beerschot AC zeker niet zo goed
Is daar een lijst van ergens dan? Dan maak ik wel even een nieuwe keuzequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker wel naar gekeken. Heb nog zitten twijfelen om bij Real Madrid 'C' te beginnen
Anderlechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker wel naar gekeken. Heb nog zitten twijfelen om bij Real Madrid 'C' te beginnen
Die heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is daar een lijst van ergens dan? Dan maak ik wel even een nieuwe keuze
Anderlechtquote:
Ach, de jeugdopleiding is hetzelfde. Ik durf niet naar Ajax aan het begin. Ik wil niet falen bij m'n favoriete clubquote:
Chickenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach, de jeugdopleiding is hetzelfde. Ik durf niet naar Ajax aan het begin. Ik wil niet falen bij m'n favoriete club
Dat zal zeker gebeuren met voor sommigen een PA die 30 tot 50 punten hoger is dan deze rondequote:Op woensdag 30 januari 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
Is aan de ene kant ook wel jammer, mijn speler maakt nu pas een 'grote transfer' naar Twente en zou het nu ook nog wel willen volgen. Maar veel van ons hebben een speler die nog steeds ergens in de reserves rondzwerft en ik kan me voorstellen dat zij er op uitgekeken zijn.
Daarnaast was deze 1e ronde ook een beetje een test.
Ik heb het gevoel dat er in de volgende game ontzettend veel mensen gaan vlammen en er om elke prijs veel concurentie zal zijn tussen de Fok!kers, zowel nationaal als Europees
Ja, dit vind ik ook wel wat problematisch. Je kan juist goed de resultaten van zo'n 1e game pas echt goed gebruiken als hij doorgaat tot iets van 2025, anders valt er niet zoveel uit op te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het ook raar dat er al gesproken wordt over een nieuwe game, ik zou deze game wel tot 2025 oid willen zien. Dan is mijn speler van 17 dus 30 geworden, kun je pas echt het een en ander zien. Ook mbt tot de volgende game.
Nog 1 week doorgaan met deze, of in ieder geval tot pak hem beet zondag lijkt mij best oke.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik ook wel wat problematisch. Je kan juist goed de resultaten van zo'n 1e game pas echt goed gebruiken als hij doorgaat tot iets van 2025, anders valt er niet zoveel uit op te maken.
Ik vind het huidige seizoen dan ook nog wel leuk, natuurlijk logisch omdat mijn speler veel speeltijd krijgt en net een transfer heeft gemaakt, maar het was niet zo dat ik het in het 5e seizoen Ligue 2 (wat toch vrij matig is) zat werd ofzo, dan nog vond ik het boeiend om te volgen. Natuurlijk zou ik liever hebben dat mijn speler in de PL zou spelen ofzo maar ja, als je alles vooraf kan bepalen is het juist ook niet leuk meer, het zit hem juist in de onvoorspelbaarheid.
Volgens mij wordt er op het moment ongeveer 1,5 seizoen gedaan per dag, dus dan zouden we nog zo'n 4-5 dagen nodig hebben om op 2025 zitten, lijkt me wel goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog 1 week doorgaan met deze, of in ieder geval tot pak hem beet zondag lijkt mij best oke.
Wel schandalig dat mijn ventje ineens in de grootste poel des verderf gaat spelen, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er op het moment ongeveer 1,5 seizoen gedaan per dag, dus dan zouden we nog zo'n 4-5 dagen nodig hebben om op 2025 zitten, lijkt me wel goed.
Maar Sejt heeft ook een leven dus het ligt ook aan zijn beschikbaarheid
Hier ben ik het wel mee eens, eerst deze ronde afmaken (tot pak 'em beet 2025) voordat we aan de volgende gaan beginnen. Het is jammer voor de gefaalde spelers maar uitstekend voor de goede spelers. Het zou gewoon niet eerlijk zijn om er op (te) korte termijn mee te stoppenquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog 1 week doorgaan met deze, of in ieder geval tot pak hem beet zondag lijkt mij best oke.
Je had ook fav club Feyenoord moeten doen ofzo, dan was hij misschien niet daarheen gegaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel schandalig dat mijn ventje ineens in de grootste poel des verderf gaat spelen, maar je kunt niet alles hebben.
Wat ook zo is, is dat nu van aardig wat spelers dit/komend seizoen een aflopend contract hebben, waardoor ze transfers gaan maken die ze waarschijnlijk óf hogerop óf meer speeltijd gaan brengen. Ultra Ulfie speelt bijvoorbeeld nog bij VVV maar zijn contract loopt volgend seizoen af, die zal waarschijnlijk naar een betere club gaan, het contract van mijn speler liep dit seizoen af en gaat naar een betere club, etc.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, eerst deze ronde afmaken (tot pak 'em beet 2025) voordat we aan de volgende gaan beginnen. Het is jammer voor de gefaalde spelers maar uitstekend voor de goede spelers. Het zou gewoon niet eerlijk zijn om er op (te) korte termijn mee te stoppen
Zondag of maandag aan de volgende game beginnen lijkt me een keurig idee
Ondanks dat ik sta te trappelen voor ronde 2 ben ik het hier he-le-maal mee eensquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
Sowieso is het hele idee om een hele carrière te maken, als je stopt voordat spelers op hun top zijn (geweest) doe je het principe van het idee teniet.
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
Sowieso is het hele idee om een hele carrière te maken, als je stopt voordat spelers op hun top zijn (geweest) doe je het principe van het idee teniet.
Op dit moment heb ik de CA gesteld op het volgende, al neem ik nog voorbehoud voor minimale wijzigingenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef Silv het volgende:
Mooie lap tekst, maakt wel het een en ander duidelijk. Is er trouwens al bekend wat de PA en CA van ronde 2 gaat worden? Behalve dat hij hoger is dan de vorige keer. Kan ik daar wat dingen op aanpassen.
The selected user has been activated successfully.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil me inschrijven voor ronde 2 maar ik krijg maar geen activeringscode van 't forum.
Ah!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
The selected user has been activated successfully.
Ik moet 'm nog goedkeuren, daarna kan jij 'm ook zien. Dus een 2e is niet nodigquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is deze?
Inschrijving aangemaakt, druk op ‘’discussie plaatsen’’, maar geen topic te zien.
Zo nog maar een keer dan, of zie jij het wel Sejt ? (Igor Gluscevic – PBateman1978)
Ah vandaar, ik zie m nu ook, bedankt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog goedkeuren, daarna kan jij 'm ook zien. Dus een 2e is niet nodig
(tegen spam)
Dit is wel goed om te weten, dan wijzig ik misschien nog het 1 en ander.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de CA gesteld op het volgende, al neem ik nog voorbehoud voor minimale wijzigingen
PA zal voor iedereen gelijk zijn, namelijk 185. Dat kan vergeleken worden met een Van Persie. Dat betekent niet dat we straks 30 Robin's hebben rondlopen, want het is een lange weg naar de top, en er kan veel fout gaan, waardoor je je volledige PA niet zal halen
Ik heb geen idee waar dat ligt / welke landquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah vandaar, ik zie m nu ook, bedankt!
Jouw Julio Ricardo Cruz actie inspireerde mij tot het opnieuw maken van mijn eigen favoriete spits ooit.![]()
Weet trouwens niet of het een probleem is om te starten bij Vojvodina, aangezien die league er de vorige keer niet bij zat ?
Servië.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat ligt / welke landAls het in één van de aangevinkte (zie de "LEES DIT EERST" post) landen uitkomt, dan is het geen probleem.
Yesquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef BlaBla87 het volgende:
Als je iets wil veranderen gewoon in de OP van je speler toch?
Yes. Gewoon je OP bewerken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef BlaBla87 het volgende:
Als je iets wil veranderen gewoon in de OP van je speler toch?
I know, hopen dat Hollander een groter succes word als Blaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yesgewoon je OP veranderen. Jeg mag alles nog veranderen tot vrijdagavond 20.00uur
Je moet het ook enigzins aan het lot overlaten he!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Silv het volgende:
Wel jammer dat je punten die je overhoudt in een bepaald rijtje niet naar een ander rijtje kan verplaatsen.
Mentaliteit heeft belangrijkere stats dan techniek en fysiek samen voor mijn CB.
Klopt, klopt. Dat is misschien ook wat dit zo leuk maakt, niet weten wat je kan verwachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:49 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Je moet het ook enigzins aan het lot overlaten he!!
Heb ik weer niet goed gelezen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yo, Bateman, je moet bij Persoonlijkheid alle stats een cijfer geven
Denk het nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb ik weer niet goed gelezen ?
Blijkbaar.quote:
No problemo, ik zat gewoon ff de nieuwe inzendingen te bekijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar ik heb het aangepast, dank je voor je oplettendheid!
Een Waals boerke dat geen frans spreekt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Fargo het volgende:
Ingeschreven! Nu nog wachten op goedkeuring![]()
Twijfel nog een beetje over mijn nieuwe positie. Maar soit...ik heb nog ff bedenktijd
Mijn ouders waren oorspronkelijke Vlamingen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:55 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Een Waals boerke dat geen frans spreekt?
28-6-2012quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn ouders waren oorspronkelijke Vlamingen?
By the way, ik wil 19 zijn in het spel. Op welke datum start het spel? Dit in verband met mijn geboortedatum...
Check je mij ook nog even?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lindgren mist 3 puntjes in Techniek
17 afwerken is nu 20 afwerken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lindgren mist 3 puntjes in Techniek
Ben ik ook wel benieuwd naar. Met een beetje geluk ga ik eindelijk naar een andere club.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:21 schreef BlaBla87 het volgende:
En hoe staat het met ronde 1 daar nog leuke ontwikkelingen?
Piemelstreler is Spits en AM wat? L, C of R?quote:
Dat zegt natuurlijk niks, die kun je beter over overige stats verdelen omdat er anders geen groei meer in je speler zit.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 30 januari 2013 12:21 schreef BlaBla87 het volgende:
En hoe staat het met ronde 1 daar nog leuke ontwikkelingen?
Enthousiaste spelers van ronde 1 krijgen voorrangquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef Fargo het volgende:
Nu wil ik niet al teveel vooruitlopen op ronde 2, maar er wordt aangegeven dat men streeft naar +/- 30 inschrijvingen. Daar zitten we nu al boven en de inschrijftermijn duurt nog zeker 48 uur. Volgens mij moeten ook een hoop deelnemers van de huidige serie nog een speler aanmelden.
Worden er straks mensen teleurgesteld of gaan we bijvoorbeeld ook starten met 50 deelnemers?
Ik zit hier nog over na te denken. Op zich is het aanmaken van extra spelers niet zo'n probleem en ook updates geven van de shortlists is niet meer werk met meer spelers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef Fargo het volgende:
Nu wil ik niet al teveel vooruitlopen op ronde 2, maar er wordt aangegeven dat men streeft naar +/- 30 inschrijvingen. Daar zitten we nu al boven en de inschrijftermijn duurt nog zeker 48 uur. Volgens mij moeten ook een hoop deelnemers van de huidige serie nog een speler aanmelden.
Worden er straks mensen teleurgesteld of gaan we bijvoorbeeld ook starten met 50 deelnemers?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je door dat afmaken 20 vanaf dag 1 beter presteert, daardoor meer minuten maakt en jezelf sneller ontwikkeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks, die kun je beter over overige stats verdelen omdat er anders geen groei meer in je speler zit.
Wat je eventueel ook zou kunnen doen, mocht het deelnemers aantal nu echt enorm hoog liggen. Even 1 of 2 extra mensen inschakelen, die de game via bijvoorbeeld dropbox ontvangen en de screens op de datum in game kunnen nemen. Scheelt een hoop werk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zit hier nog over na te denken. Op zich is het aanmaken van extra spelers niet zo'n probleem en ook updates geven van de shortlists is niet meer werk met meer spelers.
Aangezien ik het aantal leagues minder maak dan in ronde 1, zal er wat minder werk in liggen in het uploaden van tussenstanden van divisies.
Het enige wat écht meer kost qua werk is het jaarlijkse uploaden van de attributen van alle spelers, en ik denk dat dat nog wel te overzien is.
Dat denk je inderdaad. Maar zo'n cruciale stat is afwerken niet. Vanaf 15 is eigenlijk al wel voldoende. Daarnaast zie je bij zelf aangemaakt spelers vaak dat de stats daarna nog gerelateerd worden aan de ca. Hierdoor daalt de stat vaak.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je door dat afmaken 20 vanaf dag 1 beter presteert, daardoor meer minuten maakt en jezelf sneller ontwikkeld.
Moet eerlijk bekennen dat ik niet de kennis daarover beschikquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef Voltreffer het volgende:
Wat je eventueel ook zou kunnen doen, mocht het deelnemers aantal nu echt enorm hoog liggen. Even 1 of 2 extra mensen inschakelen, die de game via bijvoorbeeld dropbox ontvangen en de screens op de datum in game kunnen nemen. Scheelt een hoop werk!
Piemelstrelert is een aanvallende middenvelder. Dat is voor mij altijd hetzelfde als AMC. Anders zou ik wel rechtsbuiten of linksbuiten zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Piemelstreler is Spits en AM wat? L, C of R?
De rest klopt
Mkayquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Piemelstrelert is een aanvallende middenvelder. Dat is voor mij altijd hetzelfde als AMC. Anders zou ik wel rechtsbuiten of linksbuiten zeggen
Ik wil even mijn steun hiervoor uitspreken, omdat dit ook mij een goede CA/PA verdeling lijktquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de CA gesteld op het volgende, al neem ik nog voorbehoud voor minimale wijzigingen
PA zal voor iedereen gelijk zijn, namelijk 185. Dat kan vergeleken worden met een Van Persie. Dat betekent niet dat we straks 30 Robin's hebben rondlopen, want het is een lange weg naar de top, en er kan veel fout gaan, waardoor je je volledige PA niet zal halen
Ik kreeg een oncontroleerbare behoefte om als Cruz (quote:
Klopt. Had er zelf ook al over nagedacht. Waarschijnlijk compenseert FM zoiets zelf inderdaad ook al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:36 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niks, die kun je beter over overige stats verdelen omdat er anders geen groei meer in je speler zit.
Wat een verschil met Puush hè?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik niet de kennis daarover beschik
Wel zei Djurres tegen me, dat hij het proces Puush -> paste in forum nog kan versnellen. Dus uiteindelijk wordt het...
In FM: CTRL+SHIFT+2
Vind spelertopic op forcedinduction
Maak nieuwe reply, CTRL+V, bevestig
En opnieuw.
Op dit moment kost het ongeveer 15minuten, als je snel klikt, om alle spelers een update te geven. Op zich niet veel, maar het is echt monikkenwerk
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:33 schreef Sejt het volgende:
Springer maakt zijn debuut bij "Sainkt Fucking Pauli".
[ afbeelding ]
Komt wel goed hoor met Bony, nu hij al mijn geniale passes gaat ontvangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |