PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die skill op 0:30 dan bijvoorbeeld.
Hij zou 5* skills moeten hebben.
Ronaldinho zou 6* skills moeten hebben aangezien hij zowat alle 5* skills heeft ontdektquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk die skill op 0:30 dan bijvoorbeeld.
Hij zou 5* skills moeten hebben.
Nu mag dat zeker ook niet meer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef TJV het volgende:
Die japes is wel een flikker met zijn near post shots.
R9Rai had gewoon moeten winnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:13 schreef vandermar het volgende:
Airjapes heeft kicktv gewonnenBedankt hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Als ik zeg dat Serero meer dan 3* moet hebben word ik hier altijd afgemaaktquote:
Ik kijk gewoon naar spelers die mogelijk een UP krijgen zoals deze:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas, downs zouden echt fijn zijn. Dan wilde ik deze:
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef TJV het volgende:
Die japes is wel een flikker met zijn near post shots.
Alleen je piem0olquote:
Nee, alleen een rainbowflick die terugketst van de lat en binnengekopt wordt door elton is genoeg.quote:
Ik ben er wel zo 1 maar near post shots niet (ja, dat is ook heel makkelijk maar dan moet EA dat maar fixen)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieus?jij bent er zeker ook zo'n een die afleggertjes verschrikkelijk vindt
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben er wel zo 1 maar near post shots niet (ja, dat is ook heel makkelijk maar dan moet EA dat maar fixen)
Hij speelde wel slecht, zo speel ik oo kaf en toe..lukt niks in de opbouwquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Drolflap het volgende:
tweede game strakkeman 5-0alleen waarom gelijk ultra-defending na de 1-0 in een 3-5-2
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/01/hva_faalt_weer_af.html
Ik heb het weer veranderd na een tijdje. Ik krijg heel vaak tegendoelpunten na de 1-0 en dat wou ik gewoon even tegenhouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Drolflap het volgende:
tweede game strakkeman 5-0alleen waarom gelijk ultra-defending na de 1-0 in een 3-5-2
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb het weer veranderd na een tijdje. Ik krijg heel vaak tegendoelpunten na de 1-0 en dat wou ik gewoon even tegenhouden.
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..
Ja het was misschien iets te maar als ik dit potje niet had gewonnen lag ik eruit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Maar ultra-defending is wel een beetje te veel van het goede..
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6475/ gaat naar Siena. paaaaaaaace
niet zo overdrijven, niks aan de handquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
gaan we nou serieus haten op strakkeman omdat ie geen tegengoals wil krijgen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
[ afbeelding ]
Haten is een groot woord, heel chique is het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
gaan we nou serieus haten op strakkeman omdat ie geen tegengoals wil krijgen?
He zweter.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, heel chique is het niet.
Ach dan snap ik het ben al blij dat ik 1 punt hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja het was misschien iets te maar als ik dit potje niet had gewonnen lag ik eruit.
Je moet ook van die anderen punten afsnoepen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ach dan snap ik het ben al blij dat ik 1 punt heb
Een pot nat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik studeer trouwens niet de journalistiekafdeling van MIC, maar de marketingkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |