Precies, gewoon even gezellig bellen en feliciteren. Of beter nog, even langs gaan met een bos bloemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:09 schreef Vurtne het volgende:
Sindsdien (zeven maanden) heb ik haar niet meer gezien/gesproken. Heb dus geen idee hoe en wat ze allemaal uitvoert, hoe het gaat etc.
Dat laatste is iets too much denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Precies, gewoon even gezellig bellen en feliciteren. Of beter nog, even langs gaan met een bos bloemen.
Merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal over haar heen ben, dus of bellen / langs gaan zo'n goed idee is..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Precies, gewoon even gezellig bellen en feliciteren. Of beter nog, even langs gaan met een bos bloemen.
Gast, zet je nu eens over je gevoel heen dat jij haar kan redden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef Vurtne het volgende:
[..]
Merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal over haar heen ben, dus of bellen / langs gaan zo'n goed idee is..
Ik zit vooral in dilemma omdat ik bang ben dat gevoelens (lees kutgevoel) terug komen als we in gesprek raken. Maargoed, in het kader van sociaal zou ik het dan wel weer moeten doen van mezelf
Die zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tip 2:
Laat je ex verdwijnen, kunnen ze je later nooit zwart maken bij je andere toekomsite ex-en
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Om haar gewoon een fijne dag te wensen: nee.
Met bijbedoelingen: ja.
Als het ook nog eens zo'n zuur wijf is doet ze dat sowieso wel, wie het ook is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tip 2:
Laat je ex verdwijnen, kunnen ze je later nooit zwart maken bij je andere toekomsite ex-en
Damn, true story. Oké, dilemma is opgelost. Thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Als het ook nog eens zo'n zuur wijf is doet ze dat sowieso wel, wie het ook is.
Feliciteer je haar wel:"raad eens wie me gefeliciteerd heeft?![]()
![]()
"
Feliciteer je haar niet:"hij heeft niet eens het fatsoen mij te feliciteren!"
Daarom. Alle contact verbreken met je ex en nooit meer naar omkijken, is de beste manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |