SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus jou redenering.
Cryothic = achterlijk.![]()
![]()
Naamtopic![]()
ow wacht...
ow, en volIk probeerde het nog te redden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus jou redenering.
Cryothic = achterlijk.
M'n handen zitten wel netjes in het midden dan, maar het voelt zo verkrampt en opgepropt op een normaal toetsenbord.
Echter, als er nu een collega hier iets moet typen, zie je ze moeite hebben om de knoppen te vinden.NIEUW: Foto's!![]()
Haha ja dat is logisch toch. Hetzelfde als met die rare anti muisarm muizen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:30 schreef Cryothic het volgende:
Naamtopic![]()
ow wacht...
ow, en vol
[..]
Ik probeerde het nog te redden.
M'n handen zitten wel netjes in het midden dan, maar het voelt zo verkrampt en opgepropt op een normaal toetsenbord.
Echter, als er nu een collega hier iets moet typen, zie je ze moeite hebben om de knoppen te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef Cryothic het volgende:
wel ff in m'n fobo zetten natuurlijk... 1 moment![]()
![]()
En dan opeens zie ik 1 van mn nikes door de kamer uhm lopen!!
Die kitten spoort niet hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens zie ik 1 van mn nikes door de kamer uhm lopen!!
Die kitten spoort niet hoor![]()
![]()
Ik heb er zoveelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:34 schreef Cryothic het volgende:
Trouwens, volgens mij had ik al eens een naamtopic... ff zoeken![]()
Het is niet eens meer bijzonderIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb er 0, maar ik accepteer het feit dat ik nog niet lang genoeg meedraai op fok! om dat te ontvangen![]()
![]()
4419 (gemiddeld 16 per dag)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb er 0, maar ik accepteer het feit dat ik nog niet lang genoeg meedraai op fok! om dat te ontvangen
Met deze snelheid word je nooit bekend genoeg om een naamtopic te krijgen![]()
![]()
Kan niks meer vinden, dus zal dit m'n eerste zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel![]()
Het is niet eens meer bijzonder
Voor mij wel bijzonder
aantal posts: 7469 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
4419 (gemiddeld 16 per dag)
Met deze snelheid word je nooit bekend genoeg om een naamtopic te krijgen
2 per dag... dat is al aardig aan het oplopen... tot een jaar terug stond er volgens mij nog 1 per dag.
NIEUW: Foto's!![]()
Wacht maar, nog 2 dagen en dan ben ik werkeloos. Tijd om FOK! is even offline te posten!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
4419 (gemiddeld 16 per dag)
Met deze snelheid word je nooit bekend genoeg om een naamtopic te krijgen![]()
Fraude!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan niks meer vinden, dus zal dit m'n eerste zijn.
Voor mij wel bijzonder
[..]
aantal posts: 7469 (gemiddeld 2 per dag)
2 per dag... dat is al aardig aan het oplopen... tot een jaar terug stond er volgens mij nog 1 per dag.![]()
En graag gedaan![]()
![]()
7157 (gemiddeld 135 per dag)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
aantal posts: 7469 (gemiddeld 2 per dag)
2 per dag... dat is al aardig aan het oplopen... tot een jaar terug stond er volgens mij nog 1 per dag.![]()
![]()
Holy shit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
7157 (gemiddeld 135 per dag)![]()
![]()
Tijd dat ik weer wat meer aan school ga doen. Maarja, geen gratis OV meer, dus ik ga niet meer naar de uni toe.quote:![]()
Ja, maar jij:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
7157 (gemiddeld 135 per dag)
en ik:
Zit bijna 11 jaar tussen
NIEUW: Foto's!![]()
Leren is overrated.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijd dat ik weer wat meer aan school ga doen. Maarja, geen gratis OV meer, dus ik ga niet meer naar de uni toe.![]()
Een primeur is altijd bijzonderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan niks meer vinden, dus zal dit m'n eerste zijn.
Voor mij wel bijzonder
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |