Ha! Ik ben knapper dan Yukiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
Edit: ja dus. 7,5 en 7,8.
Whooptie f-ing do.
Dank jequote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Alles boven de 9, maar die cijfers zeggen niet zoveel uiteindelijk omdat er een nogal hoge ondergrens is.
Miss mee aanbod voor de vrouwen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
Je merkt dat kunstmatige ook pas goed op als je gaat vergelijken met andere sites. Ik heb dan blijkbaar op Paiq hele hoge cijfers maar op E-Matching heb ik dezelfde foto's staan en ook kan nou niet zeggen dat het storm loopt. Komt wel eens een berichtje binnen maar blij word ik er vaak niet van.
Vast wel. En het is natuurlijk geen gratis site (of hebben vrouwen daar een gratis abbo en kunnen altijd berichtjes sturen?)quote:
Ah, dat is het. Geen tieten zichtbaar op m'n foto's.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:49 schreef Silenus het volgende:
Precies, volgens het aloude adagium X=Y+(t)
Waarbij X staat voor fotoscore, Y voor vrouw en T voor tiet.
Hoi. leuke foto!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Leuk meisje gezien op Paiqen nu kan ik een oneliner sturen. Maar nu weet ik niet wat ik zeggen moet
.
Miss een stomme vraag. Maar krijg jij alle vrouwen te zien, of les en bi vrouwen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:04 schreef Viking84 het volgende:
Leuk meisje gezien op Paiqen nu kan ik een oneliner sturen. Maar nu weet ik niet wat ik zeggen moet
.
Dat vraag ik me ook af iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss een stomme vraag. Maar krijg jij alle vrouwen te zien, of les en bi vrouwen?
En kan jij aangeven dat je of naar les of bi vrouwen zoekt?
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Najah, berichtje gestuurd, niet te lang over nadenken.
De ene oneliner kost meer credits dan de andere? Hoe zit dat?
Liken op facebook is 25 creditsquote:En hoe kom ik aan meer credits zonder te betalen?. /noob
Des te beter je matcht des te lager de kosten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
De ene oneliner kost meer credits dan de andere? Hoe zit dat? En hoe kom ik aan meer credits zonder te betalen?. /noob
ligt aan het matchingspercentage/cijfer. Hoe hoger de match, hoe goedkoper. Credits krijg je door de facebookpagina te liken (25 ofzo) of van Paiq zelf. Maar ik weet niet wanneer of hoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
De ene oneliner kost meer credits dan de andere? Hoe zit dat? En hoe kom ik aan meer credits zonder te betalen?. /noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |