Het zou me niks verbazen als die kip zo opstaat en gaat bewegen, want ziet er echt gaaf uitquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Olieverf, 30 x 30 cm. Cadeautje voor m'n oma die dol is op kipjes.
quote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurpotlood, A4 formaat.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens een bijdrage
quote:
quote:
Wow... ben wel blij dat jullie 2 hier posten... echt geweldig om puur gevoel en talent op het doek te zien van jullie... ik zie jullie hele ziel terug in die doeken... topquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:52 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar 1
5 uurtjes
trusten
Ik niet maar dat komt omdat ik 'oud' benquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef AssiMar. het volgende:
Sorry for de slechte kwaliteitMaarja, we kunnen allemaal raden dat dat Megan Fox is.
Graag gedaan hoor, maar het is ook echt verdiend.. het is gewoon fijn dat er ook zat creatieve mensen in de wereld bestaan, je staat er niet altijd bij stil in de dagelijkse snelle wereld, maar gelukkig zijn er mensen zoals jij die kwaliteit en vorm mooi naar voren kunnen brengen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor het toffe compliment, F1978. Altijd leuk om te lezen.
Wauw, bedanktquote:Op zondag 8 december 2013 14:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, maar het is ook echt verdiend.. het is gewoon fijn dat er ook zat creatieve mensen in de wereld bestaan, je staat er niet altijd bij stil in de dagelijkse snelle wereld, maar gelukkig zijn er mensen zoals jij die kwaliteit en vorm mooi naar voren kunnen brengen.
Jezus !! wat gaaf zeg, ik kan bijna in haar ziel kijken qua detailquote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, bedankt. Ik ben met een nieuw project begonnen:
[ afbeelding ]
Wederom grafiet (B en B2, kneedgum) op wit papier, A3 formaat.
In de eerste zijn de details iets beter afgewerkt volgens mij... maar ze zien er beide wel goed uit hoor....quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afsluitertjes voor 2013
beide 3 uur aan besteed, al liep het bij de eerste duidelijk beter
Whoa, geweldig werk dit. Ook paar pagina's terug gegaan, echt vet werk man.quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afsluitertjes voor 2013
beide 3 uur aan besteed, al liep het bij de eerste duidelijk beter
Thanksquote:Op zondag 22 december 2013 15:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa, geweldig werk dit. Ook paar pagina's terug gegaan, echt vet werk man.Waarmee werk je als ik mag vragen?
Nice. Ik ben aan het overwegen om een Cintiq 13HD aan te schaffen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef Samael het volgende:
[..]
Thanks![]()
Op dit moment Corel Painter X3, PaintTool SAI en Wacom Cintiq 21UX.
Ja rood haar is beter idd..... Goede eerste poging evenzogoedquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt,misschien was rood haar leuker geweest, wat denken jullie?
Dat schaduwwerk bij de ogen is zo lifelike! Prachtig werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, bedankt. Ik ben met een nieuw project begonnen:
[ afbeelding ]
Wederom grafiet (B en B2, kneedgum) op wit papier, A3 formaat.
Dank jequote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat schaduwwerk bij de ogen is zo lifelike! Prachtig werk.
Dopequote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt,misschien was rood haar leuker geweest, wat denken jullie?
Wow!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |