SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zolang je maar niet komt gluren dan.quote:Heb ik helaas maar weinig van meegekregen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit niet:quote:
?Ik ken het. Ik ging van 19" vierkant naar 24" breedbeeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
It's huge, tegenover mijn 20" imac iig
, 27" nu, ik moet mijn hoofd gewoon draaien om alles te zien
.
.
![]()
Wat nou als ze mee wil doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt gluren dan.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit niet:
[ afbeelding ]
?
[..]
Ik ken het. Ik ging van 19" vierkant naar 24" breedbeeld.
quote:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Echt vaag... ik probeer iets te installeren, geeft hij aan dat ik alle firefox en IE programma's moet sluiten, maar ik heb chrome![]()
Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk meer nuttige reacties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef arachide. het volgende:
Ik maak wel een topic aan in R&P ofzo.Dan kan ze dat melden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat nou als ze mee wil doen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet komt gluren dan.
[..]
Heb ik helaas maar weinig van meegekregen.ik was er namelijk niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik kan nu iig weer jaren vooruitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit niet:
[ afbeelding ]
?
[..]
Ik ken het. Ik ging van 19" vierkant naar 24" breedbeeld.
, mag ook wel voor dit geld
, MBP, SSD schijf van 500 gb (van het weekend ingebouwd) en nu dit scherm
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat was de vraag ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef arachide. het volgende:
Ik denk het wel, iemand nog een kloon voor me over, anders moet ik weer gaan klonen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ah je probeert een prog te installeren die vraagt of je ALLE browsers wilt afsluiten voor je verder kan met de installatie. Chrome ff afsluiten en opnieuw prog proberen te installerenquote:![]()
![]()
Dat zal wel een leuk bedrag zijn geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan nu iig weer jaren vooruit, mag ook wel voor dit geld
, MBP, SSD schijf van 500 gb (van het weekend ingebouwd) en nu dit scherm
.
![]()
![]()
Ik was er wel toen Lokje en Newb naar de wc gingen. Samen.quote:
Printscreen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja duhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ah je probeert een prog te installeren die vraagt of je ALLE browsers wilt afsluiten voor je verder kan met de installatie. Chrome ff afsluiten en opnieuw prog proberen te installeren
Chrome staat ook uit![]()
![]()
Waarom denken mensen op Marktplaats altijd dat ze goud in handen hebben?
Gezelligquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er wel toen Lokje en Newb naar de wc gingen. Samen.
14 SHADES OF GREY
Nog aan het soggen trouwens? Of al klaar inmiddels?quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik had er een dikke 27" imac voor kunnen kopen, maar op deze manier kan ik de mbp zonder groot scherm ook nog meenemenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel een leuk bedrag zijn geweest.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Nooit klaar met SOGgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog aan het soggen trouwens? Of al klaar inmiddels?
Maar nee, nog lang niet klaar. Kon me niet meer concentreren. Ben toen maar wat gaan lezen en FOK!ken tegelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Slecht hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit klaar met SOGgen.
Maar nee, nog lang niet klaar. Kon me niet meer concentreren. Ben toen maar wat gaan lezen en FOK!ken tegelijk.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: