Dat wordt zo mooi hequote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijft een risico, dat soort links
[..]
Daar heeft een vriend van me ook een handje van ja. "Maar ik zeg toch niet WAT er gebeurd?" Nee oke, maar alles er omheen en 16x "O dit ja, o dat wordt straks zo mooi" is OOK vervelend!
31 Maart, zoals in de trailer staat. En te googlen is, gij luie lamzakquote:
Gelukkig zitten er hier in dit topic ook genoeg....quote:Op maandag 25 februari 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Daar heeft een vriend van me ook een handje van ja. "Maar ik zeg toch niet WAT er gebeurd?" Nee oke, maar alles er omheen en 16x "O dit ja, o dat wordt straks zo mooi" is OOK vervelend!
Idd , past super bij de trailerquote:
Die verhaallijn gaat echt zo dik wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vooral naar Daenerys ben ik benieuwd. Dat was zo episch.
Dat viel volgens mij nog wel mee. Natuurlijk zit er wel wat in. Het is fantasy uiteraard. Maar het zal nooit geen Lord of the Rings niveaus halen als je daar bang voor bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees toch dat het hocuspocusabracadabra-gedoe de overhand gaat nemen in het volgende seizoen.
Hoop dat ik ernaast zit.
Je zit ernaastquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees toch dat het hocuspocusabracadabra-gedoe de overhand gaat nemen in het volgende seizoen.
Hoop dat ik ernaast zit.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
De namen van de afleveringen zijn bekend trouwensik kan ze even niet plaatsen want mn pc is kapot maar dat wil vast een andere lieve fokkert doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be determined is trouwens niet de titel van een aflevering, maar dat betekent gewoon dat ze de titel nog niet weten
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 23:15:52 ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:15 schreef MAHL het volgende:
[..]Thankyouuu, ik denk dat aflevering 9 heeeeul gaaf gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be determined is trouwens niet de titel van een aflevering, maar dat betekent gewoon dat ze de titel nog niet weten
Ik denk dat ze allemaal heel gaaf gaan worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Thankyouuu, ik denk dat aflevering 9 heeeeul gaaf gaat worden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Snowbells het volgende:
Ep 309als dat is wat ik denk dat het is
![]()
Joehee, nog heel eventjes wachten tot de series op tv komen dan maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Nagil het volgende:
Zondag weer een nieuwe (uitgebreide) trailer.
En 5!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
En als ik zo nadenk wordt 7 ook wel nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |