quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet je hersens ook voeden met marihuana, dan krijg je dat niet..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals P_z met bierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, jij bent een kloon.quote:
Via mijn beeldscherm helpt heull niiquote:
Jawel.quote:
Een 5.49quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
OMG OMG OMG
jullie raden NOOIT wat ik voor mijn economie schoolexamen heb gehaald
tietparkietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
ehhmmm hoe ga ik me hier uitlullen
8.7quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
OMG OMG OMG
jullie raden NOOIT wat ik voor mijn economie schoolexamen heb gehaald
gohquote:
quote:
quote:
Alsof jij dat al vanaf het begin wistquote:
ja hij had het al eerder gezegdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij dat al vanaf het begin wist
mensen die niet weten van mijn geheime relatie met sofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jij dat al vanaf het begin wist
8.3quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef msacras het volgende:
Nee hoor, allemaal fout.
Mijn vorige SE (van november ofzo) was iig een 3,8 en het heeft daar wat mee te maken.
Ook van wie?quote:
Oh godquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat je me niet mag, verraad je jezelf al.
gewoon in scquote:
8.3?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef msacras het volgende:
Nee hoor, allemaal fout.
Mijn vorige SE (van november ofzo) was iig een 3,8 en het heeft daar wat mee te maken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mensen die niet weten van mijn geheime relatie met sof
Ja ik bedoel dat hij zei van wie hij een kloon wasquote:
nee dat had ik toen al doorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat hij zei van wie hij een kloon was
Gewoon zoeken toch relschoppersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij is de enige goede, heb je nog een paar van billy?
Goed gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef msacras het volgende:
Bijna. Bijna.
komt ie....
een 8![]()
Dat is meer dan 2x zo hoog als m'n eerdere cijfer, waardoor ik gelijk m'n gemiddelde cijfer dik heb opggehoogd. 10% examen, 25% overgang.
Zoals mijn leraar zo mooi zei: "een aangename verassing"
Netjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef msacras het volgende:
Bijna. Bijna.
komt ie....
een 8![]()
Dat is meer dan 2x zo hoog als m'n eerdere cijfer, waardoor ik gelijk m'n gemiddelde cijfer dik heb opggehoogd. 10% examen, 25% overgang.
Zoals mijn leraar zo mooi zei: "een aangename verassing"
Staat alleen maar poep op ytquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon zoeken toch relschoppers
Omdat je wietparkiet bent?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Serieus waarom denkt iedereen dat ik wietparkiet ben
omdat wietparkiet ineens wegwas terwijl hij nooit een minuut zonder fok heeft gekunt, of hij is dood.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Serieus waarom denkt iedereen dat ik wietparkiet ben
Mooie mensen daar. :$quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
everythings alright oftewel het gaat goed
hij is doodquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
omdat wietparkiet ineens wegwas terwijl hij nooit een minuut zonder fok heeft gekunt, of hij is dood.
Hoin.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
Dank u allen, Fok-It, Angel-Joy en Supersof en ook alle anderen die mij vast geestelijk bij staan, dank u
hihahoquote:
Goh.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
OMG APPEL IS BACK
He is back, bitchesssss
ja toggquote:
Ik steun je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
Dank u allen, Fok-It, Angel-Joy en Supersof en ook alle anderen die mij vast geestelijk bij staan, dank u
foto van jou met je linker pink in je oor en je rechter middelvinger en wijs vinger in je neus met 1 oog scheel kijkendquote:
Vast voor mijn tijdquote:
quote:
Een oud-gediende in de PUB SC, nu meer in anderen.quote:
Want? ik hoef me niet te bewijzen als je dat soms denkt, als jullie denken dat ik wietparkiet ben is dat jullie gemis niet het mijnequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
foto van jou met je linker pink in je oor en je rechter middelvinger en wijs vinger in je neus met 1 oog scheel kijkend
Ik ben hem nog nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Een oud-gediende in de PUB SC, nu meer in anderen.
Met het hamtaro plaatjeNouja, eerst iig, geen idee wat het nu is.
AJ De asian spion yeaaaaahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je?
Als je niks zegt ga ik snitchen bij de mod.
Oh, ben je dan nectar mischien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Want? ik hoef me niet te bewijzen als je dat soms denkt, als jullie denken dat ik wietparkiet ben is dat jullie gemis niet het mijne
Nee hoor, valt meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hem nog nooit tegengekomenMaar zoals ik al zei, vast voor mijn tijd
Ik heb geen ban met een ander account, dus ik mag doen wat ik wil?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je?
Als je niks zegt ga ik snitchen bij de mod.
Noesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De rest blijkbaar niet!
Ik heb jou ook gemist.
Nachtbagger zeker? Ja daar ben ik nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoor, valt mee
Maar dat kan, als je niet in de juiste forums bent.
ja ook voor die van mij dan tochquote:
Daarom vraag ik me af hoe jij hem kentquote:
Geen idee, ik ben zelf ook nooit in NBquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtbagger zeker? Ja daar ben ik nooit
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ga.aguyim
Deze mocro komt hard mattie
was op tcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af hoe jij hem kentWant ik kom hier al veel langer dan jij
op FOK! zelf dan
Ja oke, maar nu hebben we wel Promi en de andere sletjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Deze tijd is wel beter ja.
Bijna altijd ruzie
Hoi wietparkietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen ban met een ander account, dus ik mag doen wat ik wil?
ga snitchen
Maar toch vond ik PUB-SC ietsjes leuker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja oke, maar nu hebben we wel Promi en de andere sletjes!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar toch vond ik PUB-SC ietsjes leuker.
Noh para heeft een andere stem manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]die ken ik a ik dacht eerst dat hij paramocro was
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar dat was echt een enorm kliekje wel. Ik weet nog wel dat er drama was toen de naam van dit forum in JNG veranderde en dat ze toen ineens zich niet meer thuis voelden hier ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
in PUB-sc niet meegepostquote:
nee dohquote:
Nee ik bedoel ikquote:
para heeft zo'n hele zware stemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Noh para heeft een andere stem man
Ja klopt inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dat was echt een enorm kliekje wel. Ik weet nog wel dat er drama was toen de naam van dit forum in JNG veranderde en dat ze toen ineens zich niet meer thuis voelden hier ofzo
Pub was leuk als je erbij hoorde. Zoals altijd bij kliekjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dat was echt een enorm kliekje wel. Ik weet nog wel dat er drama was toen de naam van dit forum in JNG veranderde en dat ze toen ineens zich niet meer thuis voelden hier ofzo
of Loveyourlifequote:
ik ook nietquote:
op FOK! zelf wel maar nog niet in een SCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook nietIk dacht dat jij er al vet lang was
Klopt, JNG is veel meer open en zijn in de loop van de tijd veel mensen bijgekomen (Stuart, Fok-It, Nodig, Supersof) en weggegaan (Vincentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pub was leuk als je erbij hoorde. Zoals altijd bij kliekjes.
JNG is leukerder
oooh okequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op FOK! zelf wel maar nog niet in een SC
In PUB SC kon je bijna alles posten wat je wilde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
PUB poste ik ook laatste ... paar weken (?) mee en vind het nou niet heel erg verandert ofzo
Al die mensen die gingen huilen omdat het JNG werd__x100!
X-Lily woont naast een winkelcentrum met 10 verschillende gratis wifi-netwerken dus kan zoveel accounts op zoveel IP's als ze wilt makenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef msacras het volgende:
[..]
X-Lily woont naast een winkelcentrum met 10 verschillende gratis wifi-netwerken dus kan zoveel accounts op zoveel IP's als ze wilt maken
Klopt maar vind het niet negatief veranderd imoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In PUB SC kon je bijna alles posten wat je wilde.
Als je in het kliekje hoorde ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In PUB SC kon je bijna alles posten wat je wilde.
Die PUBmensen zitten nu allemaal in NB of US.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, JNG is veel meer open en zijn in de loop van de tijd veel mensen bijgekomen (Stuart, Fok-It, Nodig, Supersof) en weggegaan (Vincent![]()
![]()
![]()
) En er waren ook een paar eendagsvliegers enz enz
Serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
*is
Ik heb met haar in de klas gezetenhoe leuk is dat
Héquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die PUBmensen zitten nu allemaal in NB of US.Best een vervelend kliekje wel achteraf gezien.
Ik bedoel eerder dat je geen ban kreeg he.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je in het kliekje hoorde ja.
Hier kan je alles posten wat je wilt en iedereen die dat wilt kan dat.
Ik heb een paar keer ook in een PUB TC gezeten, dat ging ook nergens over man
Klinkt logisch maar niet heus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat je koppig bent, beter dan accepteren
Ohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef msacras het volgende:
[..]
X-Lily woont naast een winkelcentrum met 10 verschillende gratis wifi-netwerken dus kan zoveel accounts op zoveel IP's als ze wilt maken
Ohja, ze hadden de US SC (die dood was) overgenomen ofzo tochquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die PUBmensen zitten nu allemaal in NB of US.Best een vervelend kliekje wel achteraf gezien.
En bedanktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zei ik dat je daarbij hoorde?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meeste NB-users zijn zwaar kut inderdaad.quote:
Dat impliceer ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zei ik dat je daarbij hoorde?
Zo arrogant allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste NB-users zijn zwaar kut inderdaad.
Sommigen ja, niet allemaal helaasch.quote:
Jaquote:
Hier ook niet zomaar hoor, en als dat al vaker is dan komt dat niet omdat de naam is verandert.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat je geen ban kreeg he.
Huh wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh![]()
Weet ik veel, had toen nog met haar lopen kutten
Nee hoor je bent liefquote:
Inderdaadquote:
Ja is vandaag afgelopen, net als appolquote:
Zoals Beach, FL, Bendoe, Pz, Dientje, Hypo, Crack, Gaygayquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Sommigen ja, niet allemaal helaasch.
[..]
JaHilarisch echt.
[..]
Hier ook niet zomaar hoor, en als dat al vaker is dan komt dat niet omdat de naam is verandert.
[..]
Huh wat?
Wil je deze SC verneukt hebben ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is vandaag afgelopen, net als appol
Ooh haha, nouja misschien is hij het vergeten, Appel wist ook niet tot hoe lang z'n ban nou eigenlijk duurde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is vandaag afgelopen, net als appol
quote:
Wat is er met mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zoals Beach, FL, Bendoe, Pz, Dientje, Hypo, Crack, Gaygay
kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh haha, nouja misschien is hij het vergeten, Appel wist ook niet tot hoe lang z'n ban nou eigenlijk duurde.
Hahaha nee joh echtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nummer proberen te fixxen via DM enzo
Je bent liefquote:
Ik mocht OF wel op zichquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je deze SC verneukt hebben ofzo?
Geen van beiden, maar ga gerust vissen. het boeit me verder ook niet meidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je nou nestalgie of wietparkiet?
hij zei wel tegen mn in DM dat hij misschien niet meer terug komt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh haha, nouja misschien is hij het vergeten, Appel wist ook niet tot hoe lang z'n ban nou eigenlijk duurde.
ja OF niet natuurlijkquote:
Oh goed dat ik haar nummer niet heb danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahaha nee joh echt
Zou ik niet doen, ze heeft een psychische stoornis. Meen ik serieus, ik heb haar dus persoonlijk gekend/ken haar persoonlijk.
Pizza, baasquote:
Beach Hypo en GayGay zijn chill, Dientje ook wel volgensmij maar die spreek ik minder, de rest weet ik niet echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zoals Beach, FL, Bendoe, Pz, Dientje, Hypo, Crack, Gaygay
ja doe maarquote:
quote:
En ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach Hypo en GayGay zijn chill, Dientje ook wel volgensmij maar die spreek ik minder, de rest weet ik niet echt.
Maar GayGay werd toch altijd door iedereen gehaat?Zo zielig.
GG was eerst ook aardig irritant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Beach Hypo en GayGay zijn chill, Dientje ook wel volgensmij maar die spreek ik minder, de rest weet ik niet echt.
Ik hou niet van vissen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar ga gerust vissen. het boeit me verder ook niet meid
OmgevallenFlatquote:
Ja dat snapte ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat was toch PZ, niet OF?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei wel tegen mn in DM dat hij misschien niet meer terug komt..
Ja, maar inmiddels woont ze volgensmij in 070 of ergens andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh goed dat ik haar nummer niet heb dan![]()
ze komt uit 071 toch?
Hoelang zit jij hier al dan?quote:
ja dankjewelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geef er wel een op die van jou!
VOor jou tijdquote:
stahp u r makin me shyyy ;$ :$quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nostalgie enzo.
UDOWU
[..]
LB swekkergirl
ik praat niet met pzquote:
Ik had het alleen over het rijtje van LB, maar jij bent natuurlijk ook een sjattie hoorquote:
Vast wel, maar ach.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
GG was eerst ook aardig irritant.
Iddquote:
Ja ik ookquote:
Nou je kent UDOWU wel maar OF niet?quote:
achja,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar inmiddels woont ze volgensmij in 070 of ergens anders
Nee slecht hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb je geen agenda ofzo?
d12quote:
Ooh apart hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik praat niet met pz![]()
maar was OF gewoon
Oke sjat. xd xdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had het alleen over het rijtje van LB, maar jij bent natuurlijk ook een sjattie hoor
[..]
Vast wel, maar ach.
[..]
Idd
[..]
Ja ik ook
Ook als ze bij je in de buurt zou wonen had je het niet moeten doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
achja,Ik hou het wel bij die hier in de buurt
SLOW chat geen FCquote:
Ja ik heb heel lang in UDOWU gepostquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je kent UDOWU wel maar OF niet?
Kim - Eminemquote:
Oh vandaar. ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik heb heel lang in UDOWU gepost
tabon dimek ik breek deuren openquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef ChesterPerry het volgende:
lange ritchie, ga aguyim, lange ritch
Jouw kop!quote:
Hahah,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook als ze bij je in de buurt zou wonen had je het niet moeten doen.
Ik mis hem niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
Rockiejj is overigens ook verdwenen haha
Rockiejjquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
Doegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
Naar de supermarkt,tot vanavond denk ik
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zoiets heb je nog nooit gezien he
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo bijdehand hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
quote:
uh watquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo bijdehand he
Is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stahp u r makin me shyyy ;$ :$
Serieusquote:
quote:
waarom quote je me zo vaakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo bijdehand he
strippersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
Wat zou achtstegroepers nou aantrekken op een open dag? Faux. wordt geacht dat even leuk te organiseren namelijk.
Taart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
Wat zou achtstegroepers nou aantrekken op een open dag? Faux. wordt geacht dat even leuk te organiseren namelijk.
Je bent zelf bijdehand met je 7x multiquote ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo bijdehand he
;$ ;$quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling![]()
: $ : $
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
187 ibahesj op zijn rugquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ibahesj doet stoer, ik neuk zijn dochter
hij was er zaterdagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
Rockiejj was chill... maar ineens is hij weg.
Somsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef msacras het volgende:
Rockiejj was chill... maar ineens is hij weg.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hooi leuk je te ontmoeten ik ben Noud!
Onze school had voor één dag zitzakken neergelegd. Dus al die bruggers 'oh vet! Zitzakken!!1!!11' maar die werden meteen weggehaald daarnaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Faux. het volgende:
Taart en strippers, dat gaat de directie leuk vinden
snoepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
;$ ;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
;$ ;$Die ;$ smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, niet zo heel veel bijzonders te melden. jij?Je maintiendrai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |