Zal wel net zoveel moeite als Messi hebben ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als hij tegen Sergio Ramos/David Luiz/Kompany enz. komt te spelen.
Dit idd, zal wel snel met zijn handen naar zn gezicht gaan en het gras opzoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als hij tegen Sergio Ramos/David Luiz/Kompany enz. komt te spelen.
Nu wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er is nog geen officiële bevestiging, alleen verhalen.
Tuyp, Kramer en Stevens weg. Iemand dan nog maar Muhren ophalen.quote:
Jammer, maar het was te verwachten. AS Monaco is aardig op weg een sterk elftal bijeen te kopen. Carvalho, Moutinho, Rodriguez, Falcao. Als ze snel nog meer van zulke spelers halen en zij snel op elkaar ingespeeld raken, eindigen ze volgend seizoen in de top 3.quote:
Ze willen Fc Porto gewoon als satellietclub .quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer, maar het was te verwachten. AS Monaco is aardig op weg een sterk elftal bijeen te kopen. Carvalho, Moutinho, Rodriguez, Falcao. Als ze snel nog meer van zulke spelers halen en zij snel op elkaar ingespeeld raken, eindigen ze volgend seizoen in de top 3.
Haha ja, al die spelers hebben wel een verleden bij Porto.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze willen Fc Porto gewoon als satellietclub .
Wie zijn de volgenden ? Guarin, Deco en Varela ?
Mourinho als trainer. Helton en Danilo erbij . Zeker CL winstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha ja, al die spelers hebben wel een verleden bij Porto.Toevallig loopt daar nog een andere goede spits rond, Jackson Martinez. Misschien leuk als backup voor Falcao? En haal Hulk dan ook maar gelijk weer op uit Rusland.
Donk had veel meer uit zijn carrière kunnen halenquote:Op donderdag 6 juni 2013 03:55 schreef TLC het volgende:
Donk en Babel naar Kasimpasa voor het geld, pardon sportieve uitdaging
Volgens mij is dat nergens bevestigd.quote:
Gisteren op Radio 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nergens bevestigd.
Of heb jij een bron?
Daar hoorde ik ze zeggen dat hij in overleg is. Maar niet dat het al rond is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |