Ik heb de muziek lekker vol openquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:19 schreef trui het volgende:
oh dat is een raar gevoel he Ophelia. sterkte met 't doorkomen van de tijd! kun je niet even iets echt leuks voor jezelf gaan doen?
Top dat het werktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Om een voedingskussen achter haar rug te doen en dan richting haar benen zodat ze niet wakker schrikt omdat er niets achter haar is. Als ze bij me sliep hield ik haar altijd vast. Ik heb een klein voedingskussen in de vorm van een croissant, dat werkt wel goed.
Dan zeg je niets. Of wat een lief kindquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zeggen jullie eigenlijk tegen een ouder waarbij je op babybezoek bent en je het kind lelijk van vind? Liegen jullie of zeggen jullie letterlijk dat het een graflelijk beest is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze doet het hartstikke goed, slaapt overdag heerlijk in de box of doek maar de avond is wakker tijd en s'nachts gaat het op en af lekker met soms doorslapen en soms 2 x per nacht wakker.
maar ik geloof dat ik niet mag klagen als ik het soms zo lees hier.
donderdag gaan we naar het c.b. ben benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is want borstvoeding maakt me soms een beetje onzeker.
hopelijk kan ik het een beetje bijhouden, ik lees in ieder geval wel alles![]()
Ik zeg altijd wat een lief kind idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zeg je niets. Of wat een lief kind
Ik denk dat dat een verkeerde aanname is. En dat lijkt te suggeren dat mensen het niet doen omdat ze het niet over hebben voor hun kind. Het kan namelijk ook gewoon niet werken. Ik ben altijd heel makkelijk geweest, er mocht overal geslapen worden, overdag op ons, op het voedingskussen, in de box, en 's nachts altijd in de co-sleeper. Ging altijd uitstekend, tot hij een maand of twee was. Dan lag hij 's avonds van 9 tot 12 te huilen op papa's borstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:14 schreef Kersjes het volgende:
Maar voor anderen is dit horror, die gaan in de weer met inbakeren, slaaptrainingen, laten huilen...
Mijn Zoë is nu 21 maanden en slaapt ook bij ons in bed. We hebben het geprobeerd om in haar eigen bedje te doen maar dan slaapt ze niet of is om het uur wakker en dan slaap je zelf nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:14 schreef Kersjes het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring met haar delen, ze vond het overduidelijk niet fijn om S. te laten huilen. En dat hoeft ook helemaal niet, dat is mijn ervaring althans![]()
Wij zouden ook slaap-issues met Seth hebben gehad. Al vanaf dag 1 wil hij namelijk niet alleen slapen. Dus is zijn bedje slechts een paar uur in gebruik geweest en tukt hij overdag in de doek, in de wagen, op schoot of op het voedingskussen op de bank.
's Avonds is hij ook altijd bij ons beneden en we nemen hem mee als we zelf rond 'n uur of 12 naar bed gaan. Hij slaapt dan bij ons in bed.
Werkt prima voor ons allemaal![]()
Dit is de keuze die we hebben gemaakt en waar we ons fijn bij voelen.
Ieder voor zich, toch?
Ik ben wars voor afkeurende blikken en mijn cb is best heel tof, dus ja, ik doe inderdaad wat goed voelt voor ons allebeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:26 schreef Kersjes het volgende:
Clubsoda, helemaal met je eens.
Maar dan kies je er toch voor om je op dat moment te laten leiden door de behoeftes van je kind?
Je kan je namelijk ook laten leiden door wat de mevrouw van het CB zegt. Of de buurvrouw met 'r afkeurende blik, of wie dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |