wel zo duidelijk voor de ander. Was hij zelf ook niet erg te spreken over de date?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:37 schreef Linguine het volgende:
Heb vandaag mn date van voor ik wegging laten weten dat vaker afspreken er wat mij betreft toch niet in zit als ik terug ben. Stelde t telkens uit, maar nu moest ik er toch maar aan geloven.
Voortaan spreek ik niet nog eens af als ik na de eerste date geen aantrekkingskracht voel.
leuk kunnen praten maakt je automatisch knapper...goed om te wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef Linguine het volgende:
Ja ik heb er dus twee dates aan gewaagd omdat hij verder wel leuk was om mee te praten, en dus ook knap. Het enige wat er miste was dat ik me niet aangetrokken voelde, ja en hij was ook niet heel grappig.
Hij vond het geloof ik leuker, dat maakte het ook kut om te zeggen maarja. Beter nu dan pas als ik terug ben en hij weer concrete afspreekplannen wil maken.
Of als je niet knap bent hoef je niet te proberen tegen linguine aan te praten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
leuk kunnen praten maakt je automatisch knapper...goed om te weten
als het een lekker wijf is geef ik haar groot gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of als je niet knap bent hoef je niet te proberen tegen linguine aan te praten.
kom haar vast wel een keer tegen op Paiq tijdens het foto beoordelen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als het een lekker wijf is geef ik haar groot gelijk
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen haar gesproken en ze reageerde ook nog eens terug.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha oeps staat er een beetje raar iddquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
leuk kunnen praten maakt je automatisch knapper...goed om te weten
Voor knappe mannen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha oeps staat er een beetje raar idd.
En ik ben hartstikke lief hoor verder!
Haha nee serieus ik ben niet zo bitchy. Als iemand al onzeker is ga ik diegene niet nog onzekerder maken, dan praat ik gewoon terug (maar meer ook niet natuurlijk). Alleen van die irritante types tijdens uitgaan daar doe ik wel bot tegen, maar anders kom je niet van ze af. Het is niet alsof ik elke dag word besprongen door hordes mannen hoor trouwens.quote:
Anders zou je niet op datingsites zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:35 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha nee serieus ik ben niet zo bitchy. Als iemand al onzeker is ga ik diegene niet nog onzekerder maken, dan praat ik gewoon terug (maar meer ook niet natuurlijk). Alleen van die irritante types tijdens uitgaan daar doe ik wel bot tegen, maar anders kom je niet van ze af. Het is niet alsof ik elke dag word besprongen door hordes mannen hoor trouwens.
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Anders zou je niet op datingsites zitten.
Oei, daar krijgen we de 'op datingsites zitten alleen kneusjes'-redenatie weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Anders zou je niet op datingsites zitten.
Na een paar maanden begint dat wel mijn conclusie te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, daar krijgen we de 'op datingsites zitten alleen kneusjes'-redenatie weer
Ik merk wel dat er met veel mensen toch iets mis is moet ik toegeven. Maar dat kan ook zijn dat ik enkel dat soort personen aantrek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, daar krijgen we de 'op datingsites zitten alleen kneusjes'-redenatie weer
Aww!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik merk wel dat er met veel mensen toch iets mis is moet ik toegeven. Maar dat kan ook zijn dat ik enkel dat soort personen aantrek.
Dat laatste is wellicht nog best een logische verklaring.
Is dat niet gewoon een juiste weerspiegeling van de populatie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik merk wel dat er met veel mensen toch iets mis is moet ik toegeven. Maar dat kan ook zijn dat ik enkel dat soort personen aantrek.
Ik trek ook altijd half tamme personen aan. Enige voorzeel zijn de leuke verhalenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook half tamme mensen kunnen aantrekkelijk zijn jequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww!
Hoe bepaal jij trouwens op basis van een profiel of er 'iets mis is' met mensen?
Ja, er zitten kneusjes op datingsites, maar ook voldoende normale en zelfs zeer aantrekkelijke mensen.
Het is allemaal een bepaald slag merk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'half tam'?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook half tamme mensen kunnen aantrekkelijk zijn je
Dat is echt ontzettend generaliserend. Vind je ons (en jezelf) ook een 'bepaald slag'? Ik kom online echt superleuke vrouwen tegen hoor, die ook een prima offline leven hebben. Begrijp alleen dat het nogal moeilijk is om tussen lesbische kliekjes te komen. Bovendien heerst er nogal een ons-kent-ons-cultuur. Geen wonder dus dat die vrouwen verder kijken om te voorkomen dat ze met een ex van een ex gaan daten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is allemaal een bepaald slag merk ik.
Vind ik ontmoetingen tijdens het uitgaan toch vele malen fijner.
Waarom ben je eigenlijk in dit topic en op datingsites dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is allemaal een bepaald slag merk ik.
Vind ik ontmoetingen tijdens het uitgaan toch vele malen fijner.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ook goed kan gaan en er niet iets mis hoeft te zijn. Eind juni via paiq een leuke meid leren kennen en ondertussen zijn we zo'n 7 maanden verder en het gaat heel goed samen. Doen veel leuke dingen samen, korte reisjes (newcastle en parijs) en paar keer paar dagen weg in NL: kortom, het gaat nog steeds goed, allebei compleet gek op elkaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Labiel, zwaar emotioneel, natuur freaks tot in het extreme, of dat ze denken dat achter alles wat zit enz enz enz.quote:
In het dagelijks leven trek ik ook de meest vreemde mensen aanquote:Wel blij te horen dat ik niet de enige ben die dubieuze figuren aantrekt trouwens, dacht al dat het aan mij lag. Van die mensen van wie je denkt: wáárom reageer jij op mijn profiel?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ook goed kan gaan en er niet iets mis hoeft te zijn. Eind juni via paiq een leuke meid leren kennen en ondertussen zijn we zo'n 7 maanden verder en het gaat heel goed samen. Doen veel leuke dingen samen, korte reisjes (newcastle en parijs) en paar keer paar dagen weg in NL: kortom, het gaat nog steeds goed, allebei compleet gek op elkaar.
En ja, natuurlijk kom je op sites als paiq ook aparte gevallen tegen, maar daar gaat het niet om. Het gaat om die ene die wel leuk genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |