Indien lekker wijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef Silenus het volgende:
Waarom wil je daten als het gesprek op paiq al niet eens loopt.Gewoon eruit gooien en next.
Hehe, had ik tijdje terug ook, het perfecte profiel qua uiterlijk, leeftijd, interesses, levensstijl, woonplaats etc. Was ze net met iemand anders aan het daten. Sigh...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Damn, gebeurt het me voor de tweede keer dat ik een superleuk profiel zie, reageer en dan een berichtje krijg dat ze al aan het daten is en zich op één persoon tegelijk wil focussen. Vorige keer rolde daar alsnog een date uit, maar of dat een tweede keer gebeurt. Naja, next
.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef Craptacular het volgende:
Dat is gewoon een aardige manier om je af te wijzen.
Een 'geen interesse'-berichtje sturen kost minder tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef Craptacular het volgende:
Dat is gewoon een aardige manier om je af te wijzen.
Ik vind dat ook altijd lastig, het gras is niet zozeer altijd groener maar soms heb je gewoon twéé leuke contacten, vooral voordat je op date gaat. Zie mijn huidige date nooit online als ik er niet ben maar zal wel op offline cheat staan, staat hij ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een 'geen interesse'-berichtje sturen kost minder tijd.
Huh, iemand met wie je date staat op offline?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd lastig, het gras is niet zozeer altijd groener maar soms heb je gewoon twéé leuke contacten, vooral voordat je op date gaat. Zie mijn huidige date nooit online als ik er niet ben maar zal wel op offline cheat staan, staat hij ookZaterdag de date, zondag was het niet gelukt. 's middags, dan kun je in principe nog alle kanten op als het klikt.
Ja hoor, doe ik met iedereen, hoezo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huh, iemand met wie je date staat op offline?
Hoezo doe je dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoor, doe ik met iedereen, hoezo?
En we hebben nog niet daadwerkelijk "gedate"
Omdat ik soms geen zin heb om met meerdere mensen tegelijk te chatten. Of als ik even wil kijken wat iemand ook alweer stuurde. Sommige mensen zitten namelijk constant online door die webnotifier.quote:
Aha, ok.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat ik soms geen zin heb om met meerdere mensen tegelijk te chatten. Of als ik even wil kijken wat iemand ook alweer stuurde. Sommige mensen zitten namelijk constant online door die webnotifier.
onder blokkeren....kun je kiezen op welke manier volgens mij. Er zit iig zo'n offline cheat bij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef _X het volgende:
Hoe doe je dat dan? Offline voor de ander lijken?
Klopt, en kost één keer 5 credits ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
onder blokkeren....kun je kiezen op welke manier volgens mij. Er zit iig zo'n offline cheat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |