Doei slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef promisionxexposed het volgende:
omdat TT,
Nu ga ik echt slapen
Achja ga slapen die muis is dood, hooguit stinktie een beetje straksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
Ik vind dit echt niet leukEn ik sliep al om half twaalf. En word ik nu wakker. Die kut kat komt ook niet meer op mijn kamer
Sweet dreams Promquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef promisionxexposed het volgende:
omdat TT,
Nu ga ik echt slapen
Ja en morgen dan? Dan ben ik alleen thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja ga slapen die muis is dood, hooguit stinktie een beetje straks
Roep je broertjes of je vader gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
Ik vind dit echt niet leukEn ik sliep al om half twaalf. En word ik nu wakker. Die kut kat komt ook niet meer op mijn kamer
Maar die slapen allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roep je broertjes of je vader gewoon
Ja weet ik veel beneden zitten met je MacBookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en morgen dan? Dan ben ik alleen thuis
ja hequote:
meeh, ik haal mijn vader wel nu.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja weet ik veel beneden zitten met je MacBook
ik wilde hem nog posten hier naar ja, maar dact, nee ik krijg dan te veel haat.quote:
Neequote:
niet van mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde hem nog posten hier naar ja, maar dact, nee ik krijg dan te veel haat.
oh hehe, ik dacht dat jij ze niet mochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |