Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef jna het volgende:
http://chantaaall.webnode.nl/
Had ik maar haar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Lol wtf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef jna het volgende:
[..]
echt he. Ik twijfelde in eerste instantie zelfs of het niet een verdwaalde arm was ofzo
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn echt de smerigste tieten die ik tijden heb gezien.
Zij heeft bij mij op school gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
laat me je (aan)rakenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij heeft bij mij op school gezeten.
deze kwam van Twitter. Pareltjes altijd die Surinaamse clipsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teeering_!
Hoe komen jij en krio aan die clips altijd ook, waar haal je het toch vandaan.
bedankt voor het lachenquote:
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat jij dood was.
Waar werk je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Ik ben chagrijnig, want ik werk te hard.
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter ga je nieuwe YouTube footage schieten a mattie.
Zogenaamd buffquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb man. Ik ben aan het trainen, eten, slapen, stage lopen en boeken aan het lezen, repeat en repeat.
Ik moet nog honderd boeken lezen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamd buff.
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
Ga slapen dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I do not smok weedquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, u smok weed bombaclat then lista to thiz
Dik, algehele malaise, dom.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zogenaamd buff.
Zogenaamd gezond.
Zogenaamd intellectueel.
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
FERNANDESSSSSSSSSSSSSSS
leef je nog
Als een bbc in je aars hebt gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vas wanneer kom je weer met mij en jb naar de lingerieshop
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als een bbc in je aars hebt gehad
he jumiquote:Op woensdag 20 februari 2013 05:51 schreef signupforpresident het volgende:
Kip en meloen is chill! Also, hoi. Nieuw hier.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:09 schreef Ishimaru het volgende:
Whatsup mede fernandesliefhebbers? Lang hier niet geweest.
Hoi.quote:Op woensdag 20 februari 2013 05:51 schreef signupforpresident het volgende:
Kip en meloen is chill! Also, hoi. Nieuw hier.
We zitten in de klb sc mangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, doe eens posten dan, potjandikkie.
Oei.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fernandes is het rustige literaire café waar KLB SC de slonzige shotjesbar is.
Kan opzich los op gaan, 7,31/10quote:
laat me bellenquote:Op zondag 7 april 2013 16:11 schreef krioro het volgende:
Als je huis op de veiling is beland, bel dan naar Bravo. Als je US$ 100 nodig hebt, dan bel je naar Bravo.
#OccupyJackieDrBilquote:
Een onderschatte Tarantino ja. Na Pulp Fiction en Reservoir Dogs misschien wel de beste van hem.quote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow Jackie Brown is uit de dood herrezen. Laatst per toeval die film gezien. Spijtig genoeg niet eerder gezien, maar wow, wat een film. Kan ook niet missen met mi maaang Quentin.
quote:
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringlevenquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow Jackie Brown is uit de dood herrezen. Laatst per toeval die film gezien. Spijtig genoeg niet eerder gezien, maar wow, wat een film. Kan ook niet missen met mi maaang Quentin.
Death Proof kun je niet echt goed noemen en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?
Laten we jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.
ThaTim.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een onderschatte Tarantino ja. Na Pulp Fiction en Reservoir Dogs misschien wel de beste van hem.
Yeah, vroeg ik mij net ook af. Elke film die ik tot nu toe nog van hem gezien heb is een goede film. Heb Django al een tijdje, moet alleen de tijd vinden om hem te bekijken. Hoorde dat die ook echt episch is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Haha ja weet niet of je het leven mag noemen man. 40+ urige werkweken enzo kutsaai teringleven![]()
Overigens vind ik JackieBrown een zwaar onderschatte film van QT inderdaad. Zijn er eigenlijk wel echt slechte films van Quentin?
Aew, thufflifequote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Prima initiatief mi mangquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we dit topic weer levend maken. KLB SC is sowieso een teringbende bij elkaar.
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdommequote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Death Proof kun je niet echt goed vinden en persoonlijk vond ik Django ook tegenvallen.
Death Proof had z'n momenten ja, maar die scene met die chicks in die diner is me toch echt zo saai en langquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb me dus echt dood gelachen om Death Proof. Die scène dat die chick hem in z'n arm schiet godverdomme![]()
Django tegenvallen.. wie ben jij.... waar is tim..
Deze Jackie heeft toch dezelfde cool als Pam Grier?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Ik zie hier geen probleem?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige wat ik een beetje vervelend vond is dat ik Jackie Brown als eerste heb leren kennen vanuit FOK!, elke keer als ik dan die naam in die film hoorde, moest ik denken aan deze Jackie.
Thankssquote:
Waarom die van FOK! nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou die Jackie trouwens wel wifen (niet Jackie van FOK!). Mooie, sterke en onafhankelijke vrouw.
Joe.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is dit?quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
Hardop gelachenquote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef jna het volgende:
Is je topic dood? Bel Bravo!
Bravo brengt Fernandes weer tot leven
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Tevens traantje weggepinkt wegens leven in de brouwerij.
Hoorde trouwens vandaag dat Rick Ross eergisteren in Su met goud was betaald hè, door Bigi Bravo.
quote:
Mag hebben? Hij had dat toch al heel lang in handen vanuit zijn 'rebellentijd'?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
zou me niks verbazen inderdaad. Ik hoorde dat hij van bouta grote delen van het binnenland mag "hebben", waar veel goud zit.
Ben benieuwd wat voor sieraad Rick Ross er van gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |