SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zo he.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).
Volkomen verdient!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Samzz het volgende:
Dank je, durrrr. Een techniek die ik vaker ga toepassen (ik zal wel moeten, eerste opdracht in deze stijl binnen).
Prachtig! Kan ik uren naar kijken!quote:
Mooi, vooral die rode streep.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
Hoe heb je deze gemaakt?quote:
Wow... sprekend!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).
making of volgt nogquote:Op maandag 25 februari 2013 02:41 schreef Azorius het volgende:
[..]
Hoe heb je deze gemaakt?
[..]
Wow... sprekend!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het leuk om van mij deze in de OP te zetten, gezien hij daar in het daglicht aan de muur hangt ipv in het donker op de grond ligt hihiLeuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |