Spannendquote:[quote]Op dinsdag 29 januari 2013 09:23 schreef Blokje. het volgende:
Nou..woensdag 6 maart m'n 1e echo. Tegen die tijd ben ik 9 weken en 5 dagen..
Ik dus ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou zo'n bofkont geweest dat ik met 6 weken mn eerste echo had? Vind 9/10 weken zo ontzettend laat om te weten of alles wel goed zit! Of is dat normaal?
Een medisch verleden waardoor het zeker in het begin wel handig is om wat beter in de gaten gehouden te worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:35 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Spannend Zoya! Hoop dat het geen ernstig iets is waardoor het een twijfelgeval is?
Ah ik had me ook nog geprobeerd aan te melden voor het Predict onderzoekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:40 schreef As1981 het volgende:
Ik haf hem met zes weken maar dat was omdatik mee deed met het predict onderzoek in het erasmus.
De eerste termijnecho was bij 10 weken. Bij de eerste controle met zeven weken hebben ze wel gekeken. Maar ik loop in het zh.
Bij de eerste had ik hem pas bij 12 weken. Heb er toen zelf 1 gedaan bij 8 weken.
Bij mij staat dat de termijnecho en seo worden vergoed. De ander echo's die gedaan zijn, zijn door de gyn gedaan, geen idee hoe dat dan zit met vergoeding etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat er blijkbaar verschillen zitten in de zorg die je krijgt. Heb mn verzekering er op nagekeken, maar daar staan niet specifiek soort echo's genoemd, alleen dat de echo obv verwijzing door zorgdeskundige plaats moet vinden.
Ik heb wel iets op papier gezet, maar of het ergens op slaat weet ik niet. Het is ook vooral zodat ik me kan herinneren wat ik bedacht hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef L-E het volgende:
Doen jullie aan een 'bevalplan' eigenlijk?
Ik wist helemaal niet dat jij zoveel moeite hebt moeten doen om zwanger te worden joh. Wat mooi dat het allemaal goed is gegaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit, dubbel gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hier ook een vroege echo ivm zwangerschap middels IUI, bij 7 weken, daarna de termijnecho bij 10 weken, de nekplooimeting bij 12, en daarna de 20-weken echo. Heel fijn![]()
![]()
Verder begint mn garderobe krap te wordenheb het gevoel dat iedereen me uit kan tekenen in al mn jurkjes, en juist nu ik broeken heb gekocht, heb ik niks fatsoenlijks om er op aan te trekken
Ik ga dat wel doen denk ik, maar mijn vk kennende, komt ze een van de komende controles daar wel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef L-E het volgende:
Doen jullie aan een 'bevalplan' eigenlijk?
Ik heb je verhaal stiekem gevolgd en blijf het zo tof vinden om je hier te zienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit, dubbel gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hier ook een vroege echo ivm zwangerschap middels IUI, bij 7 weken, daarna de termijnecho bij 10 weken, de nekplooimeting bij 12, en daarna de 20-weken echo. Heel fijn![]()
![]()
Verder begint mn garderobe krap te wordenheb het gevoel dat iedereen me uit kan tekenen in al mn jurkjes, en juist nu ik broeken heb gekocht, heb ik niks fatsoenlijks om er op aan te trekken
Ja, uiteindelijk 2 jaar bezig geweest, toen was de eerste IUI direct raakquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij zoveel moeite hebt moeten doen om zwanger te worden joh. Wat mooi dat het allemaal goed is gegaan![]()
Ben gisteren wezen shoppen en heb voor een tientje een paar shirts gescoord bij de H&MZalando heeft ook wel leuke dingen!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal stiekem gevolgd en blijf het zo tof vinden om je hier te zienMet je prachtige buik!
En Fieder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |