Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Sproeten en rood haar...quote:
Naked gun man, rtl7quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wish me luck, ik ga Rocky proberen te kijken
alsof dat een prestatie zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wish me luck, ik ga Rocky proberen te kijken
Dat gevoel krijg ik wel na de eerste 10 minuten... kopstoot en slagen die meer dan 10 centimeter van het hoofd afblijven... slecht hoor...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof dat een prestatie zou zijn![]()
detailsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik wel na de eerste 10 minuten... kopstoot en slagen die meer dan 10 centimeter van het hoofd afblijven... slecht hoor...
Is dat niet het belangrijkste van de film dan? En als dat niet is wat het hem goed maakt, dan is dat wel wat hem op dit moment voor mij ontzettend slecht maakt...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het boksen is niet wat Rocky goed maakt
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet het belangrijkste van de film dan? En als dat niet is wat het hem goed maakt, dan is dat wel wat hem op dit moment voor mij ontzettend slecht maakt...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Welke is dat, ik denk dat ik hem gemist heb
Dat is niet uit rocky v toch?quote:
Met wat dan wel Njos?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je moet je tijd ook niet verdoen met dat soort films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |