PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die skill op 0:30 dan bijvoorbeeld.
Hij zou 5* skills moeten hebben.
Ronaldinho zou 6* skills moeten hebben aangezien hij zowat alle 5* skills heeft ontdektquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die skill op 0:30 dan bijvoorbeeld.
Hij zou 5* skills moeten hebben.
Nu mag dat zeker ook niet meer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef TJV het volgende:
Die japes is wel een flikker met zijn near post shots.
R9Rai had gewoon moeten winnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
Airjapes heeft kicktv gewonnenBedankt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Als ik zeg dat Serero meer dan 3* moet hebben word ik hier altijd afgemaaktquote:
Ik kijk gewoon naar spelers die mogelijk een UP krijgen zoals deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas, downs zouden echt fijn zijn. Dan wilde ik deze:
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef TJV het volgende:
Die japes is wel een flikker met zijn near post shots.
Alleen je piem0olquote:
Nee, alleen een rainbowflick die terugketst van de lat en binnengekopt wordt door elton is genoeg.quote:
Ik ben er wel zo 1 maar near post shots niet (ja, dat is ook heel makkelijk maar dan moet EA dat maar fixen)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus?jij bent er zeker ook zo'n een die afleggertjes verschrikkelijk vindt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo 1 maar near post shots niet (ja, dat is ook heel makkelijk maar dan moet EA dat maar fixen)
Hij speelde wel slecht, zo speel ik oo kaf en toe..lukt niks in de opbouwquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Drolflap het volgende:
tweede game strakkeman 5-0alleen waarom gelijk ultra-defending na de 1-0 in een 3-5-2
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/01/hva_faalt_weer_af.html
Ik heb het weer veranderd na een tijdje. Ik krijg heel vaak tegendoelpunten na de 1-0 en dat wou ik gewoon even tegenhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Drolflap het volgende:
tweede game strakkeman 5-0alleen waarom gelijk ultra-defending na de 1-0 in een 3-5-2
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb het weer veranderd na een tijdje. Ik krijg heel vaak tegendoelpunten na de 1-0 en dat wou ik gewoon even tegenhouden.
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..
Ja het was misschien iets te maar als ik dit potje niet had gewonnen lag ik eruit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6475/ gaat naar Siena. paaaaaaaace
niet zo overdrijven, niks aan de handquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
gaan we nou serieus haten op strakkeman omdat ie geen tegengoals wil krijgen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
[ afbeelding ]
Haten is een groot woord, heel chique is het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
gaan we nou serieus haten op strakkeman omdat ie geen tegengoals wil krijgen?
He zweter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, heel chique is het niet.
Ach dan snap ik het ben al blij dat ik 1 punt hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja het was misschien iets te maar als ik dit potje niet had gewonnen lag ik eruit.
Je moet ook van die anderen punten afsnoepen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ach dan snap ik het ben al blij dat ik 1 punt heb
Een pot nat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik studeer trouwens niet de journalistiekafdeling van MIC, maar de marketingkant.
Dat zou echt ultiem zijntwitter:PayneOoney twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 16:16:28Sulejmani gespot in hotel vlakbij Heerenveen! Haha zou lachen zijn als hij terugkomt! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik wie ek efkes oan it glimkjenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb hem in m'n Bundesliga team op LM.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Zhano het volgende:
Dat zou echt ultiem zijntwitter:PayneOoney twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 16:16:28Sulejmani gespot in hotel vlakbij Heerenveen! Haha zou lachen zijn als hij terugkomt! reageer retweet
Verkopen voor 16,5 miljoen, gratis terugnemen en weer voor min. 5 miljoen verkopen als ie weer opbloeit
Niet de man die H'veen gaat behoeden voor degradatie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Klopt. Snel Djuricic verkopen en nog het liefst ook Gouweleeuw en dan investeren in CB en RW/LW.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet de man die H'veen gaat behoeden voor degradatie hoor
Hoe zit het eigenlijk met die Van la Parra? Hoor ik laatste maanden niks meer van?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Snel Djuricic verkopen en nog het liefst ook Gouweleeuw en dan investeren in CB en RW/LW.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef Zhano het volgende:
Verkopen voor 16,5 miljoen, gratis terugnemen en weer voor min. 5 miljoen verkopen als ie weer opbloeit
Mocht het gebeuren of mocht hij nog weggaan dan mag hij van mij een downgrade naar 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal langstuderen van onze belastingcenten. Die studenten moeten eens van hun luie reet afkomen en gewoon eens echt gaan studeren, zoals wij dat vroeger deden. Niet mauwen. In mijn tijd lagen we nog in loopgraven met -20 °C, liepen we gewoon 20 kilometer op bloten voeten door de sneeuw en aten we 's avonds met z'n 5en uit 1 blik. Dat waren nog eens tijden. Die jankerts van tegenwoordig hebben altijd wel een excuus. Hierdoor gaat Nederland nou naar de kloten. Alles waar mijn generatie hard voor heeft gewerkt, wordt nu kapot gemaakt door de jeugd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuig is tuig, ben ik met je eens.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal langstuderen van onze belastingcenten. Die studenten moeten eens van hun luie reet afkomen en gewoon eens echt gaan studeren, zoals wij dat vroeger deden. Niet mauwen. In mijn tijd lagen we nog in loopgraven met -20 °C, liepen we gewoon 20 kilometer op bloten voeten door de sneeuw en aten we 's avonds met z'n 5en uit 1 blik. Dat waren nog eens tijden. Die jankerts van tegenwoordig hebben altijd wel een excuus. Hierdoor gaat Nederland nou naar de kloten. Alles waar mijn generatie hard voor heeft gewerkt, wordt nu kapot gemaakt door de jeugd.
jouw generatie heeft de oorlog anders ook niet gewonnen opaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal langstuderen van onze belastingcenten. Die studenten moeten eens van hun luie reet afkomen en gewoon eens echt gaan studeren, zoals wij dat vroeger deden. Niet mauwen. In mijn tijd lagen we nog in loopgraven met -20 °C, liepen we gewoon 20 kilometer op bloten voeten door de sneeuw en aten we 's avonds met z'n 5en uit 1 blik. Dat waren nog eens tijden. Die jankerts van tegenwoordig hebben altijd wel een excuus. Hierdoor gaat Nederland nou naar de kloten. Alles waar mijn generatie hard voor heeft gewerkt, wordt nu kapot gemaakt door de jeugd.
Amenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Is een beetje een type Cabral. Blind paard, heeft amper een actie en in 1 van de 10 wedstrijden is ie ineens briljant en denk je even dat het nog wat kan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Van la Parra? Hoor ik laatste maanden niks meer van?
Maar hij staat ook niet meer in de basis ofzo? Toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is een beetje een type Cabral. Blind paard, heeft amper een actie en in 1 van de 10 wedstrijden is ie ineens briljant en denk je even dat het nog wat kan worden.
Ho, 1 minuutje, m'n Rayco had rood gepakt. Ff quicksellen en een nieuwe halenquote:
Gast schrijf nou eens een zin zonder fouten!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Je maakt een karikatuur van jezelf maar feit is dat een stel cursisten niet het recht hebben om te klagen !
Haha, jawel. Zo slecht dat ie in de samenvatting niet eens te zien isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar hij staat ook niet meer in de basis ofzo? Toch?
Prima. Ik heb jou uitgenodigd, volgens mij was jij vorige keer thuis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ho, 1 minuutje, m'n Rayco had rood gepakt. Ff quicksellen en een nieuwe halen
Waarom speelt Pappa niet dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, jawel. Zo slecht dat ie in de samenvatting niet eens te zien is[ afbeelding ]
Maar wij voerden tenminste oorlog. Jullie zeiken alleen maar over treinen die niet rijden of langstudeerboetes. In mijn tijd speelden we nog met lucifersdoosjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
jouw generatie heeft de oorlog anders ook niet gewonnen opa
He jonnsiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Jonnsie het volgende:
Goedemiddag mensen
Discussie is weer vol op gang lees ik?
Ontopic:
3 MOTM deze keer?!
Nee die vind ik wel beter/creatiever, mjah die MvB heeft minder verstand ervan dan ik dus die snapt dat nietquote:
in jouw tijd reden de treinen wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar wij voerden tenminste oorlog. Jullie zeiken alleen maar over treinen die niet rijden of langstudeerboetes. In m'n tijd speelden we nog met lucifersdoosjes.
Jullie speelden met lucifersdoosjes om dingen aan te steken he?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar wij voerden tenminste oorlog. Jullie zeiken alleen maar over treinen die niet rijden of langstudeerboetes. In mijn tijd speelden we nog met lucifersdoosjes.
Ja, de stoomlocomotief van Amsterdam naar Utrecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
in jouw tijd reden de treinen wel ja
#vandermargrappen
Eenmaal, andermaal....anders ga ik hem gewoon met winst verkopenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Haal net een SIF Jozy binnen in 433, 4k onder laagste BIN. Iemand interesse?
Rood in friendly boeit niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ho, 1 minuutje, m'n Rayco had rood gepakt. Ff quicksellen en een nieuwe halen
Zelf mee spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Haal net een SIF Jozy binnen in 433, 4k onder laagste BIN. Iemand interesse?
Hoe was het in de tijd dat studeren nog gratis was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar wij voerden tenminste oorlog. Jullie zeiken alleen maar over treinen die niet rijden of langstudeerboetes. In mijn tijd speelden we nog met lucifersdoosjes.
Die geven waarschijnlijk een super bowl party voor de hele blockquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH EKTE NEGERS HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die geven waarschijnlijk een super bowl party voor de hele block
Ik wist al welke tekst je erbij zou typenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH EKTE NEGERS HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist al welke tekst je erbij zou typen
Dat was ook niet heel moeilijk in te vullenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist al welke tekst je erbij zou typen
Wellicht vanavond maar denk het eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt de witte neger ooit weer eens FIFA doen?
Wat was je team dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Mooi, ik ben klaar met het toernooi.
Ik vond er geen zak aan, maar dat had niets te maken met het toernooi zelf of met mijn tegenstanders. Ik heb zelf een inschattingsfout gemaakt waardoor ik echt een belachelijk schijtteam had. Het is niet anders, volgende keer neem ik mijn revanche en bouw ik een beter team.
Fuszy bedankt voor de opzet, mijn tegenstanders bedankt voor de potjes.
Je team was op zich prima, alleen je spitsen konden vrij weinig klaarmaken. Daarnaast vond ik je rechts- en links half ook best zwakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond er geen zak aan, maar dat had niets te maken met het toernooi zelf of met mijn tegenstanders. Ik heb zelf een inschattingsfout gemaakt waardoor ik echt een belachelijk schijtteam had. Het is niet anders, volgende keer neem ik mijn revanche en bouw ik een beter team.
Een contradictio in terminisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je team was op zich prima, alleen je spitsen konden vrij weinig klaarmaken. Daarnaast vond ik je rechts- en links half ook best zwak
quote:
Mijn team voldeed aan de eisen, maar verder hoef je het niet te sugarcoaten hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je team was op zich prima, alleen je spitsen konden vrij weinig klaarmaken. Daarnaast vond ik je rechts- en links half ook best zwak
Geen idee wat dat betekent, iets van een tegenspraak in het einde?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een contradictio in terminis
geen gouden aanvallerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn team voldeed aan de eisen, maar verder hoef je het niet te sugarcoaten hoor
Benson vind ik best een baas in FUT, maar ik denk dat je niet goed nagedacht hebt over de verdeling brons-silver-goud over je team. Als je in de aanval enkel bronze spelers plaatst is het niet zo vreemd dat je wat stootkracht tekort komtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechtste voorhoede ooit. ik dacht dat ik met Benson en Lumu wel wat potten kon breken, maar die hebben in 540 minuten speeltijd denk ik 4 ballen fatsoenlijk gehad.
Ik heb ook echt in het hele toernooi 3 goals voor en 25 tegen ofzo
Ja dat is inderdaad die inschattingsfout die ik bedoelde. Geen balans in mn team. Maar dat is achteraf praten, leermoment voor de volgende keerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benson vind ik best een baas in FUT, maar ik denk dat je niet goed nagedacht hebt over de verdeling brons-silver-goud over je team. Als je in de aanval enkel bronze spelers plaatst is het niet zo vreemd dat je wat stootkracht tekort komt
Een kant zeg dat hij een prima team had, vervolgens kraak je het redelijk af. Vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent, iets van een tegenspraak in het einde?
Ik bedoel dat het opzich prima spelers zijn, maar Biabiany legde het opvallend vaak af tegen mijn 'n Zogbia en Depay (Voor mij 1 vd beste zilveren linkshalfs) tegen mijn bronzen rechtshalf.
Ik heb ook geen gouden aanvaller, maa Lukaku voelt gewoon als goudquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef quer het volgende:
[..]
geen gouden aanvaller, de jong weg en van persie als een sp
Jammer man! De volgende keer zal het wel weer met standaardteams zijn (als ik het organiseer). Duurde mij te lang met die speciale teams. iig tof dat je mee hebt gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
3-0quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer man! De volgende keer zal het wel weer met standaardteams zijn (als ik het organiseer). Duurde mij te lang met die speciale teams. iig tof dat je mee hebt gedaan.
Kan je wel even vertellen hoeveel het is geworden
0-3 voor blanchitoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer man! De volgende keer zal het wel weer met standaardteams zijn (als ik het organiseer). Duurde mij te lang met die speciale teams. iig tof dat je mee hebt gedaan.
Kan je wel even vertellen hoeveel het is geworden
Nee ik ga zo eten en daarna moet ik naar de fysio. Later op de avond kan ik wel. Misschien jij ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
3-0
Heb je tijd voor een potje?
het is dan ook wel een gigantisch kutteamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechtste voorhoede ooit. ik dacht dat ik met Benson en Lumu wel wat potten kon breken, maar die hebben in 540 minuten speeltijd denk ik 4 ballen fatsoenlijk gehad.
Ik heb ook echt in het hele toernooi 3 goals voor en 25 tegen ofzo
Waarom maakte jij niet even iets beters dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is dan ook wel een gigantisch kutteam
Daarmee doe je van La Parra te kort hoor. Cabral is 10 klassen minder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is een beetje een type Cabral. Blind paard, heeft amper een actie en in 1 van de 10 wedstrijden is ie ineens briljant en denk je even dat het nog wat kan worden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
in jouw tijd reden de treinen wel ja
#vandermargrappen
Hou anders gewoon je bakkus jonguh. Komt eruit dan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast schrijf nou eens een zin zonder fouten!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gouden aanvaller, maa Lukaku voelt gewoon als goud
hoezo ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij zal dit topic niet snel meer in komen
liefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met hem is gebeurd wat met jou had moeten gebeuren.
Hij kan nog wel ps3'en.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij zal dit topic niet snel meer in komen
Abortus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met hem is gebeurd wat met jou had moeten gebeuren.
Zijn schoolwerk inderdaad. Hij mag niet zakken/blijven zitten want dan is ie straks niet voor zijn 18de het huis uit !1!!quote:
Dan had hij zich niet moeten inschrijven voor het toernooi.quote:
Vandaag?quote:
Elk uur is een vrolijk uur in mijn leven. Tenzij het me tussen 6 en 12 sochtends tegenkomt dan niet.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
Kamikazie is een machtig gewaardeerde user.
Ik draag Kamikazie voor voor de Yvonne awards.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
Kamikazie is een machtig gewaardeerde user.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet het
Nobelprijs voor de vrede in het FUT topic dit dat.
hier kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik draag Kamikazie voor voor de Yvonne awards.
9-3?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
ik 9 schoten op doel, hij 3, en allemaal van ver. Drie keer raden wat de stand was aan het einde
Dit. Als de GAM-moderators mee hadden gedaan, was Kamikazie zeker een genomineerde geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik draag Kamikazie voor voor de Yvonne awards.
0-3. Prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
ik 9 schoten op doel, hij 3, en allemaal van ver. Drie keer raden wat de stand was aan het einde
Messi vanaf zijn twaalfde ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/467749-fuentes-werkte-met-voetballers.html
Wie o wie?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Als de GAM-moderators mee hadden gedaan, was Kamikazie zeker een genomineerde geweest.
En ze zouden jou op moeten sluiten in een gesticht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
Messi zou levenslang geschorst moeten worden en al zijn titels hem ontnomen.
Dan post hij een plaatje op twitter met zijn gouden ballen (nee niet die van vlees) en zet eronder: just chilling.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:52 schreef TBakkert het volgende:
Messi zou levenslang geschorst moeten worden en al zijn titels hem ontnomen.
Ik wil niet heel vervelend doen en voetballend kan hij alles, maar zonder die injecties had hij het niet eens tot prof geschoptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En ze zouden jou op moeten sluiten in een gesticht.
Goud is een edelmetaal, geen vlees. Raar dat je dat tussen haakjes zet aangezien het niet kan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan post hij een plaatje op twitter met zijn gouden ballen (nee niet die van vlees) en zet eronder: just chilling.
zoek jij dan eens even uit waar in de regels van de FIFA staat dat groeihormonen verboden zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen en voetballend kan hij alles, maar zonder die injecties had hij het niet eens tot prof geschopt
Vraag maar aan je moeder, die legt het je wel uit. Ze heeft het gisteren nog gezien, en geproefd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goud is een edelmetaal, geen vlees. Raar dat je dat tussen haakjes zet aangezien het niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder, die legt het je wel uit. Ze heeft het gisteren nog gezien, en geproefd.kom danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit dus. Jammer dat de GAM-moderators dit topic blijkbaar niet in hoog aanzien hebben staan. Terwijl wij zelden voor problemen zorgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Als de GAM-moderators mee hadden gedaan, was Kamikazie zeker een genomineerde geweest.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder, die legt het je wel uit. Ze heeft het gisteren nog gezien, en geproefd.Ze zei dat er gisteren wel een lelijke, corpulente, shemale uitziende hermafrodiet was langsgekomen met een set vreemde ballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet jij wel zijn geweest.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Beter blijven die mods gewoon weg! FUCK THE POLICE !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Jammer dat de GAM-moderators dit topic blijkbaar niet in hoog aanzien hebben staan. Terwijl wij zelden voor problemen zorgen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zei dat er gisteren wel een lelijke, corpulente, shemale uitziende hermafrodiet was langsgekomen met een set vreemde ballen.
Dat moet jij wel zijn geweest.
Ik wil ook eens een keer een potje tegen Kevingquote:
precies dan hoef ik hier niet weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter blijven die mods gewoon weg! FUCK THE POLICE !
quote:
Ja lach maar jongen clown. Sloeg echt nergens op dat dat rood wasquote:
dat rood was volkomen terecht manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja lach maar jongen clown. Sloeg echt nergens op dat dat rood was
En die kopbal daarna ook.
Ik ben slecht, en ik ga mijn verdriet weg eten.
neejohquote:
Oke ik geef toe het was een beetje onzorgvuldig maar dat maakt het nog geen rood.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat rood was volkomen terecht manje vliegt vol van achter in terwijl ik de bal nog niet eens had
Gna gna gnaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja ik ben het maar steefie wil me niet accepteren
Ik hoop niet iemand zo dik als jou, die past nooit erdoor !quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gna gna gna
Er staan nog wat mensen in de rij voor je
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop niet iemand zo dik als jou jij, die past nooit erdoor !
...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop niet iemand zo dik als jou, die past nooit erdoor !
haha tuurlijk johquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke ik geef toe het was een beetje onzorgvuldig maar dat maakt het nog geen rood.
breek zequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef poker4lifee het volgende:
vrijdag fifa toernooitje op school houden, ps3 op de beamer aansluiten
Hij gaat zeker worst eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha tuurlijk johEet smakelijk he
Haha, hadden we 2 maanden geleden ook. 2VS2, 120,- gewonnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef poker4lifee het volgende:
Volgens mijn moeder wordt die van jou niet meer hard hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
...
Die reactie is een doorn in mijn hard
Kom jij dan een keer spelen, ik laat je alle hoeken van het virtuele veld zien.quote:
Dankje jij ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha tuurlijk johEet smakelijk he
zo rol ik toch, die roulettes met Djourou en Luiz, die voorzetskills met Jarvis alles binnenkoppen dit dat handje bij het oor na de goalquote:
vergeet de SMLENO cup niet hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:14 schreef poker4lifee het volgende:
nee worstenbroodjes denk ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij gaat zeker worst eten.
De hommo
Ik wil straks revanche.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo rol ik toch, die roulettes met Djourou en Luiz, die voorzetskills met Jarvis alles binnenkoppen dit dat handje bij het oor na de goal
nicequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Jayfen het volgende:
[..]
Haha, hadden we 2 maanden geleden ook. 2VS2, 120,- gewonnen
Ik kan gewoon keurig recht naar beneden langs mijn tokus naar mijn knieën kijken zonder voorover te buigen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder wordt die van jou niet meer hard hoor.
Je kunt het zelf natuurlijk niet controleren want je ziet hem niet.
[..]
Kom jij dan een keer spelen, ik laat je alle hoeken van het virtuele veld zien.
[..]
Dankje jij ook
Gewoon 5,- inschrijfgeld o.i.dquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceWij gaan het gewoon met een paar voor de fun doen denk ik, alhoewel ik wel stiekem zal hinten om toch maar om geld te spelen natuurlijk
deed je ook maar zo in de party/met clubsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo rol ik toch, die roulettes met Djourou en Luiz, die voorzetskills met Jarvis alles binnenkoppen dit dat handje bij het oor na de goal
You're*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan gewoon keurig recht naar beneden langs mijn tokus naar mijn knieën kijken zonder voorover te buigen.
Like a boss.
Your argument is invalid
Pics of ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan gewoon keurig recht naar beneden langs mijn tokus naar mijn knieën kijken zonder voorover te buigen.
Like a boss.
Your argument is invalid
YOu are argument is invalid?quote:
Nee sorry, teveel worst is niet goed voor jequote:
wat krijg je als je thadcastle kruist met timmy turner?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi Webapp is kut. Nieuwe Zombie map is epic.
Mvg Ted
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat krijg je als je thadcastle kruist met timmy turner?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee sorry, teveel worst is niet goed voor je
vieze homoquote:
Een stille genieter hé.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen. Deed je zo maar in de party
jij durft steeds niet te komen hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen. Deed je zo maar in de party
Ja makkie!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:22 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand potje toernooiteams tegen deze ongeslagen man?
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:22 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand potje toernooiteams tegen deze ongeslagen man?
quote:
oké add mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft iedereen dat probleem met de webapp? Enige manier traden is dus via console of phone..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
[..]
oké add meHeb je alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup ik zal proberen morgen en overmorgen alles te spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vergeet de SMLENO cup niet he. Je hebt nog niks gespeeld
Nasi met sausquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
En nee we eten nasi. Dat wordt vlammen vanavond, want extra hete sate saus.
hee Spoortie van de Fokquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:38 schreef Spoortie het volgende:
Heerlijk, Balotelli naar de Serie A. Betekent een nieuwe spits in mijn Serie A team
Welke positie staat 'ie?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Reemi het volgende:
Pirlo
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/150092270
Hahahaha dat was geen sweaty man, hou opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Reemi het volgende:
Blanchito scoort sweaty in een friendly.
Oh, 1-op-1 met de keeper en afleggen is geen sweaty? Oke, ik heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahaha dat was geen sweaty man, hou op
maar GG
Ach, dat was geen 1 op 1. je 16 stond vol spelers en die gast stond er gewoon beter voor. het was dom geweest om zelf te schieten vanuit die hoek. En ik vond mezelf beter eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, 1-op-1 met de keeper en afleggen is geen sweaty? Oke, ik heb niks gezegd.
Maargoed, gg, ik was beter.
Mag je vinden, was je niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ach, dat was geen 1 op 1. je 16 stond vol spelers en die gast stond er gewoon beter voor. het was dom geweest om zelf te schieten vanuit die hoek. En ik vond mezelf beter eigenlijk
53 Strengthquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/1257/
Hier een spits van maken, doen of niet doen?
Maar shot power en curve zijn wel weerquote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jouw mening>mijn mening natuurlijk. Sorry
ja snel dan want ik moet over een half uur wegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef SyntaxxError het volgende:
Iemand uit poule 3 die een pot wil spelen? Wieisboos?
Ok. Add me maar: Sugiyamaaaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja snel dan want ik moet over een half uur weg
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 19:00:38Happy Hr is GO! 6pm-7pm UK time. Prem Gold & Silver Jumbo packs, no 2x chance. MOTM Adebayor, Atsu, & Sangweni! http://t.co/qEdPJ6Js reageer retweet
Toch blij dat ik niet mee doe met het toernooiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Reemi het volgende:
Blanchito scoort sweaty in een friendly.
Het was buiten het toernooi omquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch blij dat ik niet mee doe met het toernooi
Ja inderdaad, heb hem er 1k ofzo onder laagste opgezetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Snel verkopen, die wordt alleen maar minder waard.
Jij scoorde tegen mij ook uit een pass. Dat zou ik dan echter geen sweaty noemen, je kon namelijk moeilijk scoren met de speler waarmee je de pass gaf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het was buiten het toernooi om
En wat is nou precies een sweaty? Scoren uit een pass?
1 op 1 tegen de keeper en dan afleggen op een speler die naast je loopt. Lekker makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Het was buiten het toernooi om
En wat is nou precies een sweaty? Scoren uit een pass?
Jij mist ze anders met enige regelmaat Badrquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
1 op 1 tegen de keeper en dan afleggen op een speler die naast je loopt. Lekker makkelijk scoren.
Idd, die met Soldado op de pass van 'n Zogbia bedoel je neem ik aan. Dat vond ik persoonlijk nog meer "Sweaty" dan mijn goal tegen Reemi.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij scoorde tegen mij ook uit een pass. Dat zou ik dan echter geen sweaty noemen, je kon namelijk moeilijk scoren met de speler waarmee je de pass gaf.
Badr leeft niet meer....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij mist ze anders met enige regelmaat Badr
Sorry Jordy Baasie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Badr leeft niet meer....![]()
En ik heb een nieuwe controller gepakt
Jordy leeft ook niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry Jordy Baasie.
Oh daar lag het aan zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |