SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwatI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef zeefje het volgende:
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwat![]()
Van mij hoeft het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef zeefje het volgende:
Moet ik hier nu echt heel mijn gevoelens gaan neerzetten ofwat
Liever niet eigenlijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij vroeg er wel naar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet.
Liever niet eigenlijk.
Net Was geen grootspraak hoor. Maar met ervaring met mannen dan vrouwen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Aldoooooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Flapsje
mooie feyenoordsjaal zag ik![]()
Jaaaa![]()
Toffe actie van Feyenoord
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik niet het zonnetje in jouw leven?![]()
![]()
Wil je niet het zonnetje in mijn leven zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik niet het zonnetje in jouw leven?![]()
![]()
Ik heb nooit gezegd dat jij al je gevoelens neer moet zetten. Ik vroeg alleen of je al veel vrouwelijke partners hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij vroeg er wel naar.
Net Was geen grootspraak hoor. Maar met ervaring met mannen dan vrouwen.Het antwoord had ik al gekregen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aldooooo![]()
Jaaaa![]()
Toffe actie van Feyenoord
[..]
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
De bisexualiteit is in dit topic wel onevenredig hoog vertegenwoordigd, moet ik zeggen. Geldt dit ook voor de 'mannen' hier?
groetjes,
Krea.![]()
Ik ben een minderheid als heteroseksuele vrouw?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
De bisexualiteit is in dit topic wel onevenredig hoog vertegenwoordigd, moet ik zeggen. Geldt dit ook voor de 'mannen' hier?
groetjes,
Krea.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt interesse Krea?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
groetjes,
Krea.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Kennelijk. Of het is allemaal grootspraak en als het puntje bij het puntje komt, haken ze allemaal af. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een minderheid als heteroseksuele vrouw?![]()
Je bent hard onderweg naar mij, begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent mijn lichtpuntje in een donkere tunnelJij hebt al een ander zonnetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je niet het zonnetje in mijn leven zijn?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Who knows.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Of het is allemaal grootspraak en als het puntje bij het puntje komt, haken ze allemaal af. Dat kan natuurlijk ook.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |