Dat is bedreigen, beetje dom.quote:ik heb gezegd dat als ze ooit nog is een keertje tegen mijn zusje pesten of gaan liegen dat ik weet waar ze op school zitten en ik ze dood zou maken.
hun mogen ook niet zeggen tegen mijn zusje dat ze een kk hoer isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Catch22- het volgende:
Ja. Dit is bedreiging. In jouw cultuur is dit vast prima, maar niet bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Het is niet netjes nee, maar mag in principe wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hun mogen ook niet zeggen tegen mijn zusje dat ze een kk hoer is
nee, want hun hebben ook lopen lullen over mijn zusje en staan pesten en voortaan elke dag dat het door gaat sta ik weer op het schoolplein, ik kan er niet tegen als mijn zusje ongelukkig is door een paar van die kut pubersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk heb je ze wel bedreigdmaar ik weet niet of ze daar een gegronde aangifte van kunnen doen.. Denk uberhaupt dat ze dat niet snel zullen doen maar goed.
zij*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar het is niet heel verstandig om dan maar tegen die meisjes te zeggen dat je ze vermoordt als ze het nog een keer doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, want hun hebben ook lopen lullen over mijn zusje en staan pesten en voortaan elke dag dat het door gaat sta ik weer op het schoolplein, ik kan er niet tegen als mijn zusje ongelukkig is door een paar van die kut pubers
Is deze reactie serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zij*
dan moet je naar de politie gaan.
Jawel, dat valt niet onder bedreigen, zoals jij wel hebt gedaan (ook al is dit verzonnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nee, maar ik hoop dat ze nu genoeg geschokken zijn zodat ze me zusje gewoon laten als ze denken dat zij een makkelijke prooi is gaan ze doorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar het is niet heel verstandig om dan maar tegen die meisjes te zeggen dat je ze vermoordt als ze het nog een keer doen.
Fixedquote:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap datquote:
Ze in de sloot mieteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
Je capslock, Fatihquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
Ja maarja dan had je beter kunnen zeggen dat je contact opneemt met hun ouders, is waarschijnlijk nog bedreigender voor ze dan zeggen dat je ze gaat vermoorden (want wees nou even realitisch, dat doe je toch niet)..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop dat ze nu genoeg geschokken zijn zodat ze me zusje gewoon laten als ze denken dat zij een makkelijke prooi is gaan ze door
ik maak me niet druk ze hebben ook wel is aangifte tegen me gedaan in me straat en ik had toen niet eens ooit politie voor me deur gekegen ook niet met aangiftequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Wat is met deze puberpraatjes man?
Denk je echt dat de politie zich hier druk om gaat maken?
Die lachen je vierkant uit man, je weet zelf whahahaha
Och. Toen mijn zusje werd lastig gevallen kon de politie niks doen, zeiden ze. Toen hebben mijn broers en ik het zelf maar opgelost. Een goede waarschuwing was gelukkig genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Catch22- het volgende:
Ja. Dit is bedreiging. In jouw cultuur is dit vast prima, maar niet bij ons.
tuurlijk doe ik zoiets niet het zijn pubers, maar pubers proberen altijd de grenzen op te zoeken en er net over heen te gaan, en die meisjes van die leeftijd zijn en achterbaks en anders luisteren ze niet, het zijn geen volwassenen he maar pubersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maarja dan had je beter kunnen zeggen dat je contact opneemt met hun ouders, is waarschijnlijk nog bedreigender voor ze dan zeggen dat je ze gaat vermoorden (want wees nou even realitisch, dat doe je toch niet)..
En dan kunnen ze dus ook geen aangifte doen, in dit geval verneuk je jezelf gewoon.
heb je ze toen met de dood bedreigd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Och. Toen mijn zusje werd lastig gevallen kon de politie niks doen, zeiden ze. Toen hebben mijn broers en ik het zelf maar opgelost. Een goede waarschuwing was gelukkig genoeg.
Gelukkig ben jij die fase al een tijdje ontgroeidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik zoiets niet het zijn pubers, maar pubers proberen altijd de grenzen op te zoeken en er net over heen te gaan, en die meisjes van die leeftijd zijn en achterbaks en anders luisteren ze niet, het zijn geen volwassenen he maar pubers
Nee precies, dus daarom kun je beter zeggen dat je langs hun ouders gaat dan dat je zegt dat je ze gaat vermoorden. Juist omdat het pubers zijn die gewoon naar papa en mama moeten luisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik zoiets niet het zijn pubers, maar pubers proberen altijd de grenzen op te zoeken en er net over heen te gaan, en die meisjes van die leeftijd zijn en achterbaks en anders luisteren ze niet, het zijn geen volwassenen he maar pubers
hij zoekt de grens niet op; hij gaat er gewoon ruim overheenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij die fase al een tijdje ontgroeid![]()
ben 23 op die leeftijd als haar had ik ook altijd die ruzies en dat je niemand kon vertrouwen boven de 20 weet je aan wie je wat hebt en wie nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij die fase al een tijdje ontgroeid![]()
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In welke wet staat dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen lacht iedereen me uit en word ik door niemand meer serieus genomen, denk je echt dat ze dan braaf nummer van hun ouders geven? zoiets is misschien politiek corect maar helpt in echt niks behalve dat je uit gelachen wordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee precies, dus daarom kun je beter zeggen dat je langs hun ouders gaat dan dat je zegt dat je ze gaat vermoorden. Juist omdat het pubers zijn die gewoon naar papa en mama moeten luisteren.
En dat zou ook een reeel dreigement zijn geweest, zij weten ook wel dat je ze niet gaat vermoorden maar hun ouders bellen zou je natuurlijk wel doen.
ik heb die auto niet eens meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar TS, waarom ben je niet gewoon gelijk met die pauperkar van je over ze heen gereden?
Overigens, ken je de ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ben 23 op die leeftijd als haar had ik ook altijd die ruzies en dat je niemand kon vertrouwen boven de 20 weet je aan wie je wat hebt en wie niet
Tsja, als jij het stoerder vindt om een grote bek op te zetten moet je ook niet boos worden als iemand dan een keer aangifte doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen lacht iedereen me uit en word ik door niemand meer serieus genomen, denk je echt dat ze dan braaf nummer van hun ouders geven? zoiets is misschien politiek corect maar helpt in echt niks behalve dat je uit gelachen word
kan me niks schelen alleen ik had niet het idee dat als je waarschuwd het gelijk bedreiging is daarom gaat mijn topic over, als hun niks doen tegen mijn zusje komt die bedreiging ook niet ik waarschuwdequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, als jij het stoerder vindt om een grote bek op te zetten moet je ook niet boos worden als iemand dan een keer aangifte doet.
volgens mij ben jij nog steeds zo labiel als een meisje van 14quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ben 23 op die leeftijd als haar had ik ook altijd die ruzies en dat je niemand kon vertrouwen boven de 20 weet je aan wie je wat hebt en wie niet
'Bedreiging is het dreigen met - in de meeste gevallen - fysiek geweld of de dood tegen een persoon, diens naasten of eigendommen'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan me niks schelen alleen ik had niet het idee dat als je waarschuwd het gelijk bedreiging is daarom gaat mijn topic over, als hun niks doen tegen mijn zusje komt die bedreiging ook niet ik waarschuwde
Doe dit nu nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Gulmez het volgende:
trouwens ik ben net toegevoegd door een zo'n meisje ik maak wel een screen wat ze zegt oke
alsof hij snapt wat hier staatquote:
De vierde categorie gaat overigens tot ¤19.500.quote:Wetboek van Strafrecht
Artikel 285
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor gevaar voor de algemene veiligheid van personen of goederen of gemeen gevaar voor de verlening van diensten ontstaat, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
Ach, gelukkig is het gewoon het zoveelste troll-account, stel je voor dat mensen echt zo dom warenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
alsof hij snapt wat hier staatals hij nog niet eens weet dat "ik maak je dood" een bedreiging is...
Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je ze toen met de dood bedreigd?
Dit zegt eentje tegen mij via whatsaooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe dit nu nietga gewoon lekker huilen bij de politie, "wij" kunnen ook niet veel meer voor je doen.
Wie typt dat nouquote:
Op dinsdag 29
januari 2013 17:24 schreef
Gulmez het
volgende:
[..]
Dit zegt eentje tegen mij via whatsaoo
Chantal: Nou ik heb niks gezegd ik zweer het
Melanie kwam naar me toe en die zei dat je zusje zwanger was ik vind
koalo erg dat die roddel is weetje fatih geloof me nou please
&& ik heb er voor de rest niks mee te maken ik zweer het oke,;s
je snapt toch wel dat je nu aan het bewijzen bent dat je nog dommer bent dan het achterstuk van een varken he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |