SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm
[ Bericht 4% gewijzigd door Troel op 29-01-2013 17:39:07 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef sinepedraap het volgende:
Die demo werkte niet meer bij mij gisteren bij iemand anders nog wel? Of enig idee hoe je die timer kan resetten of zo?
Yep offline.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...
Ja daar was ik al bang voor. Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...
Er is van te voren aangegeven dat de demo van dan tot dan zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Waarom?Waarom moeten ze tegenwoordig zo in controle zijn? Is toch lomp je moet toch zeker zelf kunnen uitmaken wanneer je gaat spelen of zo
Heb niet eens de kans gehad met m'n key
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is van te voren aangegeven dat de demo van dan tot dan zou zijn
Zaterdag lagen de servers er blijkbaar uit. Dat is in de loop van de dag wel weer goed gekomen btw. Een van de dingen die ze waarschijnlijk hebben willen testen. Van te voren was aangekondigd dat de beta speelbaar zou zijn t/m maandag 12:00uur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamen
Naja, je gaat er wel permanent naartoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamen
Zaterdag waren er inderdaad problemen. Gisteren zou op een bepaalde tijd de beta eruit gaan, dus tja, als je het daarna probeert, dan kan je er niet veel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Dus kop op, niet zo huilen.
Ik kan haast niet wachten tot SC speelbaar is.
Is ook haast niet anders mogelijk om cheaten zoveel mogelijk tegen te gaan, gelet op de global market van grondstoffen. (Wat mij een ongelooflijke diepgang lijkt te geven aan het spel).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, je gaat er wel permanent naartoe.
Internet is een algemeen goed, bijna iedereen heeft het wel.
Ik haat het ook, maar er is weinig wat we eraan kunnen doen
Jammer, proefperiode is voorbij.quote:be one of a limited number of gamers to experience the Beta Weekend Event from January 25th-27th 2013.
Dus in de tijd dat ze zeiden dat die werkt probeerde ik hem te spelen en werkte die niet en dan moet ik niet klagenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Zaterdag lagen de servers er blijkbaar uit. Dat is in de loop van de dag wel weer goed gekomen btw. Een van de dingen die ze waarschijnlijk hebben willen testen. Van te voren was aangekondigd dat de beta speelbaar zou zijn t/m maandag 12:00uur.
Dus kop op, niet zo huilen.
Ik baal er ook van dat ik afgelopen weekend niet heb kunnen spelen. Kon het afgelopen weekend gewoon weg niet (dus ook geen key etc. aangevraagd). Jammer, maar helaas. Nu maar ff het internet een beetje afscrollen hoe de reacties zijn van degene die wél hebben kunnen spelen en dat stelt me tot op heden niet teleur.
Ik kan haast niet wachten tot SC speelbaar is.
Ja dat is waar, maar soms kan je ook te ver doorslaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:52 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Is ook haast niet anders mogelijk om cheaten zoveel mogelijk tegen te gaan, gelet op de global market van grondstoffen. (Wat mij een ongelooflijke diepgang lijkt te geven aan het spel).
Dat denk ik wel. Juist die laatste 12 uur op de maandag is er vast al vanaf het begin aan vast geplakt om die test mogelijk te kunnen maken. Wees blij dat er uberhaupt de mogelijkheid bestond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus in de tijd dat ze zeiden dat die werkt probeerde ik hem te spelen en werkte die niet en dan moet ik niet klagen![]()
Sorry maar ben ik de enige die het dan logisch vind dat er een "excuses voor het ongemak, hier hebben jullie een extra dag" dan wel op z'n plaats vind?
Crackje erover en klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar soms kan je ook te ver doorslaan.
Ik zou namelijk hier graag ook een SP van zien zodat je ook als je internet eruit ligt zelf kan spelen.
Zelfde is bijvoorbeeld bij BF3, zonder internet kan ik niet eens de SP spelen
Ja ok maar ze zeggen dus op die dag kan het en dan kan het die dag niet en dan doen ze niet ff 1 dag langer. Dat is toch gewoon logisch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Juist die laatste 12 uur op de maandag is er vast al vanaf het begin aan vast geplakt om die test mogelijk te kunnen maken. Wees blij dat er uberhaupt de mogelijkheid bestond.
Iets met vingers, hand enzo.
Ja, maar dan moet ik een spel wat ik legaal heb gekocht gaan cracken, beetje raar is het niet.quote:
Steam gebruik ik alleen nog maar offline eigenlijk. Scheelt een hoop gedoequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een spel wat ik legaal heb gekocht gaan cracken, beetje raar is het niet.
Steam heeft daarbij een prima offline functionaliteit.
Kan ik het meerendeel van mijn games ook spelen als ik geen internet heb
Het heeft zaterdag wel gekunnen, alleen niet op het moment dat jij wilde spelen. Maar ik vind dat Maxis tijd genoeg heeft gegeven (van vrijdag 18:00 tot maandag 12:00). Er zijn veel keys uitgegeven, waarschijnlijk om te kijken wanneer bij welke capaciteit de server het zou begeven. Waardevolle informatie voor later. Dat jij later niet meer de mogelijkheid hebt gehad om te spelen is zuur voor jouw, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ok maar ze zeggen dus op die dag kan het en dan kan het die dag niet en dan doen ze niet ff 1 dag langer. Dat is toch gewoon logisch?
Als het net dat uurtje was dan snap ik het wel, dacht straks was het de hele zaterdag of zo. Maar alsnog: als je iets belooft hou je je daar aan. En je komt altijd met een compromis naar je trouwe (potentiële) klanten. Dat is gewoon goed zaken doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Het heeft zaterdag wel gekunnen, alleen niet op het moment dat jij wilde spelen. Maar ik vind dat Maxis tijd genoeg heeft gegeven (van vrijdag 18:00 tot maandag 12:00). Er zijn veel keys uitgegeven, waarschijnlijk om te kijken wanneer bij welke capaciteit de server het zou begeven. Waardevolle informatie voor later. Dat jij later niet meer de mogelijkheid hebt gehad om te spelen is zuur voor jouw, maar niet meer dan dat.
Verder wordt SC volgens mij niet via Steam aangeboden maar alleen via Origin.
Sinds Bad company 2 heeft Battlefield geen Singelplayer Conquest tegen bots meer, want elk spel moet tegenwoordig een zo slecht mogelijk verhaal hebben met allemaal QTE's zodat het op een kut film lijkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als het net dat uurtje was dan snap ik het wel, dacht straks was het de hele zaterdag of zo. Maar alsnog: als je iets belooft hou je je daar aan. En je komt altijd met een compromis naar je trouwe (potentiële) klanten. Dat is gewoon goed zaken doen![]()
Origin heb ik alleen voor BF3. Geen idee of dat offline kan in m'n eentje tegen bots of zo
Dat is ook kut. Stel je zit een keer ergens en wilt gewoon lekker chillen en rustig spelen is dat geen optie meer. In BF3 ben ik namelijk zo slecht, de hele tijd nakken allemaal van die buikliggers in de bosjes mij, treurig wordt er gespeeld soms.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sinds Bad company 2 heeft Battlefield geen Singelplayer Conquest tegen bots meer, want elk spel moet tegenwoordig een zo slecht mogelijk verhaal hebben met allemaal QTE's zodat het op een kut film lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |