Ook tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een erg leuke date gehad vanavond!
Het eten was goed gelukt in een vreemde keuken
En daarna lekker liggen klooien op de bank
Ruik nu nog zijn geur om me heen, heerlijk.
Ik meen het.. Ben misschien niet zo enthousiast op dit moment maar ik vind het fijn voor der....quote:
Leuuuk!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Overgewicht is niet aantrekkelijk, dat weten ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook alleen hoofdfoto's zeker?
Snap niet zo goed waarom ze daarover liegen. Het komt toch wel uit als je gaat daten.
Slet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Misschien ken je hem wel want het is een stadsgenootquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien ken je hem wel want het is een stadsgenoot
En hij heeft 6 meiden met jouw naam als vriend op fb
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Slet!
Nee maar leuk. Hoe schat je dit zo in?
Friendzonen die hap.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..
Hm persoonlijk weet ik na de eerste dates al wel hoe en wat. Als je na een aantal dates geen lichte kriebeltjes krijgt, zal het denk ik ook niet komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Eigenlijk best lastig want ik vind hem een erg leuke jongen en we hebben al meerdere malen gedate, maar de gevoelens komen nog niet echt..
Ik zou alleen scharrelen met iemand die ik best wel een beetje leuk vind denk ik..quote:
Fysieke klik en bedprestaties zijn voor mij de toelatingseisen voor een scharrel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou alleen scharrelen met iemand die ik best wel een beetje leuk vind denk ik..
Nouja misschien heb ik geen aantrekkelijke vriendinnen gehad dat het daar aan ligt...
Que? Het is een datingsite. Je zit niet bij Dr. Phill..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het wel gezien met Paiq. Heb die mensen eigenlijk niks te melden, en ik ben natuurlijk niet malle Hennie die zich kwetsbaar BLIJFT opstellen zonder kans op iets, daarvan hebben we al veel te veel gezien. Ik stop ermee.
Wat wil jij? Wil je moeite doen om een leuk contact te krijgen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het wel gezien met Paiq. Heb die mensen eigenlijk niks te melden, en ik ben natuurlijk niet malle Hennie die zich kwetsbaar BLIJFT opstellen zonder kans op iets, daarvan hebben we al veel te veel gezien. Ik stop ermee.
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en als ik iemand niks te melden heb dan houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wil jij? Wil je moeite doen om een leuk contact te krijgen?
Waarom heb jij niks te melden als je jezelf bent?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en als ik iemand niks te melden heb dan houdt het gewoon op.
Moekdandoen? Alleen maar over mezelf praten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom heb jij niks te melden als je jezelf bent?
Jezelf zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moekdandoen? Alleen maar over mezelf praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |