Ach, niet erger dan bijvoorbeeld dit: R&P / Wat verwachten vrouwen als initiatief van de man?...quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest
Niet minder triest dan opmerkingen over vermeende superioriteit ten opzichte van degenen die hun luierfase wel gewoon zoals dat hoort zijn ontgroeit en er dientengevolge nog iets te neuken aan overhouden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen is dan wel weer vrij triest
Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:
Nou mijn match waar ik zeer leuke gesprekken mee heb en zij elke keer aan geeft mij snel hoopt te spreken blijft draaien om mijn vraag om over te gaan op whatsapp.
Ben ik nu wel klaar mee, dus de vraag gesteld waarom ze er elke keer omheen draaid. En wat haar uiteindelijke doel is. Omdat ik graag wil weten of ons doel het zelfde is. En dat ik verder dan paiq wil komen omdat ik benieuwd ben naar haar.
Krijg namelijk het idee dat ze gewoon gezellig wil kletsen en meer niet, en daar pass ik voor. We lullen nu denk ik 6 dagen. Dus mag wel het 1 en ander wat duidelijker gaan worden, toch?
Nee hoor niet echt.quote:
Is en was het ook, maar je moet wel iets verder komen, en dat gebeurd nu niet. Ook na enkele pogingen niet.quote:Eerst was het nog leuk en teasen en spannend en het gaat wat worden (inclusief vele spelfouten ensmileys)
De gesprekken en het contact is nog even leuk en spontaan. Maar ze onwijt vragen als afspreken, whatsapp of bellen. Ja komt wel goed en daar blijft het bij.quote:Hoezo is het nu opeens niet leuk meer?
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even een gek idee hoor, maar als je gewoon eens na kennelijk een aantal leuke gesprekken een date voorstelt?
Vaag. Welke site zit je eigenlijk op?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.
Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
Klinkt een beetje als cold feet, of misschien vindt ze dit idd gewoon leuk. Goed dat je dat hebt gestuurd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al gedaan, lijk haar gezellig. Nou mooi van de week vrijdag doen? Krijg je een komt wel goed. Uhm is dit een ja? Nee dus. Ik laat je wel weten wanneer.
Of, hier heb je m'n nummer kan je me straks whatsappen. En dan zegt ze, miss veras ik je wel. Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
Je krijgt nog een keer een muispenis door overbelasting.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is eerder een complete bunker dan een bord, maar verder volledig eens. Dat gejank kan wel elders.
En meer ontopic; mijn date van afgelopen weekend en ik hebben wel een en ander uitgesproken overigens. Zij voelt niet meer dan dat het nu is, en wil er bij mijn weten een soort FWB-constructie van maken. Mega-deuk in mijn niet onaanzienlijke ego natuurlijk, maar ik kan me er wel in vinden op zich.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef ook_gek het volgende:
Nou niet dus, en vragen om over te stappen op whatsapp ontwijkt ze
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:57 schreef Techno het volgende:
@ook_gek, sowieso, dat hele gelul van "ik wil in control zijn"... fuck that shit.
Schaatsen! Indoor nu weer hé, da's wel jammer. Kun je je lekker aan hem vastklampen als je valtquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:29 schreef Perzephone het volgende:
Ontopic dan maar weer!
Deze week een derde date met iemand van Paiq. Hij wil graag gaan schaatsen. We kunnen het beide niet, dus dat kan alleen maar goed gaan
+ herkenbaar dit, maar dat is echt tot nu toe bij allemaal en dat zijn er toch al een stuk of 15 geweest (tenminste waar ik ook echt een beetje leuk mee kon chatten)quote:Op woensdag 30 januari 2013 03:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mja moet het er al een dag of 5 echt uit trekken.... Daarnaast ben ik geen groot fan van eenzijdige conversaties....
Dus vandaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |