Jeetje, doe je ook verzoekjes?quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn laatste (afgeronde) werk:
[ afbeelding ]
Edit: Nieuwe, recente foto.
Leuk dat een ster je zo heeft geinspireerd op het (laten) maken van een eigen versie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:15 schreef MissLuna het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft me getransformeerd in het welbekende canvas van Audrey Hepburn.
Eerst een fotoshoot gedaan, daarna bewerkt met Photoshop.
Origineel;
[ afbeelding ]
Ik;
[ afbeelding ]
Ik ben groot fan van Audrey en vind hem geweldig..
Haha, klopt. Ik heb nul ervaring met poseren en ik vond het best moeilijk om die blik na te kunnen bootsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Leuk dat een ster je zo heeft geinspireerd op het (laten) maken van een eigen versie.
Dat jij en je vriendin moeite hierin hebben gestoken is natuurlijk top, al vind ik de uitewerking wat tegenvallen. De manier waarop je kijkt bijvoorbeeld. Audry kijkt alsof ze wil zeggen "kom maar schatje", terwijl ik bij jou meer een soort "oh shit, betrapt" gevoel krijg als ik er naar kijk.
Helemaal mee eens. Ik stoor me inderdaad ook een beetje aan de hand. Helaas kwamen we er te laat achter dat dit niet klopte.quote:De manier waarop je de sigaret vasthoudt is ook anders. Audry houdt hem heel sensueel en natuurlijk vast met slechts duim en wijsvinger. Bij jouw versie stoort de hand nogal omdat je miscchien wel op zelfde manier vast kan hebben als Audry, maar het is zo lijnrecht tegenover de camera dat het samen met de manier van kijken wat ongemakkelijk en gedwongen doet lijken.
Leuk idee, nooit aan gedacht!quote:Tevens zou ik net als 'de Audry' een specifieke pastelachtige kleur kiezen. Het enkel en zwart/wit haalt het qua sfeer niet bij die van Audry.
Geen probleem, het is een huis- tuin en keukenprojectje en was juist benieuwd naar andere meningen. Tnx voor de feedback!quote:Ik bedoel dit allemaal als opbouwende kritiek en hopelijk kan je er een 2e poging aan wagen om net die zelfde sfeer erin te krijgen. Succes
![]()
Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.quote:
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.
Al veel discussie over geweest en de hypocrisie irriteert me mateloos, maar tis niet anders kennelijk.
quote:Wie wat waar???
Genieten en laten genieten van plaatjes van FOK!users. De topictitel (het thema van het topic) geeft aan waar de foto aan moet voldoen. Als je fotos plaatst, plaats dan altijd een foto waar je zelf ook op staat. Het heet niet voor niets Userfoto's. Foto's waar geslachtsdelen duidelijk op te zien zijn, verboden.
Daar is toen ook mee teruggeslagen maar nogmaals: Miss Bliss en haar alwetende wijsheid.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.
Volgens de FAQ
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter dan, miepjes?
En om de slechte telefoonfoto even te compenseren, een goede foto van het werk:
[ afbeelding ]
Mooi ruig werkquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meer
[..]
Mooi ruig werk
.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef Samzz het volgende:
Bedankt.
Hoe bedoel je verzoekjes, Sway_?
Ah zo! Heb ik wel gedaan, ga ik ook wel weer doen, ooit. Maar nu voor onbepaalde tijd nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
.
Oeps, was dit topic kwijt. Maar ik bedoelde of je ook dingen natekent voor andere mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Thanksquote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Photomorti het volgende:
samael heb je werk nog nooit gezien maar WOW GAST!!! echt uniek werk echt heel vet!
Van mij mag je, al moet je het wel zelf uitprintenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
WOW!!!! dit zou ik zo aan de muur willen hangen !!!
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens een bijdrage
Dank jequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Crixus het volgende:
[..]
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.
Het is er inderdaad niet beter op geworden... Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 april 2014 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat je werk wat 'slordig' wordt, Samael. Je hebt eens creaties gepost die echt ontzettend mooi waren, netjes afgewerkt. Misschien sla je een nieuwe weg in en wil je losser werk maken, dat kan natuurlijk, maar het viel me op.
Overigens vind ik het nog steeds mega knap zoiets te maken met een computer en een muis/tablet. Ik moet dat ook eens op gaan pakken als ik m'n tablet ooit weer terugvind.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:38 schreef Wire het volgende:
Ik heb een animatie gemaakt, wat vinden jullie ervan ?
Haha thanks!quote:Op donderdag 17 april 2014 07:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]Dit soort animaties kan ik zeker waarderen. Vaag, maar heeft een boodschap die ik nog moet ontdekken? Vaag, maar heeft een bepaalde aantrekkingskracht op mij dat ik vaak wel blijf kijken. Ik moet hem zeker nog eens bekijken om hem te begrijpen
Maar dat is alleen maar een positief iets. Het zet je aan het denken.
Enige minpuntje en niet zozeer om de kwaliteit, maar het slaapliedje zou ik zelf niet in het Nederlands in het filmpje verwerken, maar Engels, Spaans of Zweeds. Spanje en Zweden (of elk ander Scandinavisch land) hebben wel een bepaalde cultuur in dit soort animaties. Vaak macabere en donkere humor.
Wat bedoel je precies met HD? De volledige resoluties van mijn werk kan je vinden op mijn DeviantArt account.quote:Op zondag 20 april 2014 02:44 schreef thewhiteguy het volgende:
Samael zet je je spul ook ergens in HD weg?
Netjes hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |