Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Sproeten en rood haar...quote:
Naked gun man, rtl7quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wish me luck, ik ga Rocky proberen te kijken
alsof dat een prestatie zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Wish me luck, ik ga Rocky proberen te kijken
Dat gevoel krijg ik wel na de eerste 10 minuten... kopstoot en slagen die meer dan 10 centimeter van het hoofd afblijven... slecht hoor...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof dat een prestatie zou zijn![]()
detailsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik wel na de eerste 10 minuten... kopstoot en slagen die meer dan 10 centimeter van het hoofd afblijven... slecht hoor...
Is dat niet het belangrijkste van de film dan? En als dat niet is wat het hem goed maakt, dan is dat wel wat hem op dit moment voor mij ontzettend slecht maakt...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het boksen is niet wat Rocky goed maakt
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet het belangrijkste van de film dan? En als dat niet is wat het hem goed maakt, dan is dat wel wat hem op dit moment voor mij ontzettend slecht maakt...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Welke is dat, ik denk dat ik hem gemist heb
Dat is niet uit rocky v toch?quote:
Met wat dan wel Njos?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, je moet je tijd ook niet verdoen met dat soort films
Besteed je tijd maar goed: een mooie film, of een leuke film.. Of een leuke vrouw, dat is ook een goede optie.quote:
Heb je een tip voor een mooie of leuke film? En ja een leuke vrouw is inderdaad ook een goede optie, maar waar vind je die?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Besteed je tijd maar goed: een mooie film, of een leuke film.. Of een leuke vrouw, dat is ook een goede optie.
Bijna nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij is wel echt de romanticus zeg.... Wanneer gaan ze weer boksen
I knowquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Tijd is kostbaar, het leven is maar kort.
Doe als foxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een mooie of leuke film? En ja een leuke vrouw is inderdaad ook een goede optie, maar waar vind je die?
serious... is het zo'n slechte filmquote:
Niks ten nadele van FF1... maarre... sorry, ik ga me niet verlagen naar dat...quote:
Heeft niet echt gewerkt voor hem alleenquote:
Mijn nummer 10quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
serious... is het zo'n slechte film
Ik denk dat je de meeste al gezien hebt. Ik heb de laatste tijd ook nauwelijks nog wat gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je een tip voor een mooie of leuke film? En ja een leuke vrouw is inderdaad ook een goede optie, maar waar vind je die?
Het werkte bij 1 op de 100 zei hij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft niet echt gewerkt voor hem alleen
En wat betreft vrouwen: die vind je niet in je appartement natuurlijk, daarvoor moet je buiten komenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je de meeste al gezien hebt. Ik heb de laatste tijd ook nauwelijks nog wat gezien
Tenzij die vrouwen in hun appartement blijven zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wat betreft vrouwen: die vind je niet in je appartement natuurlijk, daarvoor moet je buiten komen
Goh echt... maar buiten vind ik op dit moment ook geen vrouwen... en ik zou niet weten hoe ik ze wel moet vinden (en waar en zo...)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wat betreft vrouwen: die vind je niet in je appartement natuurlijk, daarvoor moet je buiten komen
Dan vind ik ze nog niet in MIJN appartement... beter lezen Sandje...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Tenzij die vrouwen in hun appartement blijven zitten.
Bij het uitgaan, in de supermarkt, bij een sportvereniging.. genoeg opties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goh echt... maar buiten vind ik op dit moment ook geen vrouwen... en ik zou niet weten hoe ik ze wel moet vinden (en waar en zo...)![]()
![]()
Ik bedoelde dat als die ook niet buiten komen je ze nog niet zal vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan vind ik ze nog niet in MIJN appartement... beter lezen Sandje...
In de supermarkt heb ik nog nooit met iemand gepraat (buiten met de mensen die ik ken...) en ik ga verder niet uit of naar een sportvereniging... Op het werk ontmoet ik ook niemand dus jahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij het uitgaan, in de supermarkt, bij een sportvereniging.. genoeg opties.
Voor een vrouw is het makkelijkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn vorige vriendje heb ik op een camping in Frankrijk leren kennen, en mijn huidige via Fok!![]()
Dus ik ben ook niet echt een expert verder
Op fok FMT natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijk, net als ikquote:
zitten jullie dan ook de hele dag op zolder?quote:
En een lelijke maken kan het vergetenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Elke lelijke vrouw komt aan de man.
Het begrip vrouw en man is in deze rekbaar.
Ik vind je best schattig (en ik wist niet dat jij een redhead was!)... als ik homo zou zijn zou ik je niet kansloos achten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En een lelijke maken kan het vergeten
Jammer genoeg ben jij geen homo en val ik niet op mannenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind je best schattig (en ik wist niet dat jij een redhead was!)... als ik homo zou zijn zou ik je niet kansloos achten.
Er bloeit nog eens wat op hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind je best schattig (en ik wist niet dat jij een redhead was!)... als ik homo zou zijn zou ik je niet kansloos achten.
Jammer genoeg niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben jij geen homo en val ik niet op mannen. En blijkbaar is schattig voor vrouwen niet genoeg
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet?
Dude... grow some balls!
Huh?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet?
Dude... grow some balls!
O dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je de 'strijd' hebt opgegeven
Nou waar blijft het advies? Ik ga het niet uit je aars trekken...quote:
Niet doen, dan word het zo stil hier...quote:
Ga op een datingsite, daar is hier ook een topic overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet doen, dan word het zo stil hier...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ga op een datingsite, daar is hier ook een topic over
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Geweldig...
Rocky die in de diepvries loopt.... Een koe ziet hangen... Hem duwt en dan zegt Moeh![]()
Leukste van de hele film tot nu toe...
Maar daar in tegen breng ik het dan wel weer fantastisch...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:07 schreef Desunoto het volgende:
... en ik heb die scene niet eens gezien.
Die Apple computer op dat bureau.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef Robby87 het volgende:
Sands, een meid van 17 op ned 3 nu. Ze heet Jip en ze leeft volgens de jaren 30, een ware nostalgist compleet met oubollige sjaal, rode lippen en zwart hoedje.
Whehe ja, maar wel een leuke meid hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die Apple computer op dat bureau.
Leuke dames toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef Robby87 het volgende:
Sands, een meid van 17 op ned 3 nu. Ze heet Jip en ze leeft volgens de jaren 30, een ware nostalgist compleet met oubollige sjaal, rode lippen en zwart hoedje.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:12 schreef Robby87 het volgende:
Nee, ik leef in de jaren 50quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lekkere hè, ow wacht, jij bent toch geen gast die ook zo leeft?
Nee, niet altijd.quote:
quote:
Heb jij die?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Rode lippen zijn alleen mooi bij witte tanden, vind ik.
Niet echt, ik heb ze nog nooit laten bleken.quote:
Gewoon in 1 keer helemaal laten fixen net zoals al die sterren laten doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb ze nog nooit laten bleken.
Helemaal laten fixen? Nog meer dan mijn tanden bedoel je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer helemaal laten fixen net zoals al die sterren laten doen.
Idd, ik heb vd week m'n anus nog laten bleken, dat was wel lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Tanden bleken... Dat doe je toch niet...
Die hebben een perfect recht gebit. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helemaal laten fixen? Nog meer dan mijn tanden bedoel je?
Oh jij ook al?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Idd, ik heb vd week m'n anus nog laten bleken, dat was wel lekker!
Oh, maar dat heb ik alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Die hebben een perfect recht gebit. Dat bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |