God wat lijkt PaiQen me vermoeiend als je het op die manier moet analyseren allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een goede oefening voor mezelf om een gesprek op gang te houden, dus ik laat ze meestal wel even staan. Een van mijn contacten wordt ook al wat spraakzamer, maar vooral als ik iets zeg zonder interesse te tonen in haar.
Ik analyseer niets, het viel me gisteren gewoon opquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God wat lijkt PaiQen me vermoeiend als je het op die manier moet analyseren allemaal.
ik heb maar kort op paiq gezeten omdat ik het vooral heel vermoeiend vond, maar is het geen indicatie dat iemand later ook enigszins controlerend kan zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef Silenus het volgende:
Doe ik ook hoor, het is toch een soort 'msn' en heb niet altijd zin om met diegene te praten. En gewoon geen zin in dat gezeur, en nee je hoeft het niet te verantwoorden maar je hebt vervolgens wel een chagrijnige miep aan de andere kant van de 'lijn' omdat ze dan niet begrijpt waarom je geen zin hebt.
Dat kun je dus heel makkelijk oplossen door te offline cheaten, dus ik zou zeggen...what's the officer, problem?!
Waarom zou je niet af en toe in mogen loggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:01 schreef _X het volgende:
blokkeren is volgens mij ook niet echt geschikt. Ik heb nu een leuk meisje leren kennen alleen de date is over ruim 2 weken. Ik merk dat zij niet meer inlogd maar ik wil af en toe nog wel is kijken. isdan blokkeren en dan offline cheat geschikt?
Met andere woorden; je verplicht te voelen. En ik ken dat wel, dat heb ik ook. En verder wat Silenus zegt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
verantwoorden was misschien een te groot woord. Maar ik heb persoonlijk geen zin om dan eerst een paar uitleg zinnetjes te moeten typen met de reden waarom ik geen heel gesprek ga houden.....en ja, dat is lekker lui en gemakzuchtig van mijn kant
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien vind ik het wel netjes en respectvol op de eoa manier om niet met meerdere mensen tegelijk te daten. Ik had dit vorig jaar ook eens en daardoor wist ik, toen we alsnog gingen daten, wel dat ze intussen niet ook met anderen aan het daten was.
Mwah, hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre je bent, sowieso niet na één of twee dates lijkt me, maar je kunt er ook afspraken over hebben of een bepaalde exclusiviteit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.
Dat niet, maar ik zou het niet heel tof vinden als de ander het zou doen en ik zou me er ook niet comfortabel bij voelen om het zelf te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zolang er geen relatie is, ben je elkaar niks verplicht.
Het enthousiasme straalt er af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom ook vaak van die inspiratieloze profielen tegen met: ja pff, wat moet ik hier nou neerzetten? Vraag maar als je wat wilt weten.
Ja nee laat maar
Dat zijn de ergsten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom ook vaak van die inspiratieloze profielen tegen met: ja pff, wat moet ik hier nou neerzetten? Vraag maar als je wat wilt weten.
Ja nee laat maar
Moet me altijd in halen om dan niet iets als:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee laat maar
Je kunt je inderdaad afvragen wat mensen op een datingsite doen als ze geen contact WILLENquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet me altijd in halen om dan niet iets als:
ja pff, wat moet ik jou nou sturen? Vraag maar als je wat wilt weten.
Die skippen we inderdaad altijd.... Net als; vraag maar raak of ik ben niet echt op zoek of op advies van mijn vriendinnen maar eens ingeschrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee laat maar
ook alleen hoofdfoto's zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Op badoo omschrijft elke dikke vrouw zich met "een paar kilo's teveel"
1meter63 en 90 Kilo is niet een paar kilo's teveel
Ze heeft gewoon veel bagage!! Snap dat dan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er mensen serieus mee eigenlijk? Met badoo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik probeer het nu een week.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn er mensen serieus mee eigenlijk? Met badoo.
Ik heb 1 leuk gesprekje gehad maarja dat stopte ook vanzelf mijn fout allicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |