abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122242922
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest :')
Ach, niet erger dan bijvoorbeeld dit: R&P / Wat verwachten vrouwen als initiatief van de man?...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 00:51:03 ]
pi_122242978
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[..]

Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest :')
Niet minder triest dan opmerkingen over vermeende superioriteit ten opzichte van degenen die hun luierfase wel gewoon zoals dat hoort zijn ontgroeit en er dientengevolge nog iets te neuken aan overhouden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 30 januari 2013 @ 00:54:38 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122243086
Nou mijn match waar ik zeer leuke gesprekken mee heb en zij elke keer aan geeft mij snel hoopt te spreken blijft draaien om mijn vraag om over te gaan op whatsapp.

Ben ik nu wel klaar mee, dus de vraag gesteld waarom ze er elke keer omheen draaid. En wat haar uiteindelijke doel is. Omdat ik graag wil weten of ons doel het zelfde is. En dat ik verder dan paiq wil komen omdat ik benieuwd ben naar haar.

Krijg namelijk het idee dat ze gewoon gezellig wil kletsen en meer niet, en daar pass ik voor. We lullen nu denk ik 6 dagen. Dus mag wel het 1 en ander wat duidelijker gaan worden, toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 januari 2013 @ 00:55:37 #179
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122243099
flinke moodswitch, ookgek? Eerst was het nog leuk en teasen en spannend en het gaat wat worden (inclusief vele spelfouten en :D smileys)

Hoezo is het nu opeens niet leuk meer?
WFPB!
pi_122243113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:
Nou mijn match waar ik zeer leuke gesprekken mee heb en zij elke keer aan geeft mij snel hoopt te spreken blijft draaien om mijn vraag om over te gaan op whatsapp.

Ben ik nu wel klaar mee, dus de vraag gesteld waarom ze er elke keer omheen draaid. En wat haar uiteindelijke doel is. Omdat ik graag wil weten of ons doel het zelfde is. En dat ik verder dan paiq wil komen omdat ik benieuwd ben naar haar.

Krijg namelijk het idee dat ze gewoon gezellig wil kletsen en meer niet, en daar pass ik voor. We lullen nu denk ik 6 dagen. Dus mag wel het 1 en ander wat duidelijker gaan worden, toch?
Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?
pi_122243130
@ook_gek, sowieso, dat hele gelul van "ik wil in control zijn"... fuck that shit.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:02:30 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122243213
quote:
12s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:55 schreef Dizorn het volgende:
flinke moodswitch, ookgek?
Nee hoor niet echt.

quote:
Eerst was het nog leuk en teasen en spannend en het gaat wat worden (inclusief vele spelfouten en :D smileys)
Is en was het ook, maar je moet wel iets verder komen, en dat gebeurd nu niet. Ook na enkele pogingen niet.

En hoe gezellig ook, je moet wel blijven opletten toch? Je moet je zelf er niet in verliezen

quote:
Hoezo is het nu opeens niet leuk meer?
De gesprekken en het contact is nog even leuk en spontaan. Maar ze onwijt vragen als afspreken, whatsapp of bellen. Ja komt wel goed en daar blijft het bij.

Ik ben niet van plan eeuwig berichtjes te blijven sturen ;)

Ze komt heel spontaan over, zeer leuke humor en gesprekken. Dus zal leuk zijn eens te ontmoeten.

Maar mijn gevoel zegt dat dit het einde gaat worden :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:04:53 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122243256
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.

Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
pi_122243275
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.

Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
Vaag. Welke site zit je eigenlijk op?
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:06:30 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122243287
Paiq :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:09:46 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122243335
quote:

[..]

Klinkt een beetje als cold feet, of misschien vindt ze dit idd gewoon leuk. Goed dat je dat hebt gestuurd.
pi_122243428
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is eerder een complete bunker dan een bord, maar verder volledig eens. Dat gejank kan wel elders.

En meer ontopic; mijn date van afgelopen weekend en ik hebben wel een en ander uitgesproken overigens. Zij voelt niet meer dan dat het nu is, en wil er bij mijn weten een soort FWB-constructie van maken. Mega-deuk in mijn niet onaanzienlijke ego natuurlijk, maar ik kan me er wel in vinden op zich.
Je krijgt nog een keer een muispenis door overbelasting. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122243489
quote:
Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:57 schreef Techno het volgende:
@ook_gek, sowieso, dat hele gelul van "ik wil in control zijn"... fuck that shit.
pi_122243991
Ontopic dan maar weer!

Deze week een derde date met iemand van Paiq. Hij wil graag gaan schaatsen. We kunnen het beide niet, dus dat kan alleen maar goed gaan ^O^
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:54:28 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:29 schreef Perzephone het volgende:
Ontopic dan maar weer!

Deze week een derde date met iemand van Paiq. Hij wil graag gaan schaatsen. We kunnen het beide niet, dus dat kan alleen maar goed gaan ^O^
Schaatsen! Indoor nu weer hé, da's wel jammer. Kun je je lekker aan hem vastklampen als je valt :)
pi_122244165
Goh bekende personen hier.
Nou laat ik me ook maar even melden dan.

Zit nu toch wel een heel tijdje op paiq.
En mijn ervaring tot nu toe, allemaal meiden met problemen (op een bepaalde manier).
Kan leuk met ze praten beetje whatsappen met elkaar etc.
Maar tot nu toe toch niet echt iemand waarvan ik denk daar ga ik voor.

En verder wat ik net even zo vluchtig las, zo passief als ik weet niet wat inderdaad.

Als ik niet begin met praten dan hoor ik niks meer, ben dat wel een beetje zat eigenlijk.
Heb helemaal geen zin om elke keer de eerste te zijn om te vragen van hoe gaat het of hoe was je dag of etc. En dat is na uren praten dan moet je je bedenken.

Voor mij ziet dat eruit als van, joh kree, je interesseert me geen ene fuck.
Leuk om te lullen (en haaar problemen moet ik dus weer aan horen) maar verder best.

Bedoel ze hebben mijn nr ook en ok dat zijn die paar waarmee ik whatsap dan.
En ik kan al zo aanvoelen dat ze echt niet 100 man om zich heen hebben hangen.
Ok nou beetje praten kan wel, maar ze doen echt helemaal niks.

Zou het wel eens leuk vinden als ze zelf eens vragen van joh kree hoe gaat ie etc.

Tis een paar keer gebeurt maar dat zijn echt uitzonderingen.
Do what you love, love what you do!
pi_122244174
Vraagje; heb nu iets meer dan een week whatsapp contact met een dame die mij benaderd heeft. Maar krijg de laatste paar dagen het idee dat haar interesse een beetje vergaan is, ondanks dat ik vandaag opeens wel weer een berichtje kreeg.
Is het te bijdehand om te zeggen van: sorry maar ik krijg niet het idee dat het zin heeft om langer contact te houden. Of iets in die trant.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122244177
Nee, juist niet lijkt me.
Als zij jou wat stuurde, reageer met iets leuks terug.

Tenzij je er zelf niks in ziet.
pi_122244180
Te bijdehand vind ik niet maarrr kijk dan ook niet raar op als ze er helemaal klaar mee is doordat je direct dat als opmerking geeft. Soms heeft iemand wat mindere dagen.
Vraag dan of ze nog content is met hoe alles gaat ipv het vanuit de negatieve kant te benaderen.
pi_122244182
Dat inderdaad, als je dat laatste stuurt dan is het gelijk over :)
pi_122244186
Mja moet het er al een dag of 5 echt uit trekken.... Daarnaast ben ik geen groot fan van eenzijdige conversaties....
Dus vandaar...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122244191
Ken dit soort situaties enzo onderhand.

Ok meid: Ja ik ben te dik en wil afvallen etc. (ik knap daar trouwens niet op af gelijk)
Ik: nou dan moet je mss dit of dat doen blabla gewoon als suggestie
Ik/zij: blablabla uren lang

Zij: wordt er alleen maar verdrietig van als je dat zegt tegen me.
Ik: ok wil niet dat je verdrietig wordt van dingen die ik zeg whatsapp me maar als je weer wil

Nooit meer wat gehoord
:S

Ben ik dan raar?

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 30-01-2013 03:33:57 ]
pi_122244193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 03:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mja moet het er al een dag of 5 echt uit trekken.... Daarnaast ben ik geen groot fan van eenzijdige conversaties....
Dus vandaar...
+ herkenbaar dit, maar dat is echt tot nu toe bij allemaal en dat zijn er toch al een stuk of 15 geweest (tenminste waar ik ook echt een beetje leuk mee kon chatten)
Tis zolang je zelf het gaande houdt gaat het, zeg je niks..... niks niks niks terug
pi_122244202
Dat onwijze passive van de meiden/vrouwen irriteert me wel.

Bedoel dat is een vraag dan aan de mannen hierzo, komt het wel eens voor dat dan die meid zelf initiatief neemt en een leuk berichtje stuurt na een beetje chatten?

Heb het nog niet echt meegemaakt, tenzij ik eindig met een vraag die dan later beantwoord wordt.

Of andersom aan de vrouwen, reageer je wel eens zelf spontaan terug?
En waarom doe je dat dan wel of niet?
pi_122244455
Als ik je heel stom vind blokkeer ik je direct.
Als ik je "meh" vind blokkeer ik je niet, maar laat ik je nog een paar keer tegen me aan praten, verandert mijn beeld dan niet, dan blokkeer ik je alsnog.
Als ik je ondertussen zielig ben gaan vinden (aangezien ik echt altijd mijn best doe van een chat iets te maken krijg ik iets mee van hoe je bent en wil ik je niet perse kwetsen) hoop ik dat je uiteindelijk zelf inziet dat "het niet loopt" en het nergens naar toe gaat en om je al wat gedeukte ego te sparen geef ik je de kans MIJ te blokkeren omdat ik toch een niet-leuk-reagerende-saaie-kuthoer ben...

Alleen gebeurt dat echt nooooooooooooooit :') en bij elke wanhopige poging het gesprek weer aan te slingeren (misschien omdat alle vrouwen je standaard blokkeren, misschien omdat je me op mijn foto een hotmama vindt? Beide niet echt egostrelende redenen voor mij...) daalt de leukheidsmeter verder.

Als ik je leuk vind, ga ik echt wel tegen je praten hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door DancingPhoebe op 30-01-2013 06:51:53 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')