Wat waren globaal gezien de onderwerpen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En ik ben weer terug van tentamen. Ging wel oké.
Nu 't beste hopen
Het was Privaatrecht, het ging over een jongen die een o.d. had gepleegd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat waren globaal gezien de onderwerpen?
nou op een gegeven moment gaat het pijn doen en zit je zo een half uur op de wc een mini straaltje te pissenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoe langer je ermee wacht, hoe lekkerder het wordt
Pittigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het was Privaatrecht, het ging over een jongen die een o.d. had gepleegd.
Althans dat bleek uit de casus.
Daarnaast kwam dwaling/wanprestatie veelal aanbod.
Moest verklaringen en artikelen geven inclussief voorwaardes waaruit bleek
dat er een overeenkomst tot stand was gekomen, wil en verklaring, wilsverklaring, betaling en levering.
Beschikkingsbevoegdheden. Nakoming, verzuim.
Verdeeld over 5 casu.
Beter dan met een erectie plassen in de ochtend. Dat vergt nogal acrobatiekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou op een gegeven moment gaat het pijn doen en zit je zo een half uur op de wc een mini straaltje te pissen
daar heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter dan met een erectie plassen in de ochtend. Dat vergt nogal acrobatiek
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter dan met een erectie plassen in de ochtend. Dat vergt nogal acrobatiek
Op zich zijn die voorwaardes niet zo moeilijk. Maar als er bij de casu geen vragen staan,quote:
Deeltijd HBO??? Ontvang je dan nog wel game of thrones?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Van MBO4 naar HBO dus. Is die overgang groot, of is het gewoon pittige stof/laksheid met leren?
Ik wil ook misschien deeltijd HBO doen als ik klaar ben met machinistenopleiding.
Hahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:31 schreef murp het volgende:
[..]
Deeltijd HBO??? Ontvang je dan nog wel game of thrones?
De overgang is groot qua hoeveelheid en planning.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Van MBO4 naar HBO dus. Is die overgang groot, of is het gewoon pittige stof/laksheid met leren?
Ik wil ook misschien deeltijd HBO doen als ik klaar ben met machinistenopleiding.
Even een rare vraag tussendoor, maar heeft iemand anders ook dat hun schijt naar wiet ruikt?quote:
nee nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Even een rare vraag tussendoor, maar heeft iemand anders ook dat hun schijt naar wiet ruikt?
Ik hoorde dat altijd van mijn huisgenoten toen ik nog op kamers woonde
Waar dit topic al niet goed voor isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TrollJou zie ik amper nog posten man. Dan kom ik je hier tegen.
Tsja dat is aan jou natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:39 schreef Studeur het volgende:
zit te twijfelen om vanavond een beetje wiet te halen, breekt zo lekker de week. en morgen toch vrij.
Ik daar nog geen toegang voor gevraagdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
Ik zit eens in dat KPD topic te loeren van "dames met een maatje meer" en bij sommige van die pics vraag ik me echt af hoe mensen in godsnaam kunnen denken dat ze sexy zijn![]()
doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:43 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik daar nog geen toegang voor gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |